Emme yritä vauvaa, mutta mies on jättänyt ehkäisyn pois.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Emme ole keskustelleet asiasta. Haluaako siis että tulen raskaaksi? Ei se voi yllätyksenäkään tulla sitten.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on raiskaus jos mies lopettaa ehkäisyn kertomatta
Ei todellakaan ole. Ehkäisy ei liity rais kaukseen mitenkään.
Kyllä liittyy
https://www.minilex.fi/q/kondomin-pois-ottaminen-ilman-kumppanin-lupaa
Minilexin kommentaarissa ei sanallakaan viitata rais kaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kondomin pois ottaminen kesken seksin ilman toisen osapuolen lupaa on suostumuksen ohittamista ja se voidaan Suomen laissa tulkita raiskaukseksi.
Kannattaisiko opetella lukemaan? Tässä kun ei ole otettu mitä pois kesken sekin.
Sekin on raiskaus jos kondomiehkäisystä on sovittu ja mies ei käytäkään.
Perustele väite Suomen rikoslailla tai oikeustapauksilla.
Tiedän, et perustele. Koska et pysty. Koska tällaista faktaperustetta ei ole olemassa. On vain mutu-mielipiteesi.
Huoh. Kysy vaikka tekoälyltä, se antaa sulle linkit. Tai lue koko uusi seksuaalirikoslaki, löytyy sieltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen te molemmat haluatte lapsen, mutta ette ota asiasta sressiä vaan lapsi tulee jos on tullakseen.
Noin päätettiin, mutta minä en halunnut lasta sen miehen kanssa. Siitä tuli pieni ongelma, kun ainoastaan mies halusi lasta ja sen takia piti lopettaa kaikki ehkäisy.
Tää on myös se oikea syy, miksi mies kosti eron. Se yritti saada lasta lähes väkisin, eikä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy
"Asia lähtee käyntiin poliisille tehtävästä rikosilmoituksesta."
Tarkempi nimeke selviää myöhemmin. Voi se olla myös seksuaalinen hyväksikäyttö tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy
Lue täältä
https://protukipiste.fi/stealthing-on-seksuaalisuutta-loukkaavaa-vakiva…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen te molemmat haluatte lapsen, mutta ette ota asiasta sressiä vaan lapsi tulee jos on tullakseen.
Noin päätettiin, mutta minä en halunnut lasta sen miehen kanssa. Siitä tuli pieni ongelma, kun ainoastaan mies halusi lasta ja sen takia piti lopettaa kaikki ehkäisy.
Ap ei ole kyllä sanonut asiaan juuta eikä jaata. Olen todennut että ilmeisesti lapsi saa sitten tulla.
"Suomessa kondomin pois ottaminen tai sen pois jättäminen ilman partnerin lupaa voidaan tulkita raiskaukseksi, koska yhdyntään ilman suojausta ei ole ollut suostumusta. Tulevat oikeustapaukset tulevat muokkaamaan oikeuskäytäntöä ja näyttämään, tulkitaanko stealthing raiskaukseksi suomalaisessa oikeusjärjestelmässä. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta ehkäisystään eli mies haluaa lapsen
Kunnon lyönti vatsaa ulostaa kyllä ei-toivotun masuasukin!
Kunpa se mies jota luulet isäksesi olisi toiminut samalla tavalla.
Ette ole keskustelleet asiasta?!? Sen sijaan osaat kirjoittaa vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne, ettei miestä pidä nyt painostaa suuntaan tai toiseen. Siksi emme ole keskustelleet asiasta. Joskus jostain voi olla yhteisymmärrys, vaikka asiasta ei ole keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tunne, ettei miestä pidä nyt painostaa suuntaan tai toiseen. Siksi emme ole keskustelleet asiasta. Joskus jostain voi olla yhteisymmärrys, vaikka asiasta ei ole keskusteltu.
VMP Trololoo
Joku tuhkamuna kaveri on kehunut sille keskeytetyn toimineen vuosikaupalla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kondomin pois ottaminen kesken seksin ilman toisen osapuolen lupaa on suostumuksen ohittamista ja se voidaan Suomen laissa tulkita raiskaukseksi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt
Juokse ap.
Mun ystävällä oli mies, joka ei suostunut mihinkään ehkäisyyn. Edes naisen hoitamana. Tässä oli kyse vallankäytöstä ja kenties raskausfetissistä.
Liitto oli väkivaltainen, mies pahoinpiteli lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Juokse ap.
Mun ystävällä oli mies, joka ei suostunut mihinkään ehkäisyyn. Edes naisen hoitamana. Tässä oli kyse vallankäytöstä ja kenties raskausfetissistä.
Liitto oli väkivaltainen, mies pahoinpiteli lapsiakin.
Huoh
Trolli. Ei kukaan fiksu nainen, jollei halua lasta jätä ehkäisyä pois, kun mies päättänyt. Silloin kieltäydytään seksistä, kunnes ehkäisy kunnossa, tai kannetaan jälkiseuraukset. Todellakin toivon, että tämä on trolli.
Nainen on itse vastuussa raskautumisestaan ja hänellä on oikeus raskaus keskeyttää.
Ja AP:ko ei näe että paljaalla vedellään? Jotain uskisten pimeässä ja peitonalla ähellystä??