SDP varasti vanhuksen rahat
Voi olla törkeämpää enään? Ja tälläinen puolue pitäsisi saada hallitukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bde8d119-0cb2-4f17-b46f-b7dba0a4ac3d
Kommentit (112)
normaalit ihmiset olisivat jo palauttaneet rahat. Nyt ääriahneet demarit pohtivat millä selityksillä tästä selvitään, ettei vaan tarvitse palauttaa rahoja, vaikka omaiset harkitsevat oikeustoimia
Vierailija kirjoitti:
normaalit ihmiset olisivat jo palauttaneet rahat. Nyt ääriahneet demarit pohtivat millä selityksillä tästä selvitään, ettei vaan tarvitse palauttaa rahoja, vaikka omaiset harkitsevat oikeustoimia
Juuri näin. Missä on Tuppurainen suu vaahdossa selittämässä; kaikki muiden syytä.
SDP galluppien mukaan Suomen suurin puolue. Kansa kyykkyyn siitä, hajaantukaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.
Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.
Just joo. Että sairaalavuoteeltakin tullaan mies hakemaan rahat siirtämään demareille. En enää koskaan äänestä sdp.
No minä äänestän, koska tunnistan tällaiset valheelliset panetteluketjut, joissa vain papukaijan tavoin hoetaan yhtä ja samaa iskulausetta yrityksenä manipuloida ihmisiä haluttuun käytökseen. Mutta minä en persuja äänestä koskaan.
Täytyy olla tyhmä, että tämän jälkeen äänestää demareita.
Sinä olet tyhmä. Niin tyhmä, ettet sitä itse tajua!
Tämän artikkelin juttu on pikkujuttu verrattuna persujen ja kokoomuksen 50 miljardin pikavipin turvin tekemään puhallukseen jossa huijattiin 800 MILJOONAA valtion rahoja rikkaiden veroalesikailuun. Tässä ollaan EHKÄ puhallettu yksittäisen vanhuksen rahat (odottelen vielä parempia todisteita). Vanhuksen joka kuoli joka tapauksessa vain kuukautta myöhemmin eikä niitä fyffejä enää kaipaa. Kokoperseet puhalsivat SATOJA MILJOONIA VALTION RAHOJA!
Sosiaalidemari sosialisoi vanhuksen das Kapitaalin?
Vierailija kirjoitti:
SDP galluppien mukaan Suomen suurin puolue. Kansa kyykkyyn siitä, hajaantukaa!
Hajaannun äänestämään SDPtä.
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän HG 35 miljoonan suhmurointi, pientä vissiin tuohon verrattuna?
Niin, siinähän olisi mm suhmuroitu kaupungille yksityisten pääomasijoittajien rahoilla 50 miljoonan arvoinen peruskorjaus vanhaan jäähalliin, 35 miljoonalla.
Nyt kaupunki joutuu maksamaan sen 50 miljoonaa veronmaksajien rahoista, ja samalla jää saamatta kaikki verotulot hallin rakentamiseen tarvittavista palkoista, jotka muuten olisivat myös tulleet sieltä sijoittajien taskusta.
Sen sijaan valtio jatkaa työttömyyskorvausten maksamista niille sadoille duunareille jotka olisivat muuten työllistyneet tuohon hankkeeseen.
Valtiolla, kaupungilla ja veronmaksajalla ei olisi ollut tuossa muuta kuin voitettavaa.
Nyt kaikki hävisivät. Duunarit pysyvät työttöminä, vanha jäähalli rapistuu ja kaupungilla ei ole rahaa sen korjaamiseen, halli jää rakentamatta, verotulot saamatta ja Taylor Swift keikkailee jatkossakin Tukholmassa.
Kiitti vtusti vasemmisto JA munaton Orpo joka lähti pelleilyyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.
Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.
niin paitsi että omaiset olivat tehneet huoli-ilmoituksia, sairaala ehdotti edunvalvontaa ja vanhus retuutettiin sairaalasta pankkiin. Ei ole demarin röyhkeydellä ja ahneudella rajoja, kun saa käden toisen taskuun
Oliko demreilla kiire repiä muistisairas vanhus sairaalasta pankkiin? Koska vanhus pian kuoli, tiesikö piiri, että näin tulee käymään?
Mitä laki tästä sanoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Että sairaalavuoteeltakin tullaan mies hakemaan rahat siirtämään demareille. En enää koskaan äänestä sdp.
Minä lopetin SDP:n äänestämisen Rinteen/Marinin hallituksen käsittämättömien päätösten vuoksi. Paljastuivat kaikkea muuta kuin suomalaisten asioiden ajajiksi.
Ilmastopakotteet, polttomoottorikielto , kotimaisen turve-elinkeinon alasajo, metsien hiilinielulaskut (miljardeja)...jne.
SDP on tullut ylimieliseksi puolueeksi. Eivät välitä enää mistään. Mikään ei kelpaa mitä hallitus päättää. Ei säästö, eikä investoinnit. Ei mikään.
SDP on varastanut kansan rahat ennenkin. Mutta kun pääsevät valtaan alkaa taas verotus. Tykkäävät siitä, koska tällä puolueella ei koskaan ole oikeita ideoita.
Iltalehtihän ei muuten ole puolueeton toimija tässä. Kyseessä on kokoomuksen takataskussa oleva perseenpyyhe jolla on poliittinen motivaatio parjata vasemmistoa. Voisimmeko tämän sijaan keskustella kokoomuksen ja persujen ansaitsemattomista veronalennuksista joilla ollaan vahingoitettu valtion kassaa ja tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajahan tulee joutumaan Helvettiin tämän vuoksi. Voin vain kuvitella kauhuja mitän hänen kehonsa tulee kokemaan Helvetissä…
Räsänen vit tuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä äänestän, koska tunnistan tällaiset valheelliset panetteluketjut, joissa vain papukaijan tavoin hoetaan yhtä ja samaa iskulausetta yrityksenä manipuloida ihmisiä haluttuun käytökseen. Mutta minä en persuja äänestä koskaan.
Täytyy olla tyhmä, että tämän jälkeen äänestää demareita.
Sinä olet tyhmä. Niin tyhmä, ettet sitä itse tajua!
Monet demarikannattajat ovat tyhmiä tai eivät seuraa asioita. Onko sama asia, ehkä. Uskovaisia aatteelle, joka pettää kannattajaansakin. Uskovainen kuin se venäläinen putia rakastava mummo. Ei luovu ensirakkaudestaan, vaikka mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin paitsi että omaiset olivat tehneet huoli-ilmoituksia, sairaala ehdotti edunvalvontaa ja vanhus retuutettiin sairaalasta pankkiin. Ei ole demarin röyhkeydellä ja ahneudella rajoja, kun saa käden toisen taskuun
Oliko demreilla kiire repiä muistisairas vanhus sairaalasta pankkiin? Koska vanhus pian kuoli, tiesikö piiri, että näin tulee käymään?
Mitä laki tästä sanoisi?
Tyttärelle ei kerrottu mitään. Tytär kuuli asiasta sattumalta. Sellaista touhua SDP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin SDP:n äänestämisen Rinteen/Marinin hallituksen käsittämättömien päätösten vuoksi. Paljastuivat kaikkea muuta kuin suomalaisten asioiden ajajiksi.
Ilmastopakotteet, polttomoottorikielto , kotimaisen turve-elinkeinon alasajo, metsien hiilinielulaskut (miljardeja)...jne.
SDP on tullut ylimieliseksi puolueeksi. Eivät välitä enää mistään. Mikään ei kelpaa mitä hallitus päättää. Ei säästö, eikä investoinnit. Ei mikään.
Kokoomus ja persut väänsivät tällä kaudella vihreää myrkkypilveä höyryävän haisevan ripulipaskan päälleni ja ystävieni ja sukulaisteni päälle, joten demareissa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja persut väänsivät tällä kaudella vihreää myrkkypilveä höyryävän haisevan ripulipaskan päälleni ja ystävieni ja sukulaisteni päälle, joten demareissa pysytään.
Ilmankos alata haista täällä, buahhaa
Ihan oikein sulle.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehtihän ei muuten ole puolueeton toimija tässä. Kyseessä on kokoomuksen takataskussa oleva perseenpyyhe jolla on poliittinen motivaatio parjata vasemmistoa. Voisimmeko tämän sijaan keskustella kokoomuksen ja persujen ansaitsemattomista veronalennuksista joilla ollaan vahingoitettu valtion kassaa ja tuloja?
hieno spinnaus vasemmasta takakulmasta. Iltalehden vika, no paitsi että taisi hesari ensin uutisoida, ja sitten vetäistään ettei Suomen kaiken tappavaa ryöstöverotusta saisi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinun kelatukien varassa leijuvasta hedonisesta laiskasta elämisestä vähän nipistetty? Ihan oikein vasurille, ammattivalittajalle ja tukieläjälle.
Vanhuksella ei ollut edunvalvojaa, mutta joo: myönnän, ettei tuo kovin kauniilta näytä.
Kaiken voi tehdä reilummin T:Sdp