Voiko ensitapaamisella ihastua/rakastua
Uskotko että heti ekalla kohtaamisella voit rakastua?
Voiko jotkut ihmiset vain olla tarkoitettuja yhteen ja silloin heti ensi kohtaamisella tietää sen?
Löytyykö jokaiselle se oikea tai sielunkumppani vai onko vain turhaa haaveilua?
Kommentit (24)
Voi ihastua, rakkaus sitten vaatii toisen syvää tuntemista. Itse ihastuin vastikään ihan yllättäen, on ihana tunne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos kohde on kaunis/komea.
Ulkonäöllä saa kyllä paljon anteeksi. Mielikuvitus hoitaa loput puutteet kuntoon.
Usein nämä salamarakastumiset menevät samaan kategoriaan, jossa seurustelua tai avioliittoa ehdotetaan ensinäkemältä. Ja sen jälkeen toisen osapuolen pitäisi pistää suurin piirtein kaikki välit poikki vanhoihin ystäviin, koska se kuukausi sitten tavattu nainen sitä halusi ja vaati. No red flags whatsoever, anna mennä vaan...Tee sen kanssa useita lapsia, muuta kauas kaikista ja anna ohjakset sille, niin varmasti olet kymmenen vuoden päästä tosi tyytyväinen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos kohde on kaunis/komea.
Ulkonäöllä saa kyllä paljon anteeksi. Mielikuvitus hoitaa loput puutteet kuntoon.
Usein nämä salamarakastumiset menevät samaan kategoriaan, jossa seurustelua tai avioliittoa ehdotetaan ensinäkemältä. Ja sen jälkeen toisen osapuolen pitäisi pistää suurin piirtein kaikki välit poikki vanhoihin ystäviin, koska se kuukausi sitten tavattu nainen sitä halusi ja vaati. No red flags whatsoever, anna mennä vaan...Tee sen kanssa useita lapsia, muuta kauas kaikista ja anna ohjakset sille, niin varmasti olet kymmenen vuoden päästä tosi tyytyväinen elämääsi.
Jos tyypillä on liian kiire, homma on iso red flag. Ex toi viikon sisään vaatteita yms mun luo. Mentiin vauhdilla kihloihin jne. En itse ollut rakastunut, mutta menin mukana kun ei muutakaan ollut enkä parempaa saanut. Ex sanoi joka pv rakastavansa, oli kyllä hermostunut ja levoton tapaus. Kai sillä on taas uusi salamasuhde päällä, ainahan niillä.
Sitä on joskus niin hölmö. Mutta vahingosta viisastuu. Never again.
En usko.