Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä onkin tahdikas uusi työkaveri :-)

Vierailija
03.10.2008 |

Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät todellakaan halua viettää aikaansa työkavereitten kanssa työajan ulkopuolella ja korostan, että se on täysin, täysin ok minun puolestani. Minä kuitenkin olen siitä onnellisessa asemassa, että pidän työkavereistani valtavasti ja ehkä kerran kuukaudessa menemme töitten jälkeen "jälkipalaveriin" johonkin lähikuppilaan. Kuka juo oluen, kuka teetä, pääpaino on juttelulla.

Meillä on aloittanut uusi, sinänsä ihan mukava työkaveri. Kysyimme totta kai häntäkin mukaan tänään, koska muutkin ovat menossa. Sen sijaan, että hän olisi vastannut, että "valitettavasti ei sovi" tai jotakin muuta ympäripyöreän kohteliasta, hän tuijotti meitä vähän aikaa ja sanoi sitten erittäin kuuluvasti, että "tehdään nyt heti aluksi selväksi, että minä en todellakaan sitten pyöri työtuttavuuksien (sic!) kanssa vapaa-aikanani".

Okei, pointti tuli ERITTÄIN selväksi. Ei todellakaan tarvitse pelätä, että enää häntä häirtsemme edes kohteliaisuudesta. Täytyypä ottaa tyypin sosiaaliset taidot muutenkin arviointiin... Kiva kiva.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla todella hyvä työntekijä ja sosiallisesti lahjakas! Luultavasti onkin, reilu ja suora!

Ei kaikki halua samalailla työkavereitten kans viettää aikaa, vielä vapaa-ajalla kun töissä kuitenkin näkee sen 40h / viikko!

Vierailija
22/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap:n työkaveri mies vai nainen? Minkä ikäinen? Tiedätkö, onko hänellä perhettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan asiallista tehdä heti selväksi että ei sitten kiinnosta, kuin keksiä tekosyitä ja esittää jotain hyvää kaveria! Reilumpaa!!

Vierailija
24/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas lapsellisia kommentteja liikenteessä. Kyse EI ollut siitä että joku epäilisi että hänellä ei ole elämää vaan siitä että todella tökerästi ilmaistu asia.

Mä olen kyllä eri mieltä teidän kanssanne koska musta se että me työkaverit tunnetaan toisemme myös siviilissä ja vietetään aikaa yhdessä (Yksi perjantai-ilta silloin tällöin ei ole ratkaisevasti pois mun ja perheen yhteisestä ajasta) ja viihdytään yhdessä, tekee työnteostakin hedelmällisempää koska tehdään tiimityötä. Toki jos istuu kassalla piipparin jatkeena, on ihan sama mitä työkaveri viereisellä kassalla tekee. Mitäpä sitä suotta tutustumaan.

Vierailija
25/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi suoraan että, ei kiinnosta. No, tätä ei tietenkään perseen nuolijat ymmärrä.

Vierailija
26/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n työkaverin tapainen tökerö ja tyly käytös=reilua ja suoraa. Mikse se tosiaan voinut sanoa jotain "Kiitos vaan, mutta en käy baareissa". Jos joku minulle noin sanoisi niin en minä ainakaan enää toiste pyytäisi, mutta asia olisi kerrottu kohteliaasti (ja reilusti ja suorasti).

Vierailija
27/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään valehtele tai nuoleskele, mutta osaan kyllä ajatella myös muiden tunteita.

Kaveri sanoi suoraan että, ei kiinnosta. No, tätä ei tietenkään perseen nuolijat ymmärrä.

Vierailija
28/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän täysin. En halua missään nimessä viettää vapaa aikaani työkavereiden kanssa . Nyt kun vaihdoin työpaikkaa olen ystävystynyt yhden entisen työkaverin kanssa ja käymme lähes päivittäin lenkillä yhdessä. Uusien työkavereiden kanssa en ala kaveeraamaan työ työnä ja vapaa aika vapaa aikana.

Vierailija
29/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään valehtele tai nuoleskele, mutta osaan kyllä ajatella myös muiden tunteita.

Naurettavaa loukkaantua jos toinen ilmoittaa että ei käy työkaverien kanssa ulkona.

Vierailija
30/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo tuli selväksi että toiset haluaa kaveerata työkaverien kanssa vapaa-ajallaan ja toiset eivät, kukin tyylillään. Mutta jos nykyään kohtelias käytös uusia työkavereita kohtaa on perseennuolemista niin olen mielelläni sellainen.

Ajatelkaapas jos häntä ei olisi pyydetty mukaan. Jessus mikä meteli siitä olisi noussut. Sitten ap ja kumppanit olisivat olleet ilkeitä työpaikkakiusaajia ja syrjijöitä.

Vierailija
31/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisikin ollut tämän "tahdikkaan" toteajan mielestä ihan normaali vastaus ja että kenekään persettä ei tarvitse "nuoleskella" niin ei sitten kannata ihmetellä kun kukaan ei moikkaa ja työkaverit käyttäytyy tylysti. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
32/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän huomaa, että noita "tahdikkaita" äitejä riittää. Nämä sitten kasvattavat noita "tahdikkaita ja kohteliaita" lapsia.

Eli ap:n työkaverilla ei ole käytöstapoja. Olisi kiva tietää, että miten tuollainen on edes rekrytoitu.

Vierailija
33/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisikin ollut tämän "tahdikkaan" toteajan mielestä ihan normaali vastaus ja että kenekään persettä ei tarvitse "nuoleskella" niin ei sitten kannata ihmetellä kun kukaan ei moikkaa ja työkaverit käyttäytyy tylysti. Sitä saa mitä tilaa.

Ai niin pahasti sanoi että ei voi enää moikatakaan. Huhhuh..

Vierailija
34/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on naurettavaa olla noin tökerö ja tyly kuin se ap:n työkaveri. En minäkään ole kiinnostunut viettämään aikaa omien työkaverieni kanssa, mutta ei ole silti tullut mielenkään ilmoittaa sitä tuolla tavalla kun parempiakin tapoja on.

Naurettavaa loukkaantua jos toinen ilmoittaa että ei käy työkaverien kanssa ulkona.

Vierailija
35/35 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien mielestä se olisi varmaan tosi hauskasti sanottu ja kaveri lähtisi baariin (tai sitten ei). Huumorikin on vaikea määritellä. Jollekin toi saattoi olla vitsi tai kuulosti pahemmalta kuin oli tarkoitettu.