Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa koko av olla

Vierailija
30.05.2007 |

paikka jossa ihmiset elävät unelmaansa.... Ovat lääkäreitä ja huippukoulutettuja, tai säälittäviä kotiäitejä pettämisineen ja kaukosuhteineen...

Tienaavat hyvin paskaduunissa, aviomies on AH niin ihana tai voi vittu mikä paskajaakko, ääripäitä vain, ei kukaan kulje kultaista keskitietä.

Otetaan suihin pomolta ja eletään lesbosuhteissa, viedään lahjaksi kaikkea käsittämätöntä moskaa ja paskaa ja ollaan NIIN NIIN NIIN ihania ja upeita ja hehkeitä tai sitten rumia läskikasoja jotka pitävät kananmunadieettiä tai ovat jotain helvetin karppeja.

Uskotaan Jumalaan ja Allahiin ja ties mihin.

Totuus on.... ihan toinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totuus on.... ihan toinen.

Niin on, minä olen hoikka juuri siksi että olen karppi.

Vierailija
2/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ihan tavis. Ja kuka sitä haluaisi lukea? Tämähän on viihdettä parhaimmillaan. Ja parasta eskapismia arjesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla.

Vierailija
4/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syntyy sellainen kuva, että on vain ääripäitä. Luulen kuitenkin, että iso osa on (ainakin välillä) ihan tosissansa.

Vierailija
5/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen karppeja, laihoja, lihavia, lesboperheitä, muslimiksi kääntyneitä, korkeasti koulutettuja, huippupalkkaa tienaavia jne.

Itse asiassa tunnen niin erikoisia ihmisiä, että ap:lla menisi taatusti pasmat sekaisin! Pysyttele sinä vaan kotona, äläkä tutustu toisiin ihmisiin! Näin vältät kohtaamasta toisenlaisia persoonia kuin itse olet.

Jos jotain olen elämässä oppinut, niin sen, että totuus on tarua ihmeellisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi