Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin yllättää naapurini ja virkata jokaiselle pienen sydämen jouluaatoksi, mitä itse tykkäisit?

Vierailija
23.09.2026 |

En edes siis tunne naapureitani, mutta tiputtaisin postiluukusta virkatun sydämmen kaikille. Ei kai tuo kiellettyä ole?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti löydät sydämesi aamulla roskiksesta. Minimalistit ei halua roinaa nurkkiin.

Mutta miksi siis AP:lla pitäisi olla oikeus tunkea ihmisten postiluukusta asuntoihin tavaraa, jota luultavasti kukaan ei halua/tarvitse? Moni hukkuu jo nyt liialliseen tavaraan.

Postiluukut on sitä varten, että niistä työnnetään tavaraa asuntoihin sisään. Sähän voit laittaa lapun oveesi kiitos ei ahdistavia virkkuutöitä.

Vierailija
82/84 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, trolli posottaa jo viidettä sivua, eikä kukaan ole puuttunut sydäMMen oikein kirjoitukseen. :D

Mietin, että miksi juuri sydän pitäisi antaa... mutta tuon takia, että provo saa lisää syvyyttä. 

Olisi kirjonut vaikka piparkakku-ukkelin-akkelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, en kaipaa mitään turhaa krääsää ja tuskin olen ainoa. Roskiinhan se varmaan menis mulla ja useimmilla eli ei kannata. Ihan kiva ajatus taustalla mutta enemmän se siis aiheuttaisi ärsytystä että joutuu näkemään vaivaa hankkiutuakseen eroon tavarasta jota ei ole edes halunnut.

Vierailija
84/84 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kusipellin mukana takaisin sun eteiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän