Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako näistä olet elämässäsi saavuttanut/aiot vielä saavuttaa?

Vierailija
30.05.2007 |

Ap:n hyvän elämän kriteerit suppeimman taloudellisen tulkinnan mukaan.

1) Omakotitalo

2) Riittävän iso asunto että kaikilla lapsilla on omat huoneet

3) Voi tehdä niin monta lasta kuin haluaa eli on varaa olla äitiyslomilla

4) Voi olla hoitovapaalla.

Ap on katkera, koska ei saa noista ainuttakaan. Koskaan. Ap on katkara koska on niin pirun köyhä että elämä on /c-stä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo - EN OLE SAAVUTTANUT, ENKÄ EDES TAVOITTELE, SILLÄ ASUMME HELSINGISSÄ, EMMEKÄ MUUALLE LÄHDE

2) Riittävän iso asunto että kaikilla lapsilla on omat huoneet - OLEN SAAVUTTANUT

3) Voi tehdä niin monta lasta kuin haluaa eli on varaa olla äitiyslomilla - OLEN TEHNYT KAKSI, ELI KAIKKI MITÄ HALUSIN. OLISI VARAA TEHDÄ USEAMPIKIN.

4) Voi olla hoitovapaalla. - OLIN YHTEENSÄ 4,5 VUOTTA.

SIKSI KANDEE TEHDÄ LAPSET YLI KOLMEKYMPPISENÄ.

Vierailija
22/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo

* ei ole, mutta tarkoitus olis jossain välissä rakentaa (piakkoinkin)

* No nyt on, lapsia vain yksi. Jos työhuoneista luopuis niin sitten voisi vielä olla tilaa kahdelle lapselle ilman että tarttis muuttaa sen takia että lapsilla olis oma huone jokaisella

* Rahan puolesta voisi, vaan kun ei niitä lapsia tuu niin helposti, siksi vain yksi

* Olin tuosta yhdestäkin hoitovapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo: en tarvitse, voi olla että joskus silti on.

2) Riittävän iso asunto että kaikilla lapsilla on omat huoneet: kiva, mutta ei itketä, ettei ole. Samassa nurkassa ollaan kuitenkin lähes aina koko perhe, kun kotona ollaan! :)

3) Voi tehdä niin monta lasta kuin haluaa eli on varaa olla äitiyslomilla: harmittaa tosi paljon, ettei tämä ole mahdollista! :( Eikä edes olla ihan minimituloisia - opinto- ja autolainan lyhennyksiä ym. menoja on vain niin paljon, ettei meillä ole varaa kuin kaikkein välttämättömimpään.

4) Voi olla hoitovapaalla: En osaa kuvitella, millaista olisi olla pelkästään hoitovapaalla. Nyt tavallaan olen, eli hoidan lasta kotona, mutta teen samalla töitä (tietokonehommia).

Vierailija
25/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo EN TULE SAAMAAN

2) Riittävän iso asunto että kaikilla lapsilla on omat huoneet ONNISTUISI, JOS PITÄISIN TÄRKEÄNÄ

3) Voi tehdä niin monta lasta kuin haluaa eli on varaa olla äitiyslomilla KAIKKEA EI VOI MITATA RAHASSA. LAPSIMÄÄRÄNI ON MUUTENKIN TÄYSI.

4) Voi olla hoitovapaalla. VOISIN OLLA JA OLISINKIN, VAIKKA KUINKA PIENILLÄ RAHOILLA. VAUVA EI TARVITSE KUIN PERUSHOIDON JA TYYTYVÄISEN ÄIDIN. RAHA EI TEE MINUA ONNELLISEKSI.

Ap on katkera, koska ei saa noista ainuttakaan. Koskaan. Ap on katkara koska on niin pirun köyhä että elämä on /c-stä.

ME OLEMME KAIKIN TAVOIN AHTAALLA MUTTA EMME UMPIKUJASSA.

Vierailija
26/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut omakotitaloa enkä muuttaisi sellaiseen, vaikka voisin. Meillä on 5 huoneen kerrostaloasunto, josta riittää huoneita kaikille. En myöskään ole halunnut enempää kuin yhden lapsen enkä olla hoitovapaalla. Elämäni on hyvää.

Vierailija
27/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaallakin olin, mutta se ei ollut hääppöistä. Töihin naisen mieli.

Vierailija
28/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tai on ollut.

Vierailija
29/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän elämän kriteerini ovat erilaiset kuin ap:llä. Minulla voisi olla vaikka tällaiset eli elämä on hyvää, kun on

- kokenut menestystä uralla

- kokenut äitiyden iloa

- kokenut, mitä on rakastaa miestä ja olla miehen rakastettu

- kokenut, millaista on asua unelmakodissaan

- tehnyt jotakin luovaa kuten kirjoittanut kirjan tai pitänyt taidenäyttelyn

- on valmis luopumaan näistä kaikista milloin tahansa

Vierailija
30/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa siihenkin olisi. Ainoa haave on rakennuttaa uusi kivitalo omien mieltymysten mukaan, mutta kun ei haluta muuttaa tältä alueelta pois, niin ei ihan lähivuosina tapahdu. Lapsia on 3.

Vierailija
31/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo

EVVK! Olen asunut ok-talossa enkä sellaiseen enää halua!

-joo

-joo. Tosin 2 lasta riittää meille.

-joo

Vierailija
32/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi 3. ja 4. Tosin en aio hankkia lisää lapsia enkä olla enää hoitovapaalla (nuorin lapsi oli 2,5-v kun aloitin työt). Omakotitaloa en halua eikä olisi varaakaan siihen, eikä ole varaa niin isoon asuntoon että kaikilla lapsilla olis omat huoneet. En näe noita huoneita edes välttämättömäksi, itsellänikään ei ole ikinä ollut omaa huonetta enkä sitä kaivannutkaan.

Elämä on valintoja, ja aika useilla olisi varaa kahteen viimeiseen jos jättäisi kaks ekaa valitsematta.

Vierailija
33/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku sinut jälkeenpäin siitä että olet hankkinut ok-talon, jossa kaikilla lapsilla oli oma huone (no, ehkä ne lapset muistelevat tätä liikuttuneina hautajaisissasi)? Saavutus on minusta vaikkapa merkittävä lääketieteellinen keksintö, jolla autetaan tuhansia ihmisiä. Nuo ap:n luettelemat "saavutukset" ovat lähinnä rahaan perustuvia.

Minusta onnellisen elämän salaisuus on siinä että on tasapainossa itsensä ja elämänsä kanssa ja luo myönteistä ilmapiiriä ympärilleen. Siltä osin ap:lla on kyllä varmasti vielä tavoiteltavaa.

Vierailija
34/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo

-On

-E tarvita

-Kolme riittää, kiitos

-Se olis ihanaa, kieltämättä :)

Vierailija
35/37 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Omakotitalo, löytyy

2) Riittävän iso asunto että kaikilla lapsilla on omat huoneet, on joo

3) Voi tehdä niin monta lasta kuin haluaa eli on varaa olla äitiyslomilla, voin olla niin kauan kuin haluan

4) Voi olla hoitovapaalla, varaa on

Olen 30-vuotias. Minulla on nuo kaikki, mutta en arvota elämää noiden perusteella. Oikeasti minulle merkittäviä asioita ovat, perhe, terveys ja iloinen, tasapainoinen perhe.

Vierailija
36/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden äippä

Vierailija
37/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisessä asunto- ym. tilanteessa.

Omia huoneita ei lapsilla ole, mutta jos lapset tuohon kahteen jäävät, niin eiköhän me se 4h+keittiö jostain joskus löydetä.

Omakotitaloon en välttämättä edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme