Miten lähestyä kaupassa sinkkukoria kantavaa ihmistä...?
Katse skannaa kaupassa kaikki sinkkukorin käyttäjät, mutta en ole keksinyt, miten edetä. Olen yrittänyt löytää luontevaa avausta, en halua käyttää mitään kuluneita iskurepliikkejä ("ovatko vanhempasi simpukkoja, kun oot tollanen helmi?"), koska ne ei vain toimi. Miten te sen teette, ketkä olette pariutuneet sinkkukorien avulla? Tökkäättekö esim. omalla korilla toisen koria ja sanotte "oho, ne jo parittelee" vai mikä olisi sellainen luonteva tapa? Sujauttaa lappu koriin vai tiputtaa sinne ehkäisyväline ja vinkata silmää? Kyselen tosissani ja mielelläni lähestyn kaupassa, kun näkee heti kokonaisuuden päästä varpaisiin ja ei heti poisteta listoilta niin kuin esimerkiksi Tinderissä. Toinen ei pääse samalla lailla pakenemaan paikalta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sanot että kyselet tosissasi, mutta nuo omat esimerkkisi kuulostavat niin kammottavilta, että epäilen provoksi.
No, siitä huolimatta, jos haluaa lähestyä niin voi alkuun ihan vaan tervehtiä ja jos ei muuta keksi niin tokaista vaikka että meillä on näköjään molemmilla nää pinkit korit, niin ajattelin tulla juttelemaan. Ja jos toinen lähtee siihen mukaan niin hän saattaa siitä jatkaa keskustelua itse tai jos ei, niin voi kysellä vaikka viikonloppusuunnitelmia yms.
Ja toki jos toinen ei kiinnostu niin sitten toivottaa vaan hyvää päivänjatkoa eikä jää häiritsemään enempää.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Usein olen huomannut, että varsinkaan nuoremmat naiset eivät vastaa tervehdykseen. Olen miettinyt pääni puhki, miten saisin sen huomion sitten. Omana tarkoituksena on päästä etenemään ykköspesälle asti, vaikka juuri kokemusta ei ole, miten päiväsaikaan sen tekisi. Plussana jos syntyy kestävä ihmissuhde, olen valmis tähän kalaleipä-järjestelyyn (fwb), jos se on nykyaikaa ja naisen toive. Olen käytettävissä. Taidot eivät ole minulla ruosteessa, mutta kalliiksi tulee pitää taitoja yllä vanhempana sonnina eli pulittaa saa itsensä kipeäksi, että pääsee välillä harjoittelemaan. Kiva olisi nähdä naisen puolelta myös aitoa tunnetta. Vihillekin vien, mutta olen ymmärtänyt, että se ei ole nykynaisten toive, mutta omalle kohdalle passaisi eli ei ole este sitoutua perinteisesti. Olen valmis unohtamaan sinkkukorit, jos joku haluaa minusta oman orin.
Oikea tapa lähestyä on mennä edelle kassajonossa ja ostaa xl-koon kondomeja. Sitten kassalla isketään silmää sinkkukorilliselle, kehutaan tissejä ja persettä sekä kysytään 'pannaaks meneen?'.
Jos ei näillä vinkeillä irtoa niin ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli, ite oisin just se tyyppi, joka vahingossa ottaa tuollaisen sinkkukorin :D ja saa kaikki hyypiöt kimppuunsa. Ja olen siis aviossa. Onneksi luin tämän, niin osaan jatkossa vältellä.
Se että kelpaat jollekin sääliölle, ei tarkoita että pärjäisit sinkkumarkkinoilla.
"Kyselen tosissani ja mielelläni lähestyn kaupassa, kun näkee heti kokonaisuuden päästä varpaisiin ja ei heti poisteta listoilta niin kuin esimerkiksi Tinderissä. Toinen ei pääse samalla lailla pakenemaan paikalta."
Joo, creepy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että joku saattaisi edes hieman kiinnostua siksi, että sinkkukorin ottaessani annan edes pienen vihjeen siitä, että olen mahd. kiinnostunut löytämään seuraa joka ei tietenkää tarjoita samaa kui nolla ja elää sinkkuna. Mutta sinkkukorin valitsen siinä toiveessa, että joku saattaisi lähestyä ja tai saattaisin itse mahd. yrittää enemmänja vähemmän onnistuneesti lähestyä jotain toista sinkkukoria kantavaa.
En oikein usko oikein valmiiksi opeteltuihin isikurepliikkeihin tms. Koska en juurikaan käy baareissa tai yökerhoissa, enkä ole ldannut tinderiä tms aplikaatiota, niin kyllä sitä saa aika rauhassa olla ilman naisten läehstymisiä, ehkä sinkkukori voisi olla se, joka murtaisi jään välilämme tai sitten ei. -Hauska idea se ainakin on.
Joo-o. Olet vissiin vasta sinkkupoolin hypännyt kun elättelet toivoa että seuraa löydät :D
En oikein usko, että naiset kokisivat sen paremmi kuin minä itse miehenä, jotenkin erityisen puoleensa vetäväksi ja kiinnostusta herättäväksi epätoivoisuuden ja tuntemukset siitä, että ei varmasti löytäsi tai kohtaisi ketään. Ei anainakaan kaupan käytävällä, julkisella paikalla päivän valossa, jossa voi vaikka joku muukin nähdä sinut korjaan teidät molemmat.
On varmasti yksi syy sinkkuuten se, että en sitöä tapaa juurikaan mainostaa tai tuoda esille. Erinomaisen usein valitsin vapaa iltoinani lenkille menono jja suihkun jälkeen itsekseni kämpillä hyvin kirjan kuin sen sijaan, että olisin ladannut vaikka tinderin laitaaakseni itseni siellä likoon. Baareissa ja yökerhoissa, jotka kai yleisempiä paikkoja, joissa ihmiset kohtaava ja tapaavat toisiaan ja ovat ehkä valmiimpia kohtaamaan uudempiakin ihimsiä ovat paikkoja, joissa joskus harvakseltaan käyn. -
Jos nainen viihtyy erityisen paljon jommassa kummassa tai molemmissa ja toivoism meihensäkin viihyväni, niin olisimme luulatavsti niin eri aaltopituuksilla, ettei meistä olisi pariksi. - Ei siksi, ettenkö olsi baarissa tai yökerhossa halutessani seuraa saanut tai löytänyt vaan siksi, että minusta on monta paljon mukavampaa tapaa viettää iltaa kuin viettää niistä kummassakaan aikaani kuin enempi satunnaisesti.
Mutta jos nainen valitsee kaupassa ollessa ostoskoriinsa esim omenoita (muulloin kun nyt kun saa kotimaisia muutoinkin), banaaneuta. ja mahd muita hedelmiä, tummaa kahvia ja härkisttä / mifua toisinaan kalatiskiltä kalaa tosinaan jotain ns. parempaa juustoa niin meillä saattaisi olla ehkö jotain yhteistä painosanalla ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli, ite oisin just se tyyppi, joka vahingossa ottaa tuollaisen sinkkukorin :D ja saa kaikki hyypiöt kimppuunsa. Ja olen siis aviossa. Onneksi luin tämän, niin osaan jatkossa vältellä.
Se että kelpaat jollekin sääliölle, ei tarkoita että pärjäisit sinkkumarkkinoilla.
Kyllä ihan hyvin kelpaisin, kun on tultu usein iskemään. Mutta luojan kiitos ei tarvitse etsiä kumppania tuolta ns.toisen kierroksen porukoista, kun olen onnellisesti naimisissa.
Tsempit vaan kaikille sinkuille.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuljeskelin sinkkukorin kanssa kaupassa. Tuumin vain että onpa pirteän värisiä ostoskoreja. Vaimo vähän viistoon hymyili sivusta. Ei tullut kukaan ehdottelemaan mitään :( eikä kyllä vaimokaan valistanut kun vasta jälkikäteen.
Kiitos nauruista! :D
Itsellenikin selvisi aikanaan vasta tämän palstan kautta mitä ne pinkit ostoskorit ovat, seuratessani jotain keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
"Kyselen tosissani ja mielelläni lähestyn kaupassa, kun näkee heti kokonaisuuden päästä varpaisiin ja ei heti poisteta listoilta niin kuin esimerkiksi Tinderissä. Toinen ei pääse samalla lailla pakenemaan paikalta."
Joo, creepy.
Se juuri. Niskakarvat pystyyn nostattavalla tavalla kirjoitettu koko aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kantavat noita ovat säälittäviä.
Kaikki jotka kantavat jotain typerää sinkkukoria ovat säälittäviä.
Seuraavaksi eri sukupuolten kori, siis 65 erilaista, lesken kori ja ihmisvihaajan kori. Kuinka olisi lippu kroin nurkkaan liehumaan, mistäs olet kustat tulet :D
Missä niitä sinkkukoreja on? En ole koskasn nähnyt niitä.
Lähärissä kanniskelen aina ostoskoria, kun ostokset kyllä mahtuu siihen ja itsepalvelukassalla helpompi asioida ostoskorin kanssa. Sormuksia en käytä, kun ne ei enää mahdu mun nakkisormiin.
Että se siitä sun sinkkukorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, creepy.Se juuri. Niskakarvat pystyyn nostattavalla tavalla kirjoitettu koko aloitus.
Siinä kiteytyy osa ongelmasta. Väitetään että syy sinkkuuteen löytyy siitä ja tästä, mutta ei ikinä olla valmiita muuttamaan omaa käyttäytymistä vähän mukavampaan ja huumorintajuisempaan suuntaan. Enkä tarkoita huumorintajulla niitä surkeita xxl-kondoomi "letkautuksia" tai joitan jo Speden kulta-ajoilla keksittyjä väsyneitä höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanot että kyselet tosissasi, mutta nuo omat esimerkkisi kuulostavat niin kammottavilta, että epäilen provoksi.
No, siitä huolimatta, jos haluaa lähestyä niin voi alkuun ihan vaan tervehtiä ja jos ei muuta keksi niin tokaista vaikka että meillä on näköjään molemmilla nää pinkit korit, niin ajattelin tulla juttelemaan. Ja jos toinen lähtee siihen mukaan niin hän saattaa siitä jatkaa keskustelua itse tai jos ei, niin voi kysellä vaikka viikonloppusuunnitelmia yms.
Ja toki jos toinen ei kiinnostu niin sitten toivottaa vaan hyvää päivänjatkoa eikä jää häiritsemään enempää.
Eka aattelin kommentoida että mikä nolo ja kiusaannuttava idea. Mutta fiksu kommenttisi sai mut miettimään että juuri tuolla tavoin, jos itse olisin sinkku, toivoisin että se lähestyminen tapahtuisi. Olisi joillekin ehkä kiva kokeilu mennä vaikka sinkkukaveriporukalla meikattuna ja laitettuna testaan käytäntöö. Monesta on varmasti aika "orpoa" ja kiusallista kulkea siellä yksin sinkkukorin kanssa. Myös kaupassakäynti on aika stressaavaa ja sitä vain miettii ostoksia ja että pääsisi mahdollisimman pian ulos. Itse en ainakaan edes ehdi katselemaan muita ihmisiä kun mietin vain ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kantavat noita ovat säälittäviä.
Kaikki jotka kantavat jotain typerää sinkkukoria ovat säälittäviä.
Seuraavaksi eri sukupuolten kori, siis 65 erilaista, lesken kori ja ihmisvihaajan kori. Kuinka olisi lippu kroin nurkkaan liehumaan, mistäs olet kustat tulet :D
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että missä sinun mielestäsi olisi optimaalisinta yriyttää löytää itselleen lyhyempi tai pidempi aikasta seuraa; siis esittää tosielle vaikka pyyntö lähteä treffeille?
Vaikeutan sen verran, että älä sano baari, tai yökerho, koska ne kuten tinderi ja neti treffipalstat on joku toine jo keksinyt. Älä myöskään sano, että kyllä sen "oikean" treffeille lähtevän tao pidempiaikaisen kumppaninsakin voi löytää mistä vain. - No niin varmaan voikin mutta sinkkukorilla saattaisi ehkä yrittää nopeuttaa sen yhden löytämistä. Nyt tositan: mikä on tai olisi sinun ideasi, miten löytää ja saada itselleen seuraa lyhyemmäski tai pidemmäkski aikaa?
Laitoin sinkkukoreja meidän cittarissa niiden mustien korien päälle ja nauroin reaktiota 😂
Voi olla että kauppias menetti muutaman asiakkaan
Typerintä muoviroskaa koskaan, ja sitten kauppias korottaa vielä muovikassien hintaa 'koska ilmastonmuutos jne'.
Älä lähestty ellet ole komea ja rikas mies. Naiset tuskin haluaa kauppareissu aikana jonkun tavis miehen tulevan selittää vapisevalla äänellä että haluaa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Usein olen huomannut, että varsinkaan nuoremmat naiset eivät vastaa tervehdykseen. Olen miettinyt pääni puhki, miten saisin sen huomion sitten. Omana tarkoituksena on päästä etenemään ykköspesälle asti, vaikka juuri kokemusta ei ole, miten päiväsaikaan sen tekisi. Plussana jos syntyy kestävä ihmissuhde, olen valmis tähän kalaleipä-järjestelyyn (fwb), jos se on nykyaikaa ja naisen toive. Olen käytettävissä. Taidot eivät ole minulla ruosteessa, mutta kalliiksi tulee pitää taitoja yllä vanhempana sonnina eli pulittaa saa itsensä kipeäksi, että pääsee välillä harjoittelemaan. Kiva olisi nähdä naisen puolelta myös aitoa tunnetta. Vihillekin vien, mutta olen ymmärtänyt, että se ei ole nykynaisten toive, mutta omalle kohdalle passaisi eli ei ole este sitoutua perinteisesti. Olen valmis unohtamaan sinkkukorit, jos joku haluaa minusta oman orin.
Kuulostat peräkylän pojalta, joka on ostanut niin kauan seksiseuraa rahalla, että on unohtunut kuinka aidoissa tunteisiin perustuvissa ihmissuhteissa edetään, tai kuinka edes aloitetaan. Sinuna unohtaisin sinkkukorit hetkeksi, ja suuntaisin jollekin ihmissuhdekurssille. Tarvitsisit ennenkaikkea hioa vuorovaikutustaitoja ennenkuin lähestyt ensimmäistäkään naista. En tarkoita sanoa tätä loukatakseni, vaan säästääkseni mielipahalta sekä sinut, että kohtaamasi naiset. Pelkät seksitaidot kun eivät naisen kanssa riitä, vaan tarvitaan todella todella paljon muutakin, tai nainen juoksee kirkuen karkuun.
Pähkinänkuoressa: Tekstissäsi et vaikuta turvalliselta seuralta naiselle, vaan tuot itsestäsi esiin pervon vaikutelman. Olen itsekin nainen, ja herätät tekstilläsi pelkoa minussa. Se tuskin on tavoitteesi, vaan vilpittömästi ilmeisesti haluaisit lähestyä naisia parisuhdemielessä, mutta et osaa?
-eri kirjoittaja
Suomalainen incelihän ei yritä. Paitsi yrittää estää muitakin yrittämästä. Netin ääressä valittamisen käyttää koko ainutkertaisen elämänsä mieluummin kuin että edes kerran tarttuisi vaaleanpunaiseen ostoskoriin.