Siis kuseeko joidenkin miehet/pojat sisällä seisaaltaan?
Minun mies kusee aina istualtaan. En todellakaan katselisi että niitä kusiroiskeita on sitten pitkin seiniä ja lattiaa. Tästä syystä ei myöskään ole mitään järkeä opettaa poikalapsia pissaamaan seisaaltaan, siinä vasta sotkua syntyykin, ihan älytöntä.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Seisaltaan kusijoiden takia yleiset vessat ovat siivottomia ja haisevat hirveälle. Yääääääääk.
Kyllä. VR.
Istualleen tuo kusee pääasiassa. Eri asia sitten jossain paskasella huoltiksen vessassa. Silloin minäkin kuseksin seisten (ilman alas asti istumista) vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet miehet ja pojat virtsaavat istualteen.
Kukaan mies ei hakkaa hyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
istualtaan kusemalla kikkelsson pyyhkii pytyn sisäpintoja, hyi helev... siksi seisten!
Jaa no mitä se sinun pikku pippeli tekee kun käyt paskalla, onko se sillä aikaa kenties lomalla kun ei osu pytyn sisäpintoihin.Sulle sanon mene ruotsiin sieltä löydät ystävän.
Siis kyllä, usko tai älä voi kauheaa!
Seisten kusi tulee paremmin ja rakkokin tyhjenee nopeammin/kunnolla. Seisten veden heittäminen on myös paljon mukavampaa. Kusemisen jaloin muoto on ulkona pitkin marjapuskien alaoksia. Tulee myös miehekäs olo kun merkkaan reviirini siinä samalla.
Junan vessat pitäisi olla miehille oma vessa , naisille omat . Tuollaista sukupuolitautista truuttaa miehet työntelee naisiin. Jossain oli juttua kun mies oli virtsannut naisen vaginaan tahallaan . Sairas tyyppi.
David kuoli Jeesus nousi kuolleista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Miksi ei voisi kusta istualtaan? Onko sille joku syy?
Olen kussut lavuaariin 58 vuotta, huuhdellut saippualla ja vedellä n. 15 sekuntia ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Toki harva sitä haluaa naisten hysterian takia myöntää mutta sen lavuaarin korkeus on miellyttävämpi kuin pöntön eikä taatusti osu ohi. Eikä mitään kerry putkistoon kun huuhtelee riittävän pitkään.
Hyi saatana! Ja joku pahaa aavistamaton vielä pesee kätensä lavuaarissasi. Kyllä se pissa siinä roiskuu hanaan ja ympäriinsä, vaikka ei silmällä huomaisikaan.
Ei ole mitään järkeä ei jossei välitä lastensa terveydestä. Siihen on ihan anatomiset syyt miksi se tehdään seisaaltaan. Jatkuva istualtaan pissaaminen voi johtaa miehillä terveysongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Miksi ei voisi kusta istualtaan? Onko sille joku syy?
Olen kussut lavuaariin 58 vuotta, huuhdellut saippualla ja vedellä n. 15 sekuntia ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Toki harva sitä haluaa naisten hysterian takia myöntää mutta sen lavuaarin korkeus on miellyttävämpi kuin pöntön eikä taatusti osu ohi. Eikä mitään kerry putkistoon kun huuhtelee riittävän pitkään.
Hyi saatana! Ja joku pahaa aavistamaton vielä pesee kätensä lavuaarissasi. Kyllä se pissa siinä roiskuu hanaan ja ympäriinsä, vaikka ei silmällä huomaisikaan.
Ei roisku jos vesihana on päällä kusemisen aikana ja kusee siihen sivuun siten ettei se roisku. Se on taitolaji. Muutenkin kusi on käytännössä steriiliä. Ei tässä puhuttu mistään lavuaariin paskomisesta vaan kusemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vamma joka estää kusemasta istualtaan?
Paskotko myös seisoen?
Minua vaivaa sellainen, ettei rakko tyhjene kunnolla istualtaan.
Ukkeli 70-v.
Mun miehellä sama. Rakko ei tyhjene kuin seisten pissaten. Ei hän kyllä kuseksi ympäriinsä vaan on siisti. Ei mulla mitään ongelmaa ole tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon siistimpiä naisten vessat ovat yökerhoissa?
Et ole selkeästi naisten vessoissa käynyt.
Tuo siivoja antoi ymmärtää naisten vessojen olevan siistimpiä. pitäähän tuo uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Seisten kusi tulee paremmin ja rakkokin tyhjenee nopeammin/kunnolla. Seisten veden heittäminen on myös paljon mukavampaa. Kusemisen jaloin muoto on ulkona pitkin marjapuskien alaoksia. Tulee myös miehekäs olo kun merkkaan reviirini siinä samalla.
Eli olet eläin , no tavat sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet eläin , no tavat sen mukaan.
Mikä sinä sitten olet? Kasvi tai sieni mahdollisesti? Eri
Tulee teillekkin aika ja ikää kun kusi tulee tippumalla ja kastelette vaan itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä ei jossei välitä lastensa terveydestä. Siihen on ihan anatomiset syyt miksi se tehdään seisaaltaan. Jatkuva istualtaan pissaaminen voi johtaa miehillä terveysongelmiin.
Mistäköhän tuollaista keksit? Asia on päinvastoin. Istualtaan pissaamin on terveydelle parempi. Myös rakko tyhjenee paremmin.
Luonnotonta on miehen pissata istuen. Naisen mieleksi jotkut suostuu.
En tiedä kuin pikkupoikia ja vanhuksia, jotka virtsaavat istualtaan. Jos miehellä on normaalikokoinen pippeli, eikä joku mikropenis, niin sen pissasuihkun voi tähdätä hyvinkin tarkasti sinne minne kuuluu, eikä sotkua pönttöön tule.
Vierailija kirjoitti:
Isäni (80v) kusee seisaallaan ja valitettavasti niitä roiskeita kyllä näkyy kaakelilattiassa :(
Oma mieheni ja poikani onneksi käyvät istuallaan.
Hyvin olet onnistunut miehesi ja poikasi alistamaan omaan valtaasi. Hyvä voimanainen!
Naisten vessoissa on kuukautiset mikä tuottaa jälkiä ja huumeruiskut . Tamponit . Joskus Hesburger on vessa ihan huumeruiskuinen .