S-Bonus !!!!!! Paljonko te saatte S-Bonusta kuukaudessa? Meille tulee n. 80 €/kk. Onko se paljon vai vähän? 🤑🤑🤑🤑🤑🤑💵💵💵🏻🏻🏻
Sellainen 1000 euroa vuodessa.
Kaikki maksavat tuotteesta saman hinnan, mutta isoja määriä kuukausittain ostavat saavat jo prosentuaalisestikin enemmän takaisin. Vähän ostavat eli esim. sinkut saavat vähemmän kuin esim. lapsiperheet.
Missähän raja kulkee onko nettosaaja vai nettomaksaja? 🤔🤔
Kommentit (44)
Mikään ei ole niin kallista kuin säästäminen, pitää esimerkiksi ajaa autolla vähän pidemmälle Prismaan ja tankata vähän kalliimmalla, ja nukkua kalliissa Sokos hotellissa jotta voi säästää.
Mulla noin 300 vuodessa. Sinkkutalous.
Voi kai sen rahansa noinkin käyttää.
Jaa a. Taas joku ässä uskovainen herännyt jankkaamaan kuinka jaellaan ilmaista rahaa.
Kuinka paljon te kannatte rahaa s-ryhmään, jos joka kuukausi tulee 80€ takaisin? Meillä tulee ehkä kesäkuukausina 18€ ja jo silloin mietin, että mitä hiljattain me on tuhlailtu?!?
Onhan se paljon, mutta ainahan tuokin pitää suhteuttaa perhekokoon. Mä ostelen kahden ihmiset ruoat ja joskus tankkaan ABClla, ei mulle tule bonuksia kuin joku vitonen keskimäärin. Harvakseltaan tulee enemmän jos on hotellireissua tai vaikka rillejä hankittu.
Käytän aika paljon myös K-ryhmän kauppoja.
Jotain 6 euron paikkeilla se on usein ollut. Joskus enemmän, joskus vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon te kannatte rahaa s-ryhmään, jos joka kuukausi tulee 80€ takaisin? Meillä tulee ehkä kesäkuukausina 18€ ja jo silloin mietin, että mitä hiljattain me on tuhlailtu?!?
Sellaset 1600 € pitää olla bonusostoja (mukaanlukien siis kaikkien yhteistyökumppaneiden ostot), että saa 80 € takas. Taitaa nimittäin mennä sillä 5% bonusprosentilla tuo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Taas joku ässä uskovainen herännyt jankkaamaan kuinka jaellaan ilmaista rahaa.
Tähän sopii hyvin se ei ole ilmaisia lounaita sanonta, kun mitä suuremmat boonukset saat, sitä enemmän olet tuhlannut ja sitä typerämpi rahan käyttäjä olet.
Osahan näilläkin ylpeilee, vaikka pitäisi hävetä, parhaiten taloutta osaava saa siis boonuksia kaikkein vähiten.
Minä en sen lahtarikaupan jälkeläisen jäseneksi lähde! En niin köyhä ole.
Mä en osta mitään S-ryhmältä. Tai no joo, yhdet pyöräilyshortsit kesän alussa ostin, kun joku haki ne mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii hyvin se ei ole ilmaisia lounaita sanonta, kun mitä suuremmat boonukset saat, sitä enemmän olet tuhlannut ja sitä typerämpi rahan käyttäjä olet.
Osahan näilläkin ylpeilee, vaikka pitäisi hävetä, parhaiten taloutta osaava saa siis boonuksia kaikkein vähiten.
"Sitä enemmän olet tuhlannut", eihän se nyt suoraan sitä tarkoita. Jostainhan ne ostokset on tehtävä. Ei kai siinäkään järkeä olisi että kilpailtaisi kuka saa vähiten bonuksia tai plussapisteitä, mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sen lahtarikaupan jälkeläisen jäseneksi lähde! En niin köyhä ole.
Mikäs historia tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näimpä juuri. Hintoja ei katella, pääasia että saa poonusta. Voi sitten taas kehua kuinka paljon ilmaista rahaa taas tienattu tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset 1600 € pitää olla bonusostoja (mukaanlukien siis kaikkien yhteistyökumppaneiden ostot), että saa 80 € takas. Taitaa nimittäin mennä sillä 5% bonusprosentilla tuo.
Jep jep. Käytä 1600 euroa ja saa 80 euroa takaisin. Sellaiset "säästöt" että huh huh?
Me saadaan jotain 2 - 3 €/kk, kahden hengen talous, käydään vaihtelevasti S-, K- ja L-kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Käytä 1600 euroa ja saa 80 euroa takaisin. Sellaiset "säästöt" että huh huh?
No miten sitten pitäisi toimia? Jos se Prisma esim. nyt on lähin marketti, ja pääsääntöisesti edullisempikin kuin CM?
No meillä kertyy kyllä hyvin joka kuukausi, tosin ostoksiin on mutta kun lähes kaikki ostetaan Prismasta kun on lähikauppa toki myös kauppakassia tulee käytettyä.
Ihan kiva lisä tuo on kun menee säästöön ni ei tuu tuhlattuakaan, en edes tiedä paljonko siellä on mutta 7 vuotta sinne kertynyt niin kai siellä ihan mukava summa on.
En ole seurannut bonuksiani.
Mitä tarkoitat tuolla nettosaaja vai nettomaksaja?