Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsia, minä en

Vierailija
26.09.2026 |

Tuli jälleen puheeksi miehen kanssa lasten hankkiminen. Kerroin hänelle, etten halua lapsia, hän taasen ehdottomasti haluaa. Meillä molemmilla on ahdistusta ja muita mielenterveysongelmia. Minut on tutkittu aiemmin ja todettu vakava mielenterveyssairaus, ja hyvän lääkkeen avulla olen lähestulkoon parantunut. Silti on ahdistusta ja muita ongelmia. 

Mies sanoo, että valehtelen hänelle, maksan lääkäreille rahaa jotta saan olla eläkkeellä eikä tarvitse tehdä töitä ja teen asioista pahempia kuin ne ovat. Hän ei ymmärrä minua enkä minä häntä. Hän sanoo, että kaikki haluavat lapsia ja minussa on joku ongelma kun en halua. Olemme 30 vuotiaita nyt. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestä ja etsi sellainen joka rakastaa sinua ihmisenä eikä välineen. Jos ei löydy niin ole itseksesi.

Vierailija
2/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi tehdä kompromissin ja yhden lapsen pyöräyttää? 

Vierailija
4/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias nainen jolla ei ole lapsia? Ei ihme että on mielenterveysongelmia.

Vierailija
5/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla noin ilkeän miehen kanssa. 

Vierailija
6/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te ette sovi toisillenne. Kannattaa vaan erota.

Vierailija
7/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen mies jaksa pientä lasta hoitaa, haluaa vaan lapsen ja sitten se jää äidilleen yksin hoidettavaksi. Älä jää tähän skenaarioon jossa tuo mies luistaa isävelvollisuudestaan ja myöhemmin eroamalla pääsee viikonloppuisäksi kaksi kertaa kuussa näkee lastaan kun sinä olet sillä välin olet se päähuoltaja ja otat lapsesta vastuun. Näitä miehiä kun sitten riittää.

Vierailija
8/8 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vtt kannattiko alkaa seurustelee? Seuraavalla kerralla kysyt heti ekalla tapaamiskerralla haluaako mies lapsia vai onko ok, et olet näitä koiraihmisiä, jotka hoivavietin vuoks ottaa koiran, ku ei kestä vastuuta toisesta ihmisestä ja hieman autistisena oman lapsen seura ahdistaa ihan vtsti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme