Auttakaa keksimään kivaa tekemistä kahdeksi vuorokaudeksi
Lokakuun 9.-11.
Mitä te tekisitte, jos saisitte kaksi yötä aikaa ihan vain itsellenne? Asun Keski-Suomessa, mutta mulla on auto ja toki muutenkin mahdollisuus matkustaa. Olen katsellut jopa pikalomia Eurooppaan, mutta ovat aika kalliita.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ajaisin Kolille.
Tätä joku alapeukutti, mutta tekisin tämän. On suuri kaipuu sinne. Nimenomaan yksin.
💙
Vierailija kirjoitti:
Mene patikoimaan ja yövy kaksi yötä laavussa tai teltassa. Valmista ruoka trangialla.
Painajainen, anteeksi vaan :D Patikointi vielä menee mutta mielellään sen jälkeen jonnekin lämpimään ja pehmoiseen paikkaan nukkumaan :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aja Vaasaan ja tee pikaristeily Ruotsiin.
Onpa hauska kun kirjoitit tuon just, kun itselle pälkähti sama ajatus mieleen :) Ap
Olipas hauska juttu, suorastaan hulvaton! Nauretaan kaikki yhdessä: HA HA HA HE HE HE HO HO HO HI HI HI
Kaksi yötä on niin lyhyt aika etten lähtisi kuin korkeintaan Tallinnaan tai Tukholmaan. Mites kylpylät?
Tallinnaa minäkin ehdotan. Tuohon aikaan matkat ja hotellitkin edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi yötä on niin lyhyt aika etten lähtisi kuin korkeintaan Tallinnaan tai Tukholmaan. Mites kylpylät?
Tallinna on hyvä vaihtoehto :) Kylpylät ei ole mun juttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene patikoimaan ja yövy kaksi yötä laavussa tai teltassa. Valmista ruoka trangialla.
Painajainen, anteeksi vaan :D Patikointi vielä menee mutta mielellään sen jälkeen jonnekin lämpimään ja pehmoiseen paikkaan nukkumaan :) Ap
Se on ihan mukavaa. Makuupussissa on lämmintä vaikka yöllä menisi nollille lämpötila. Pehmeäkin se on jos etsit sopivan kohdan sammaleelta.
Vierailija kirjoitti:
Nuku. Relaa. Harvinaista herkkua.
Miksi pitää tehdä jotain?
Thrill on hauskaa
Onhan se naurettavaa että aina pitää lähteä jonnekkin, Aurinko on pysynyt paikoillaan miljardeja vuosia , ei se viitsi lähteä minekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thrill on hauskaa
Lomalla on mm. todella nautinnollista herätä 3 aikaan lentoasemalle jonottamaan ja ihmettelemään. Saa vähän jännitystä ja vaihtelua. Se on parempi, jos on joku matkustuskumppani
Vierailija kirjoitti:
😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣🤣😁🤣😁🤣😁😁🤣
Siis onko niin, että kaksi yötä ilman muita on sinulle harvinainen poikkeustilanne? Elämäsi kuulostaa painajaiselta.
Sä vaikutat olevan kurja ja painajainen ihan vaan noines.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja autoon ei todellakaan astuta koko aikana, vaan kävellen kauppaan ostamaan hyvää ruokaa, kävellen leffaan, kävellen luontokävelylle, kävellen salille, ja niin edelleen.
Just tässä vaiheessa itse olisin vaan kotona ja nukkuisin, söisin hyvin ja tuijottaisin leffoja.
Jatkuvaa juoksemista ollut kesä ja tää alku syksy, milloin kuka mursi jalkansa sai ruusun, harrastukset pitkin poikin skandinaviaa... vain yksi vapaa viikonloppu touko-syyskuussa. Silloin oltiin todellakin kotona ja ladattiin akkuja seuraavaa rupeamaa varten.
Olen kuitenkin haaveillut ruskareissusta, en tiedä ehdinkö ruska-aikaan. Pitäs pestä ja huoltaa vankkurit sekin ottaa oman aikansa.
Eilen katsoin youtubevideon, jossa nuoripari kävi Merenkurkun saaristossa tutustumassa. Kaunis ja mielenkiintoinen paikka. Unescon maailmanperintökohde. Siellä oli tosi idyllinen yöpymispaikka, kunnon mökki satanen per yö aina, ei vain offseason. Herttainen emäntä saunan lämmittämisineen ja aamupaloineen. Sinne halua!
Pahoittelut, että puhun itestäni, kun sulle piti kivaa keksiä. Tuossa nyt olis pari ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se naurettavaa että aina pitää lähteä jonnekkin, Aurinko on pysynyt paikoillaan miljardeja vuosia , ei se viitsi lähteä minekkään.
Mun mielestä ei tullut ilmi, että hän on "aina lähtee" jonnekin. Mistäs tiedät vaikka olisi ollut vuosia aloillaan ja nyt olisi mahdollisuus päästä ja sitten kanssa mennään.
ohis
Miksi et saa olla itsekseen koskaan? Pakottaako joku olemaan koko ajan seurassaan? 2 päivää kuluu nopeasti, ulkomailla ollaan 2 viikkoa kerralla. Mistä itse pidät tekemisenä eniten. Hotelliin, kylpylä, ostokset? Vai maisema, luennot, kahvila, kävely? Vai lähellä.
Pieruverkkarit jalkaan, koppa kaljaa, pizzaa ja leffamaratooni. Rötköttäisin soffalla rapsutellen ja piereskellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa olla itsekseen koskaan? Pakottaako joku olemaan koko ajan seurassaan? 2 päivää kuluu nopeasti, ulkomailla ollaan 2 viikkoa kerralla. Mistä itse pidät tekemisenä eniten. Hotelliin, kylpylä, ostokset? Vai maisema, luennot, kahvila, kävely? Vai lähellä.
ohistelen
esim. yksinhuoltaja heikolla tukiverkolla harvoin pääsee lähtemään itekseen. Tai sitten näitä outoja pariskunta sääntöjä, että vain yhdessä kuljetaan ja tehdään asioita.
Köpikseen tai Amsterdamiin kivaan hotelliin ja käppäilyä kaupungilla.