Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Miltä seksi tuntuu silloin, kun ei huvita?

Vierailija
26.09.2026 |

Aina ei ole huippuvireessä halujen kanssa. Miltä seksi tuntuu silloin? Pääseekö silti seksistä nauttimaan ja kiihottuuko seksin aikana väistämättä vai onko se vain mekaanista toimintaa, jonka odottaa loppuvan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaanista toimintaa, ei tunnu miltään. 
N

Vierailija
2/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että harrastaisin seksiä silloin kun se ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä olettama, että oltava seksiä vaikkei halua, eli  mies tahtoo.

Olen itse sellainen että jos ryhdyn rakasleluun, innostun kyllä sitten.

Vierailija
4/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,  aina on huvittanut.

Vierailija
5/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa vain milloin se loppuu.

Vierailija
6/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yrittänyt joskus toisen mieliksi suostua niin lähinnä lievä ahdistus. Lopulta syvä inho koko kyseistä ihmistä kohtaan, koska painostaa halutonta seksiin.

En tiedä onko minulla jotenkin outo otanta kun kuulen niin paljon naisilta tätä painostusta suhteissa, mutta itse olen törmännyt vain yhteen tuollaiseen mieheen joka edes haluaa haluttoman kanssa väkisin jotain nykertää. Suurin osa miehistä on pitänyt itsestäänselvänä, että jos minua ei joskus haluta eikä homma lähde käyntiin niin sitten ei vain ole hyvä hetki. 

Vierailija
7/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen yrittänyt joskus toisen mieliksi suostua niin lähinnä lievä ahdistus. Lopulta syvä inho koko kyseistä ihmistä kohtaan, koska painostaa halutonta seksiin.

En tiedä onko minulla jotenkin outo otanta kun kuulen niin paljon naisilta tätä painostusta suhteissa, mutta itse olen törmännyt vain yhteen tuollaiseen mieheen joka edes haluaa haluttoman kanssa väkisin jotain nykertää. Suurin osa miehistä on pitänyt itsestäänselvänä, että jos minua ei joskus haluta eikä homma lähde käyntiin niin sitten ei vain ole hyvä hetki. 

Sä oot ilmeisesti antanut tarpeeks. Mut jos pihtaat liki viikon, kait sitä miehenä alkaa painetta tulemaan ja pillu pyörimään mielessä sen verran paljon että alkaa jo kysellä että heruisko. Jos edelleen pihtaat, oot pikku hiljaa aika ärsyttävä akka. Tässä vaiheessa olisi parisuhteen kannalta hyväksi alkaa antamaan sitä pimperoa vaikkei sinuu varsinaisesti haluttaiskaan. 

Vierailija
8/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain tapa tuhota naiselta seksihalut pysyvästi. Ja suhde siinä sivussa. 

Vierailija
9/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun huvittaa aina, kun siihen ryhdytään. Miksi ei huvittaisi?

Vierailija
10/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalta ja liian pitkään kestävältä.

Pitää kovasti työskennellä, ettei naamasta näkyisi etten oo ihan fiiliksissä.

En kyllä enää harrasta jos ei huvita (onneksi usein huvittaa)

Vierailija
11/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ahdistu, vaikka vain antavat. Olen onnellinen, kun olen saanut tällaisen puolison arpajaisissa. Toki hän haluaa seksiä myös päivittäin, ja on erittäin aktiivinen, mutta saan myös käyttää häntä"patjana", jos haluan purkaa vain paineet nopeasti. Eikä ole tuore suhde, eikä olla nuoria.

Vierailija
12/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aluksi ei juuri miltään, mutta kyllä useimmiten sitten kuitenkin kiimaannun ja saan orgasmin jos esileikki ja nainti kestää tarpeeksi kauan. Eli minut saa kyllä lopulta haluamaan kun vähän kiusoittelee vaikka ei yhtään tekisi mieli 😳

Vierailija
13/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki naiset (ja miehet) jo tietääkin tämän, tai jos ei tiedä, jatkossa tietää. Eli:

1) Miehen halu on proaktiivista. Miehen halu pysyy proaktiivisena useimmiten koko elämän ajan, eikä sen tilan muutu merkityksellisesti pitkän suhteen aikana.

2) Naisen halu on reaktiivista. Naisen halussa on suhteen alussa mukana myös proaktiivisia piirteitä, mutta se muuttuu suhteen aikana melko paljon reaktiiviseen suuntaan.

Kun tämän asian ymmärtää, ymmärtää myös monia parisuhteen halujen asioita. Eli proaktiivinen tarkoittaa sitä, että halu syttyy mielessä, alkaa haluta toista. Reaktiivinen tarkoittaa sitä, että halu syttyy vasta esimerkiksi esileikin myötä. Esileikkiä voivat olla naiselle hyvin monenlaiset asiat, joten tätä ei pidä ymmärtää ainoastaan esimerkiksi pelkäksi kyhnyttelyksi tai pepun puristeluksi (toki sekin voi olla enemmän kuin tarpeeksi reaktiivisen halun syttymiseen). Monelle esimerkiksi aktiivinen osallistuminen kotitöihin, päivän aikana lähetetyt kaipaan sua -viestit ja sylikkäin telkkarin katsominen voivat saada halun syttymään. Aina se ei toimi niin, että mies vain kysyy "pannaanko". -Pekka M36

Vierailija
14/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Tämä. Myös ajatukset lähtee harhailemaan arkisiin asioihin ja sitä vaan tekee mitä vaan, että toinen olisi tyytyväinen (vaikka leikkaa orkun, jos tilanne sitä vaatii)

Vierailija
15/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Tämä. Myös ajatukset lähtee harhailemaan arkisiin asioihin ja sitä vaan tekee mitä vaan, että toinen olisi tyytyväinen (vaikka leikkaa orkun, jos tilanne sitä vaatii)

Edit: feikkaa, ei leikkaa

Vierailija
16/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Edit: feikkaa, ei leikkaa

Eivätkö miehenne ole oikeasti saaneet tuotettua teille kunnon orgasmia kun pystytte feikkaamaan orgasmin? Itselläni ei kyllä jää naisen orgasmi huomaamatta, pillu supistelee niin lujasti että meinaa kulli väkisin luiskahtaa ulos.

Vierailija
17/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille miehille se on ihan normaali käytäntö. Se voi seuraavakerta olla vaikka vuoden päässä, nii pakkohan se on painaa vaikkei niin huvittais.

Ja jos moisesta harvinaisesta tarjouksesta kieltäytyy niin saattaa mennä parikin vuotta seuravaan kertaan, ja sitä mökötystä ei jaksa kukaan.

Vierailija
18/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot ilmeisesti antanut tarpeeks. Mut jos pihtaat liki viikon, kait sitä miehenä alkaa painetta tulemaan ja pillu pyörimään mielessä sen verran paljon että alkaa jo kysellä että heruisko. Jos edelleen pihtaat, oot pikku hiljaa aika ärsyttävä akka. Tässä vaiheessa olisi parisuhteen kannalta hyväksi alkaa antamaan sitä pimperoa vaikkei sinuu varsinaisesti haluttaiskaan. 

Trollotiloo ja 0/5 tälle ragebaitille 

Vierailija
19/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivätkö miehenne ole oikeasti saaneet tuotettua teille kunnon orgasmia kun pystytte feikkaamaan orgasmin? Itselläni ei kyllä jää naisen orgasmi huomaamatta, pillu supistelee niin lujasti että meinaa kulli väkisin luiskahtaa ulos"

Tässä oletuksena, että naine saa siis panossa....

Pilluhan supistelee orgasmissa myös kun mies sormeilee tai nuolee.

Vierailija
20/30 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäätään. :0