Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, monestiko olet kieltäytynyt seksistä?

Vierailija
26.09.2026 |

Kysymys otsikossa ja väitän, että useimmat miehet osaavat vastata siihen hyvin tarkasti, sen verran harvinaista kieltäytyminen on. Millainen tilanne oli ja mikä sai sinut kieltäytymään? Ja miten vastapuoli suhtautui asiaan?

Mies, monestiko elämäsi aikana olet kieltäytynyt seksistä, jos siihen on ollut tilaisuus??

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 kertaa seksistä (nainnista) olen kieltäytynyt, mutta orgasmi on kyllä vaimolle "järjestetty" noillakin kerroilla. Meillä on se tilanne että vaimo on hyperseksuaalinen 11v. minua nuorempi ja hän välillä haluaa viisikin kertaa päivässä, joten aina ei vain enää kykene tai yksinkertaisesti halut on nollassa. On kuitenkin sovittu että orgasmin saa kumpikin aina kun haluaa. Ei ainakaan ole vaimo ollut huonona kun olen hoitanut orgasmin sitten dildolla ja vibralla. 

Ja kyllä hänkin välillä "vaihtaa" pyytämäni nainnin suihinottoon. Eikä tuo minun kieltäytyminen nyt kovin yleistä ole. 11v. oltu yhdessä ja ehkä kerra / pari vuodessa tulee tilanne että mieluummin hoitaa homman muuten kuin naimalla.

Vierailija
22/25 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kertaakaan ehdottanut minulle seksiä, niin ei ole koskaan voinut kieltäytyäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika normaali, opisk.ajan menoa&meininkii, kun on sitä vientii..vaikka. (aina ees ei itseä huvita..). Oli normaalit vkl-opisk.bileet yhden opiskelijan luona.

Iltaa istuttiin, juomiajuotiin ja sitänormaalia vain.

Kunnes oli aikaporukoitten poistua ja näin kävi itelläkin kun oma-gf halusinukkumaan sieltä sen-gf kämpiltä ja itse en ollut vielä 'valmis poistumaan'.. joten jäin jatkamaan 'istumaaniltaa' sen loppuun jääneen porukan kanssa. 

Siinä kun aamuyötä kolkuteltiin niin, lopulta jäi vain ko.oman-gf:n oma-gf ja minä. Ja hänkin sitten halusi

nukkumaan..ja. Ja huomasin, myös jotaimuuta myös kun pyysi viereensä nukkumaan..

Se oli kun, oli kieltäydyttävä seksistä ja sanoa: kiitos ei kiitos. (ymmärtänette varmaan, kyllä..) Voi sanoa olleensa 'gentleman'/herrasmies.. - edes kerran. ;)

Ai jaa, olet opiskellut 😂😂. Kirjoitustaito ei näköjään ainakaan tarttunut 🤣🤣

Vierailija
24/25 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 kertaa seksistä (nainnista) olen kieltäytynyt, mutta orgasmi on kyllä vaimolle "järjestetty" noillakin kerroilla. Meillä on se tilanne että vaimo on hyperseksuaalinen 11v. minua nuorempi ja hän välillä haluaa viisikin kertaa päivässä, joten aina ei vain enää kykene tai yksinkertaisesti halut on nollassa. On kuitenkin sovittu että orgasmin saa kumpikin aina kun haluaa. Ei ainakaan ole vaimo ollut huonona kun olen hoitanut orgasmin sitten dildolla ja vibralla. 

Ja kyllä hänkin välillä "vaihtaa" pyytämäni nainnin suihinottoon. Eikä tuo minun kieltäytyminen nyt kovin yleistä ole. 11v. oltu yhdessä ja ehkä kerra / pari vuodessa tulee tilanne että mieluummin hoitaa homman muuten kuin naimalla.

Hehheh, 5 kertaa päivässä. Et sitten ole mikään panomies. Onko pieni 15cm kikkeli?

Vierailija
25/25 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymmentä vuotta aviossa olleena en muista, että olisin kieltäytynyt seksistä, jos vaimoni on vaikka vain vihjaissut , mutta avion ulkopuolisilta joka kerta.