Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä kaupassa sinkkukoria kantavaa ihmistä...?

Vierailija
24.09.2026 |

Katse skannaa kaupassa kaikki sinkkukorin käyttäjät, mutta en ole keksinyt, miten edetä. Olen yrittänyt löytää luontevaa avausta, en halua käyttää mitään kuluneita iskurepliikkejä ("ovatko vanhempasi simpukkoja, kun oot tollanen helmi?"), koska ne ei vain toimi. Miten te sen teette, ketkä olette pariutuneet sinkkukorien avulla? Tökkäättekö esim.  omalla korilla toisen koria ja sanotte "oho, ne jo parittelee" vai mikä olisi sellainen luonteva tapa? Sujauttaa lappu koriin vai tiputtaa sinne ehkäisyväline ja vinkata silmää? Kyselen tosissani ja mielelläni lähestyn kaupassa, kun näkee heti kokonaisuuden päästä varpaisiin ja ei heti poisteta listoilta niin kuin esimerkiksi Tinderissä. Toinen ei pääse samalla lailla pakenemaan paikalta.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukoria kantavaa naistaa saa vapaasti kouria ja miestä puolestaan pitää isoon ääneen haukkua inceliksi.

Vierailija
42/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä puuvillasta/pellavasta kangaskasseja, eri värejä, missä teksti SINKKU. 

Lähden pian kauppaan.

N41v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka kantavat noita ovat säälittäviä.

Hyvät perustelut sulla. 

Vierailija
44/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluneita iskurepliikkejä ("ovatko vanhempasi simpukkoja, kun oot tollanen helmi?")

Onko joku oikeasti ikinä tuommoisia iskurepliikkejä suoltanut??? Ei kai tuntemattomasta voi edes tietää, onko hän mikään helmi.

Tökkäättekö esim.  omalla korilla toisen koria ja sanotte "oho, ne jo parittelee... tiputtaa sinne ehkäisyväline" 

Älä ihmeessä, eikö tämmöiset tepsi?? Kyllä onkin kumma juttu.

Miten olisi ihan normaali tervehtiminen? Ja sitten realistinen huomautus siitä, että huomasit sen hänen sinkkukorinsa ja päätit sen takia tulla juttelemaan.

Vierailija
45/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tärkein tekijä sen sijaan, että mitä ihan tarkalleen ottaen sanoo, on tapa millä lähestyy. Jokainen meistä tuntee ihmisiä, joiden tapa tulla juttelemaan ensimmäistä kertaa on jotenkin rento ja sopivan leppoisa tavalla, jota voi parhaiten kuvata sanalla "luonteva". Siihen ei sitten taas ole mitään selkeää ohjenuoraa, että miten siihen pääsee jos ei ole sellainen ihan automaattisesti (ts. on esim. jännittäjä noissa tilanteissa). 

Jos tuollainen luonteva ja vaivaton lähestyminen onnistuu itseltä, niin sitten ihmisen tuskin tarvitsee edes miettiä mitä sanoa ja ihan tavalliset avaukset riittävät tyyliin "Moi. Mitä aattelit kokata tänään?". 

Vierailija
46/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuluneita iskurepliikkejä ("ovatko vanhempasi simpukkoja, kun oot tollanen helmi?")

Onko joku oikeasti ikinä tuommoisia iskurepliikkejä suoltanut??? Ei kai tuntemattomasta voi edes tietää, onko hän mikään helmi.

Tökkäättekö esim.  omalla korilla toisen koria ja sanotte "oho, ne jo parittelee... tiputtaa sinne ehkäisyväline" 

Älä ihmeessä, eikö tämmöiset tepsi?? Kyllä onkin kumma juttu.

Miten olisi ihan normaali tervehtiminen? Ja sitten realistinen huomautus siitä, että huomasit sen hänen sinkkukorinsa ja päätit sen takia tulla juttelemaan.

Nämä iskurepliikit ovat ehkä mielekkäitä vain (ja silloinkin vain EHKÄ), jos esittäjä osaa tehdä ne hyvin itseironisella tavalla ja toinen ymmärtää ironian heti. 

Vierailija
47/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo sinkkukori kädessä vinkkinä ja aasinsiltana sille toiselle, niin aika avuton erkki pitää olla, jos ei siltikään osaa lähestyä kiinnostavaa ihmistä. Onko oikeasti niin, että avioliittojärjestäjille olisi edelleen tarvetta nykypäivänä joillekin ihmisille...?

Vierailija
48/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo sinkkukori kädessä vinkkinä ja aasinsiltana sille toiselle, niin aika avuton erkki pitää olla, jos ei siltikään osaa lähestyä kiinnostavaa ihmistä. Onko oikeasti niin, että avioliittojärjestäjille olisi edelleen tarvetta nykypäivänä joillekin ihmisille...?

Tottakai näin on. Jokaisella aikakaudella on tarvetta parinetsinnän ammattilaisille.

Vierailija
49/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tai todennäköisesti olen avuton tai ehkä olen vain utselias leikkimään ajatuksella, mitä itse mahdollisesti osasisin lähhestyä tosita  Tai kuinka omalla tuurillani onnistuisin sinkkukorin kanssa(kin) kulkiessani olemaan kiinnostamatta yhtään ketään. . Muuta kuin ehkä tosille syntyvänä toiveena, että toivottvasti en sano mitään kenellekään ja tai ainakaan luule ja kuvittele sinkkukorin mahdollsitavan yhtään mitään. Enkö vosii pysyä vain omassa kämpässäni ja tilata vaika ruoat sinne kun live:na kohdatessa ohittaminen ei ole aina niin kivaa, jos tulee tunne, että toinen saattaa olla kiinnostunut ja itsellä vain kuolleen ruumiin ylitse   Tai vain minun vain jatkaa eloanija olla sinkkuna niin kuin kuluneen vuoden olen elänyt ja n. vuotta kuluvaa vuotta ennen.  

Vierailija
50/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinkkukori? Mä oon aina ottanut vain jonkun. Mulle kerran yks tuttu sanoi kaupassa että miks sulla on sinkkukori. En tajunnut että on jotenkin erilainen. Mies

Vierailija
51/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka kantavat noita ovat säälittäviä.

Samoin naiset

Vierailija
52/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita vielä jossain? Espoossa Ison Omenan Cittarissa oli noin 15 vuotta sitten ainekin hetken aikaa sinkkukoreja. Esikoinen halusi silloin ottaa pinkin korin kauppareissun ajaksi. Olin silloin naimisissa, mutta ajattelin riskin olevan varsin pieni että kukaan lähestyisi. 

Nykyisessä kaupassa ei noita ole ja käytän useimmiten muutenkin ostoskärryä. En lähestyisi kaupassa ketään vaikka hänellä sinkkukori olisikin. 

Vierailija
53/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit niin tehdä? Kukaan normaali ei noita koreja kantele. Ainoastaan säälittävät incel-miehet niitä ottaa, koska harhaisissa aivoissaan kuvittelevat pääsevänsä niiden avulla panemaan jotain 18-teinejä. Normaali mies on parisuhteessa ja perheellinen.

Vierailija
54/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noita vielä jossain? Espoossa Ison Omenan Cittarissa oli noin 15 vuotta sitten ainekin hetken aikaa sinkkukoreja. Esikoinen halusi silloin ottaa pinkin korin kauppareissun ajaksi. Olin silloin naimisissa, mutta ajattelin riskin olevan varsin pieni että kukaan lähestyisi. 

Nykyisessä kaupassa ei noita ole ja käytän useimmiten muutenkin ostoskärryä. En lähestyisi kaupassa ketään vaikka hänellä sinkkukori olisikin. 

Hyvinkään Citymarketissa on.  En niitä käytä vaikka sinkku olenkin.

Vierailija
55/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit niin tehdä? Kukaan normaali ei noita koreja kantele. Ainoastaan säälittävät incel-miehet niitä ottaa, koska harhaisissa aivoissaan kuvittelevat pääsevänsä niiden avulla panemaan jotain 18-teinejä. Normaali mies on parisuhteessa ja perheellinen.

Nyt tuli epäilemättä itsensä "normaaliksi" tuntevalta kunnon tuskan parahdus.

Vierailija
56/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä todennäköisemmin joltain jonka pääasiallinen elämän sisältö on riidan kylväminen. Surkea ja säälittävä yritys kuitenkin. 

Vierailija
57/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Minäkin olin tulossa kommentoimaan tuota paatosta, mutta sinä kiteytit sen niin paljon paremmin! ;D

Vierailija
58/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkään Citymarketissa on.  En niitä käytä vaikka sinkku olenkin.

Lahden Citymarketissa myös. Harkitsen käyttää. 

Vierailija
59/59 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuollaisia sinkkukoreja ollut oikeasti? En ole mikään supliikin mestari muutenkaan, mutta jos joutuisin kantamaan jotain "sinkkukoria" kaupassa, niin häpeäisin silmät päästäni, enkä ainakaan kehtaisi puhua kenellekään yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä