Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausaikana laihtuneet, vastatkaa joku!

Vierailija
30.05.2007 |

Minkä kokoisia vauvoja te raskauden aikana kiloja menettäneet olette saaneet? Tänään oli nlakäynti aivan peestä; painoa oli lähtenyt 100g sitten viime käynnin, paino ennen raskautta 78 (pituuteni 167 cm) ja nyt rv 30 paino on 74,4. Th sai mahtavat hepulit tyyliin: " Luuletko tuolla laihtumisella saavasi lähellekään normaalikokoisen vauvan?" Huom, syön aamupalan, 2 lämmintä ateriaa, iltapalan ja välipaloja silloin kun on nälkä per pvä. Tosin syön terveellisemmin kuin ennen raskautta, joten laihtumisen luulisi johtuvan siitä.

Vauvan voinnista en ole ollut huolissani ennen tätä päivää, se liikkuu ja on virkeä, mutta epäilyksen siemenen th sai kyllä kylvettyä, onko kaikki hyvin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putosi 10 kg.

Vierailija
2/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan nimenomaan imee susta sen ravinnon, joten ainoa josta tulee pienikokoinen olet siis sinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten n. 3400 g. terve tyttö. Kyllä muakin hieman huoletti se oma painon pudotus. Mutta se vaan lähti kun aloin liikkumaan enemmän ja samalla jätin herkut pois.

Vierailija
4/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että alkuun laihduin melkein 10 kiloa pahoinvoinnin takia. No, ne 10 kiloa tuli kyllä takaisin loppuraskaudessa (mm. paha turvotus raskausmyrkytyksen takia).. Mutta painoin kyllä yli 5 kiloa vähemmän synnytyksen jälkeen kuin ennen raskautta. Synnärillä lähti kiloa peräti 11..

Vierailija
5/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt painan n. 78 kiloa, eikä tunnu ilot vaan katoavan. Tosin en ole nyt vielä palannut terveelliseen diettiini, vaan syön aika paljon (n. 2 jäätelöä päivässä) herkkuja.

Vierailija
6/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alta 160cm ja painoa ei vain tullut raskausaikana, tippui vain. Söin ihan tavallisesti ja vähän tuli mässäiltyä, kun huomasin ettei paino nouse :) :) :)

Viikko synnytyksen jälkeen painoa oli tippunut vielä 10kg ja nyt 2kk myöh. täysimetän ja paino pysynyt kohdillaan (55kg). Ei tässä langanlaihoja vielä olla :) heh.

Vierailija
7/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausdiabeteksen takia painonnousuni lähes tyssäsi, kun aloitin neuvolan ohjeen mukaisen dietin. Ja raskauden jälkeen painoni oli pari kg alle alkupainon. Olen muuten aika hoikka.

Söin vaan normaalisti, en yhtään karkkia ja vain vähän eläinrasvoja eli ns. " terveellisesti" .

Vierailija
8/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi rv38 ja painoi ' perinteiset' 3510g :)

Vierailija
9/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisesti ja säännöllisesti ja laihduin. ennen sitä tuli mässättyä miten sattuun

Vierailija
10/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 20 asti paino meni vain alaspäin. Sitten alkoi hiljalleen tulla painoa ja loppuviikoilla sitten tuli jo reilusti jopa +1kg/vko.

Vierailija
11/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli 2900.

minä painoin raskaana alimmillaan 8 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. lopuksi sain vähä nostettua. olin hetken synnärillä opettelmassa syömistä kun neuvolassa huolestuttiin vauvan pienuudesta.

mut ihan normaali tyttö se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän