Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella naisen kanssa, jolla on ollut vuoden suhde Irakilaismieheen?

Vierailija
25.09.2026 |

Minulle selvisi, että naisystävälläni on ollut neljä vuotta sitten vuoden suhde Irakilaiseen-häntä 14 vuotta muorempaan- mieheen. Miten tämmöinen vaikuttaa teillä ajatuksiin tämmöisestä naisesta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska kyllähän se naisen viehättävyys ratkaisee eli persoonan ja ulkonäön kombinaatio, eikä hänen menneisyys. Rehellisesti sanottuna, ei arabin kanssa seurustelu mikään plussa kenellekään olisi, mutta ei tuollaiset menneet suhdevalinnat määrittele ketään loppuelämäksi. 

En kuitenkaan välttämättä haluaisi tietää asiasta, kuten en ylipäätään halua tietää muistakaan existä. Oletan, että menneet pysyy menneinä puolin ja toisin.

Vierailija
22/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ehdoton kynnyskysymys. Jos on ollut negen tai musun kanssa, en koske.

Yksi nainen suuttui kun hekottelin hänen ulkkisexiensä ulkomaalaisuuksille….itse alkoi kertomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, isolla osalla miehistä vain on sellainen juttu että ei saisi olla ollut tiettyjen kansallisuuksien kanssa yhdessä. Olen kysynyt tätä muutamaltakin mieheltä mutta he eivät oikein osaa selittää asiaa.

Niinpä. Itse panevat vaikka minkämaalaisia naisia. Ja jopa ruumita ja eläimiäkin. 

Taas kerran nainen jäänyt kiinni (videotodisteita) seksistä koiran kanssa.

https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/husband-who-caught-wife-ha…

Vierailija
24/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes pitkällä tikulla

Vierailija
25/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan.

En muutenkaan ymmärrä tuollaisia "vuoden työntekijä", "vuoden auto", "vuoden parisuhde" palkintoja. Paskaahan se on ollut jos ovat kerran eronneet...

Vierailija
26/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena hetken yhden neegron kanssa. En ole kertonut miehelleni, koska se hajoaisi siitä täysin. Se on hirveä rasse ja vihaa neegroja. Ei kaikkea kannata kertoa 🤫

Vierailija
27/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, isolla osalla miehistä vain on sellainen juttu että ei saisi olla ollut tiettyjen kansallisuuksien kanssa yhdessä. Olen kysynyt tätä muutamaltakin mieheltä mutta he eivät oikein osaa selittää asiaa.

Naisilla pahimmat ovat afrikka/lähi-itä. Miehillä taas kaukoitä. En kyllä itsekään ottaisi tuollaista jos saisin tietää.

Osaisitko avata miksi et? En tosiaan ole saanut vastausta vaikka usealta olen kysynyt

Vierailija
28/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ihmiset saa tietoonsa entisiä suhteita? Itse en ole ikinä laittanut kuvia someen eikä edes kaverini tiedä kaikista mun miehistä. Jollain pienellä paikkakunnalla ehkä kaikki tunnistaa, mutta isommassa kaupungissa ei.

Vierailija
29/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taudit nyt ainakin pitäisi testata useamman kerran. Ihan ekana syfilis . On muuten erittäin yleinen noilla ja siihen ei edelleenkään ole hoitoa.

Vierailija
30/30 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT HETI VTTU JOTAIN UUTTA JAUHETTAVAA STANA!!!!! EN JAKSA AINA TÄTÄ SAMAA PSKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi