Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6kk vauvan yöt levottomia?

30.05.2007 |

Meidän vauva on 6kk ja risat.On alkanut heräillä monta kertaa yössä,kun ennen nukkui sikeästi aamuun asti.Usein rauhoittuu tutilla,mutta joskus ei rauhoitu kuin maitopulloon.

Onko muut huomanneet että muuten hyvin nukkuneet vauvat ovat muuttuneet puolen vuoden hujakoilla levottomiksi?

Tietenkin siinä iässä tulee paljon uutta ja hampaita tekee ja ties mitä...Mutta vähän niin kuin vertaistuen muodossa kyselen...Se aina helpottaa,jos kuulee ettei ole yksin ongelmansa kanssa=)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 6kk ikäinen on aina ollut tosi rauhaton,nukkuu enimmäkseen vielä mun vieressä,joten itse en juurikaan pysty nukkumaan.kiehnää ja kiehnää,vaihtaa koko ajan asentoa,meinaa alkaa itkemään,joskus heräilee kokonaan..menee nukkumaan klo 20,imetän,nukahtaa siis helposti tissille.nukkuu sikeästi 23.30-00.00 asti,mutta sitten alkaa rauhattomuus.ja syö vieläkin muutaman kerran yössä..esikoinen oli samanlainen vauvana,mutta nukkui jo 3kk asti omassa sängyssä ja 5kk jäi yösyöttö pois.vaikka muuten oli myös kiehnääjä.en oikein keinoa kexi muuta kuin aika..oon kokeillut aina välillä omaa sänkyä,mennyt itse välillä toiseen huoneeseen..mikään ei tunnu auttavan..oon siis kohta valvonut 2v putkeen...jossain kaukaisuudessa siintää yö,jolloin saan itse nukkua..heh.

jos jollain on ehdotuksia,mielellään kuulisin niistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla