Inga Tahvanaisen katoaminen
Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen, että onko tarkoituksella halunnut kadota?
Kommentit (2003)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No matkustikohan Inga sillä junalla? Senhän poliisi on taatusti jo saanut selville.
Ei tainnu matkustaa kun ei ole julkastu kamerakuvaa. Muuten oltais jo pyydetty uusia vihjeitä yleisöltä ja ehkä annettu ohjeita että miten se kannattaa ottaa kiinni.
Ottaa kiinni? Mitä oikein hourit?
Minkälaista porukkaa tänne oikein kirjoittelee? Aivan sairasta puhetta. Arviolta 77 % naisista ja 70 % miehistä saa elämänsä aikana jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin. Heillä on itsemääräämisoikeus kuten muillakin ja he päättävät ihan itse missä liikkuvat.
Totta kai. Mutta jos ihminen on itsem*rhavaarasa hänet pitää tietenkin tavoittaa ja ohjata hoitoon.
Kuules nyt, kun joskus tällaisetkin ihmiset voivat esimerkiksi olla huonossa parisuhteessa, josta haluavat pois. Vaikka se sen toisen mielestä olisi kuinka hyvä parisuhde, niin sillä ei ole merkitystä. Jokainen päättää ihan itse. Poliisit eivät ole mitään yksityisiä vanginvartijoita, jotka toisten ihmisten puheiden perusteella estävät tällaisia "vankilapakoja".
Kuules nyt, mistä tiedät että aviomiehen väittämät ja poliisin nopea toiminta ovat valhetta ja " vanginvartiutta"?
Mies ei päätä hänen tekemisistään siinäkään tapauksessa, jos kadonnut on itsetuhoinen. Eikä kukaan muukaan ulkopuolinen.
Tämähän se tuntuu suurikin ongelma olevan jollekin ja joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne on yhtäkkiä ilmestynyt tyyppi tai tyyppejä, joiden mielestä mt-ongelmaiset ihmiset ovat jotain holhottavia paviaaneja, joilla ei ole tai saa olla minkään sortin omaa tahtoa tai päätäntävaltaa? Jollain Fb-sivulla olen viime aikoina lukenut vähän vastaavaa, en kyllä yhtään enää muista missä.
Minäkin muistan lukeneena kuinka kadonnut pitää "palauttaa". Aivan sairasta. Tuohan on tosiaan vakava rikos. Vapauden riisto.
No mistä itse ilmestyit? Kuvittelet olevasi muiden keskustelijoiden yläpuolella etkä perustele näkemyksiäni.
Mitä sinusta tässä tapauksessa sitten pitäisi tehdä? Unohtaa Ingman kohtalo ja mahdollinen hätätila kokonaan koska vapaus?