Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artekin syöttötuolin myyminen?

30.05.2007 |

Onkohan ainoa tapa tällä hetkellä myydä vähän kalliimpiakin tavaroita Huutonetin kautta? Vai olisiko mitään helpompaa, toimivaa kanavaa? Hesariin ilmoitus? Olen aloittamassa lastentavaroista luopumisen (sniif), mutta huutokauppailu tökkii jotenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vuosi sitten samaisen tuolin Hesarin ilmoituksen kautta ja se oli aikamoinen kokemus. Tuoli meni kaupaksi kyllä, mutta puhelin soi taukoamatta seuraavan viikon asian tiimoilta.

Eli vinkkinä, jos päädyt hesarin ilmoitukseen niin älä laita puhelinnumeroasi, s-posti on varmaan helpompi:)

Lottis

Vierailija
2/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetystä Artekin syöttötuolista voi pyytää? Meillä istuin on siisti, koivunvärinen kauttaaltaan. Olen kesän jälkeen laittamassa myyntiin, mutta en ole bongannut vielä muita myynti-ilmoituksia, joista voisi tuota hintaa haarukoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm myynyt ja ostanut lasten Muuramen sänkyjen osia siellä/sieltä.

Vierailija
4/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kokeilla tuota Keltaista Pörssiä netin kautta. Haluaisin saada nopeasti myytyä, kun kerran myymässä olen.

Huutonetissä oli valkoiseksi maalatun tuolin loppuhinta 105 euroa ja lakka+punaisen hinta kai 120 euroa.

Vierailija
5/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun tuolisi on? Voisin olla kiinnostunut ostamaan, jos haluat myydä suoraan... =)

qvasi@luukku.com