Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on kymmeniä tuhansia yksinhuoltajaäitejä ja ne kaipaa parisuhdetta.

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua yksinhuoltaja naista kumppaniksi koska minä en halua lapsia enkä halua että lapsi on taakka minulle millään tapaa. Jos nainen on yksinhuoltaja ja lapsi asuu eri osoitteessa ja että lapsi on vaikka 30 vuotias niin sitten voisin sen yksinhuoltajan kanssa seukata. 

M35

Oletko taakka kenties myös itesellesi?

Vierailija
222/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia ma tuja oleskelu lupaa vailla. 

Nämähän voisivat viedä noi yksinhuoltajat ruokittavine suineen mukanaan takaisin luvattuun maahansa?

Valtavat säästöt molemmista tahoista suomalaiselle yhteiskunnalle.

Nyt OrpoPurra hereillä?

Tällä win-winnillä me vasta säästetäänkin!

Sinä voisit matkustaa niiden kanssa sinne ihan keskenään.

Vierailija
224/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kymmenistä tuhansista ainoastaan lesket on kurantteja, kaikki muut suoraan ja surutta hiuksista biojäte-astiaan. Impulssikontrollitonta, pilaantunutta lihaa ovat. 

Vierailija
225/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yh-naiset eivät ota ulkkari miestä? Ongelma olisi nopeasti ratkaistu.

Ottaisitko itse?

Vierailija
226/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kymmeniä tuhansia?

Kaipaavat muulia, joka vetää kivirekeä.

Vierailija
227/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH:t ovat ihania, niiltä irtoaa helposti :D

Ja koska ne niillä on jo lapsia, niin ne on only in the ääss tyyppejä. 

Vierailija
228/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-mamma kaipaa miestä rahoittamaan elämäänsä.

Älä haksahda!

Luuletko tosissaan, että kaikki ne yksinhuoltajaäidit ovat yksinhuoltajat omasta vapaasta tahdosta? Tiedätkö, kuinka vaikeaa on, jos on pieni lapsi kasvatettavana, mutta puoliso onkin päättänyt lähteää  lätkimään. Minusta yksinhuoltajien lukumäärää on valtava häpeäpilkku yhteiskunnalle ja miehile. Miksi ette tue naisia ja lapsia? Miksi siittätte ja jätäte molemmat ajalla, kun molemnat tarvitsisivat teitä kipeämmin? Ettekö itse ole omasta mielestä tehneet mitään väärin ja syyttävä ja naurava sormi osoittaa vaan uhreja?

Jo olemassa oleva lapsi pyhästä hengestä ei elää, ilman muuta tarvittaan ravintoaa, vaateitaa, kenkiää. Elikä rahaa. Älkää jättäkkää omia perheitä, silloin ei ole myös niin paljon yksinhuoltajiaa.

Vierailija
229/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni tulee olla käyttämätön.

Aivan kuten sinäkin. Onnea matkaan, incel.

Kerrotko meille vielä miksi tämä meni noin tunteisiisi?

Jakorasia, joka heitetään heti luiskaan lyhyen käytön jälkeen ja perään ei soitella.

Ihan syystäkin. 

Vierailija
230/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikertaa sinkkuäitiä kokeillut ja ikinä en enää astu siihen taloudelliseen ansaan. Sinkkuäideille mies on vain Ilmainen lapsenvahti ja lapsen elämän maksaja jolla ei ole mitään sanan valtaa siihen miten lapsi kasvatetaan. 

Vaikka jokainen äiti sanoo että "sinun ei tarvi maksaa minun lapsen asioita" niin omissa ja ystävien parisuhteissa se on aina mennyt siihen että vaikka äiti näin sanoo niin silti mies joutuu maksamaan joko suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita

Ilmaista pimperoa ei ole olemassakaan. 

Vierailija
231/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullinpuutteessa sit alkavat selittelemään ryhtyisitkö 5 eri isien lapsille isäksi EI KIITOS. väärällä nimellä pannut aamulla kyselen missä mun lippis on.

Vierailija
232/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-mamma kaipaa miestä rahoittamaan elämäänsä.

Älä haksahda!

Luuletko tosissaan, että kaikki ne yksinhuoltajaäidit ovat yksinhuoltajat omasta vapaasta tahdosta? Tiedätkö, kuinka vaikeaa on, jos on pieni lapsi kasvatettavana, mutta puoliso onkin päättänyt lähteää  lätkimään. Minusta yksinhuoltajien lukumäärää on valtava häpeäpilkku yhteiskunnalle ja miehile. Miksi ette tue naisia ja lapsia? Miksi siittätte ja jätäte molemmat ajalla, kun molemnat tarvitsisivat teitä kipeämmin? Ettekö itse ole omasta mielestä tehneet mitään väärin ja syyttävä ja naurava sormi osoittaa vaan uhreja?

Jo olemassa oleva lapsi pyhästä hengestä ei elää, ilman muuta tarvittaan ravintoaa, vaateitaa, kenkiää. Elikä rahaa. Älkää jättäkkää omia perheitä, silloin ei ole myös niin paljon yksinhuoltajiaa.

Eiköhän se ole varsin harvinaista, että isä ei olisi missään tekemisissä lapsensa kanssa. Ja jos se johtuu jostain päihdeongelmasta, niin itsehän nainen on valinnut tämän miehen lapsensa isäksi 

Vierailija
233/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa se ajatus, että ensin kun pariskunta tulee vauvan kanssa synnäriltä kotiin , ovat he mielettömän onnellisia ja sitten muutaman vuoden kuluttua tulee ero, kun ei voida sietää toisiaan silmissään.

Vierailija
234/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa se ajatus, että ensin kun pariskunta tulee vauvan kanssa synnäriltä kotiin , ovat he mielettömän onnellisia ja sitten muutaman vuoden kuluttua tulee ero, kun ei voida sietää toisiaan silmissään.

Miehen syytä./s

Vierailija
235/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni siinä vaiheessa, kun hankkii lapsia, ihminen tekee tietoisen päätöksen ja tietoisen hyväksynnän siitä, että asialla saattaa olla vaikutusta joskus myöhemmin tulevaisuudessa mahdolliseen uuteen parinmuodostukseen. Paino nimenomaan sanoilla saattaa olla vaikutusta.

Vierailija
236/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa ne kaipaa elättäjää itselleen ja penskoilleen.

Eikös ensisijainen elatusvelvollisuus ole lasten isällä, ei äidin uudella partnerilla?

Niinhän sitä luulisi🤔 Mut kyseelehän mammat täälläkin "missä isät" niin ei taida isistä olla kun kännin usvaisia muistikuvia.

Vierailija
237/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELIKÄ ON OLLUT KYMMENIÄ TUHANSIA VASTUTTOMIA MIEHIÄ! 

Missä he kaikki piileskelevät ja miksi lasta yksin kasvattamaan jätetty naiselle katsottaan vinosti, kun käytännössä he ovat jätetty heittele 

kiitos miehille. Missä nämä vastuudentunnottomat miehet piileskelevät? Ei nainen yksin raskaksi tulee.  Mutta jätettynä yksin lapsen kanssa vaikeuksiin jotkut kehtaavat viellä syyllustäö yksinhuoltajanaisia? Tämä saa loppua nyt. Miehet vastuuseen.

Vierailija
238/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksumuuri. Mikä tuossa on siis se ongelman ydin? Ei löydy poikaystävää millään, mutta tarjontaa riittää? Mihin homma kosahtaa?

SIihen ettei mies ole varakas ja maksa enemmän kuluja siinä perhearjessa.

Tuokaan ei varmaan ole ongelma jos yh on timmi ja viehättävä. 

Tai ihan vaan miehen makuun. Minä en ole ollut ikinä pullukka, ja aina miehet on halunneet tarjota kaikkea vaikka en olisi niiden kanssa missään suhteessa. 

Minun käsittääkseni miesten luonto on sellainen, että ne herkästi tekee naiselle palveluksia, tarjoaa asioita, maksaa ostoksia, kyydittää, kantaa juttuja jne. 

Jopa jos olen jonkun miehen kanssa, niin sen kaveritkin tarjoilee asioita. 

Tottakai miehet auttaa ja tarjoaa palveluksia kiinnostavalle naiselle. Ihan ilman taka-ajatuksiakin. Pullukammat ja epäkiinnostavat alapeukuttakaa tätäkin.

Vierailija
239/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lasten isät?

Miksi, miehet, ihmettelette, kun naiset eivät enää halua parisuhteeseen ja lapsia, kun mies voi vain lähteä, kun ei enää hotsita kortista ja iskää leikkiä....

Mietisitte kelle annatte.

Vierailija
240/264 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa nyt oikein kunnolla yksinhuoltajia kun kerrankin pääsitte vauhtiin! Sitähän tämä minunkin elämä on koko ajan ollut kun yksinhuoltaja olen. Tiedättekö millaista se on? Teet kaiken yksin, maksat kaiken yksin, perheelliset syrjii ja syyttelevät kuinka tilanne on ihan oma vika. Onko se? Ei minulla ainakaan!

Perheelliset elävät kuplissa joihin yksinhuoltajat eivät pääse ettei vain vie heidän miestään! Minä en veisi kenenkään miestä, haluaisin vain tutustua muihinkin perheisiin joissa on lapsia ja lapset saisivat leikkiä. Olisi joskus ihana juoda kuppi kahvia jonkun äidin kanssa mutta ei, joka ilta yksin lapsen kanssa!! Tajuatteko mitä teette? Ei kaikki yksinhuoltajat ole tilannettaan valinneet ja nuorena voi olla vaikea nähdä kauas tulevaisuuteen, ei meistä kukaan tiedä miten meille tulevaisuudessa käy!