Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tökerö kommentti ylipainoon liittyen

Vierailija
01.05.2023 |

Oltiin siis kylpylässä ja siellä oli reilusti ylipainoinen nainen. Mies katsoi naista ja arvasin mitä hän ajattelee. Totesin sitten, että minusta saattaa tulla vielä samanlainen. Siihen mies, että sitten saat tulla kylpylään jonku toisen kanssa. Miehen kommentti oli huumoria, mutta epäilemättä siinä oli puoli totuutta. Nyt mietin, että haluanko enää olla edes tekemisissä noin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa. Olen siis ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen. Mutta miehen ajattelutapa ärsyttää. Olemme seurutelleet muutaman vuoden ja emme asu yhdessä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi varaa sanoa? Eli onko itse katseen kestävä komistus, vaiko taikinanaamainen mätisäkkiruho?

Vierailija
2/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas tällainen viesti. Ihan kuin olisin lukenut vastaavanlaisen noin sata kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet asiat kun alkaa ärsyttää seurustelukumppanissa, kannattaa tosissaan miettiä jatkoa.

Vierailija
4/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulevaisuuden suunnitelmanasi on olla sairaalloisen lihava? En minäkään katselisi naista, joka välittää terveydestään noin vähän.

Vierailija
5/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, taas tällainen viesti. Ihan kuin olisin lukenut vastaavanlaisen noin sata kertaa.

Jaaha, taas tällainen viesti. Ihan kuin olisin lukenut vastaavanlaisen noin tuhat kertaa.

Vierailija
6/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan ajattelutapa ärsyttää. Ei kenestäkään "saata" tulla noin vain lihava. Ei se itsestään tapahdu ikään kuin asialle ei itse muka mahtais mitään

Vierailija
7/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen siis ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen."

Saa nauraa! 

Vierailija
8/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot miehelle edustusta varten

Vierailija
9/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun möhömahainen ex-puoliso arvosteli kovaan ääneen kaikkien naisten ulkonäköä, myös minun. Hänen (myös möhömahainen) isänsä miestisseineen oli samanlainen naisten haukkuja, vaikka oma habituksensa oli kammottava.

Milloin nainen oli liian luinen, milloin liian lihava, milloin perse liian lättänä, milloin roikkui tissit, milloin taas tissit olivat liian pystyt. Voi herranjumala mitä sontaa päästivät suustaan!

Eniten v....tti, etten vieläkään ymmärrä missä välissä kohteliaasta ja empaattisesta nuoresta aikuisesta tuli  tuollainen k...pää. Olisi varmaan pitänyt noudattaa sitä neuvoa, joka aina seurusteleville pareille aina sanotaan ennen avioliiton harkintaa: Katso ja kuuntele morsiamen äitiä/sulhasen isää, ja tiedät millainen puolisostasi tulee sitten aikanaan.

No, jälkiviisas on helppo olla.

Vierailija
10/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön merkitys miehille on pieni - kunhan näytät hyvältä.

Vierailija
11/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ylimieliseltä mieheltä vaikuttaa. Kannattaa miettiä onkohan tuo se oikea sinulle.

Vierailija
12/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miesystävllesi, ett pidit hänen kommentointiaan typeränä.

Vierailija
13/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa, jos et sen vertaa välitä painostasi että annat itsesi lihoa tulevaisuudessa valtavaksi niin silloin te ette ole toisillenne tarkoitetut, mies arvostaa naista joka pitää terveydestään huolta.

Ps. Eikä kaikista miehen kommenteista kannata pahoittaa mieltään, huumori on se voimavara mikä teidät tulee pitämään yhdessä myöhemmin.

Vierailija
14/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi varaa sanoa? Eli onko itse katseen kestävä komistus, vaiko taikinanaamainen mätisäkkiruho?

No kyllä hänellä on. Itseäni saan syyttää kun haksahdin komeaan mieheen. Nyt katselisin vähemmän komeita:(

-aloittaja

Vierailija
15/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on oikeassa, jos et sen vertaa välitä painostasi että annat itsesi lihoa tulevaisuudessa valtavaksi niin silloin te ette ole toisillenne tarkoitetut, mies arvostaa naista joka pitää terveydestään huolta.

Ps. Eikä kaikista miehen kommenteista kannata pahoittaa mieltään, huumori on se voimavara mikä teidät tulee pitämään yhdessä myöhemmin.

Miehet on loppuoeleissä äärimmäisen tylsiä ja työläitä. Melko harva saa naisen venettä keikkumaan. Fiksu veto asua erillään.

Vierailija
16/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa törpöltä, ulkonäkökeskeiseltä ja empatiakyvyttömältä mieheltä. Ei jatkoon. Miltä mies muuten itse näyttää? Onko tikissä ja hiusraja kunnossa?

Vierailija
17/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä hänellä on. Itseäni saan syyttää kun haksahdin komeaan mieheen. Nyt katselisin vähemmän komeita:(

-aloittaja

Niissä on passiivis-aggressiivisia. Mikä pakko on pariutua? Vuokraa hyvä ihminen!

Vierailija
18/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulevaisuuden suunnitelmanasi on olla sairaalloisen lihava? En minäkään katselisi naista, joka välittää terveydestään noin vähän.

Ei tietenkää ole vaan pointtini on se, että kun rakastaa toista aidosti niin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

-aloittaja

Vierailija
19/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Mikset katsele komeita JA mukavia miehiä? Niitäkin löytyy.

Vierailija
20/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa törpöltä, ulkonäkökeskeiseltä ja empatiakyvyttömältä mieheltä. Ei jatkoon. Miltä mies muuten itse näyttää? Onko tikissä ja hiusraja kunnossa?

On hyvä kroppa ja hiuset päässä. Peruskomea.

-aloittaja