Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu, että mies antaisi kunnon kyydit?

Vierailija
03.10.2008 |

Elämässäni on ollut jos jonkinlaista miestä, hidasta, nopeaa, kovaa, puolikovaa, laihaa, lihavaa, nuorta, vanhaa.. Vain yksi on ollut sellainen, joka

* todella nauttii naisen nuolemisesta ja nautinnosta

* rakastaa pillunesteitä

* antaa naiselle vapauden olla vain ja nauttia

* tietää, millä orgasmia pitkitetään ja pitkitetään...

* kaiken kaikkiaan: tuntee naisen seksuaalisen puolen kuin omat taskunsa.

Mistä sellaisen miehen löytää? Ikää on jo 40v ja aina vaan kaipailen aktiivista, asiansa osaavaa miestä petipuuhiin. Omastakaan ei sellaista voi "kouluttaa" kun on sitä tyyppiä, jota yökkäilyttää veren näkeminenkin - saati haju. Selvästi ei myöskään rakasta suuseksiä eikä halua siinä kehittyä :(

Mitä te muut aktiiviset naiset teette? Tyydyttekö osaanne ja hoitelette itsenne kun kaipaatte kunnon orgasmia vai mitä..? Onko liikaa vaadittu, että saisi sellaista miestä, joka hoitaa hommansa ja naisensa niin, että nainen tietää saaneensa? Itse kyllä mielelläni hoitelen miehen ja paneudun hänen nautintoonsa, mutta hän ei tunnu käsittävän sitä, että joskus minäkin haluaisin samaa.. ja että naiselle toimii eri asiat kuin miehelle.

t. Aktiivinen Nainen, joka saa liian harvoin

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökkäilee veren näkemistä ja hajua = ei rakasta suuseksiä :D

Nyt täti on hyvä ja rakentaa ton aasinsilllan mulle rautalangalla.

Vierailija
2/18 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha tuohon on mitään kovin rakentavaa heittää, tyydyttävä sitten vissiin omaan apuun, välineisiin tms.

itse kun en tehnyt tuota virhettä ja mennyt naimisiin lahnoille sukua olevan miehen kanssa, varsinkin kun en itsekään siihen heimoon kuulu.

meillä on onneksi loistavaa seksiä, mies tietää tasan tarkkaan miten mut tyydytetään aina, ja en kyllä osaaa kuvitellakaan eläväni pitkään liitossa miehen kanssa joka ei tuohon kykenisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mulla sitten on käynyt jotenkin epätavallinen tuuri kun mieheni on sängyssä (tai vaikka pöydällä jos niin halutaan) kiimainen mutta malttavainen, nai aina rajusti jos pyydän ja hellästi kun niin haluan, saa minut laukeamaan ihanasti sekä suulla että kalullaan jne. Tästä syystä minäkin haluan oma-aloitteisesti antaa hänelle "seksiyllätyksiä".

Taustalla on runsasta kahdenkeskistä harjoittelua... Kaipa se näkyy. :) En osaa oikein kuvitellakaan millasta olisi olla ilman sellasta seksiä, jota mieheltäni saan.

N31

Vierailija
4/18 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tollaset, jotka kiertää puukkoa haavassa!!!

t: ei ap, loistavan rakastajan vaimo, joka on kuitenkin välillä puutteessa

Vierailija
5/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti äskeinen viesti "käsistä". Hanki rakastaja, niin minä vastaavassa tilanteessa tein. ;) Tietenkään se ei takaa kunnon seksin saamista, mutta tämän tutun miehen kanssa pystyn tekemään sellaisia asioita, mitä oman miehen kanssa en voi. Oman miehen kanssa ei enää kehtaa... Oon tyytynyt hänen kanssaan tietynlaiseen seksiin, jota on vaikeaa lähteä muuttamaan loukkaamatta häntä. Ja vaikka joissain saamissasi vastauksissa hehkutetaan, etteivät tyytyisi huonoon seksiin oman miehen kanssa, ei elämä ole aina niin yksinkertaista. Minä esim. en halua erota, vaikken oon tyytyväinen...

Vierailija
6/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin nuorena, mieheni tavatessani melkoisen estynyt ja ujo, ihan kokematon seksiasioissa. Kuinka silloin olisin voinut vaatia mieheltä kaikkea sitä, mitä nyt, kypsänä aikuisena naisena haluan?

Toisekseen: elämässä (ja miehessäkin) on niin paljon muita ulottuvuuksia kuin jumalainen seksi.. jos vain sen perässä olisin, varmaankin olisin nyt yksin, turhautuneena, lapsettomana. Ei hyvä. Todella upeaa, että joillekin sellainen kultapalanen on kohdalle osunut, jota täälläkin hehkutetaan, mutta kyllä niilläkin miehillä on puutteensa - haluaisinko minä ja sietäisinkö niitä.. en tiedä. Asioilla on kaksi (tai jopa usempia) puolia..

Mutta alkuperäiseen, siis että pitäisi hankkia rakastaja. Mielessä on käynyt, sellaista olen tässä itselleni jo katsellutkin, mutta kun niissäkin on ne omat haasteensa:

* avioliitot, avoliitot, seurustelusuhteet

* tuttuus melkeinpä perusedellytys lähestymiselle

* kuinka lähestyä (no joo, osaanhan minä hienovaraisesti tiedustella..)

* mistä ihmeestä senkin sitten tietää, minkälainen mies on panopuuhissa

* jos mieskin on varattu, missä ja millä ajalla sitä seksiä harrastetaan

* tautiasiat

* alasti näyttäytyminen vieraalle miehelle eka kerta synnytysten jälkeen

* onko minusta siihen, osaanko rentoutua vieraan kanssa

Hohhoijaa.. Ehkä elelen vaan toivossa ja katselen ympärilleni. Jospa se kultapalanen minunkin kohdalleni osuisi. Ehkäpä jopa päädyn lainaamaan jonkun palstalaisen seksi-ihmettä - mieshän minulla on, vain jalat alta vievä seksi puuttuu :)

ap

Vierailija
7/18 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökkäilee veren näkemistä ja hajua = ei rakasta suuseksiä :D

Nyt täti on hyvä ja rakentaa ton aasinsilllan mulle rautalangalla.

Siis.. kun ne kohdalle osuneet miehet, jotka tykkäävät naisen tuoksusta, ovat nuolleet menkkojenkin aikana - oma ukko yökkäilee rullatun siteen nähdessäänkin. Ikävä kyllä kuulun siihen naisjoukkoon, jolla menkkojen lisäksi on montakin päivää sekä ennen että jälkeen tuhruvuotoa = veren tuoksua, väriä ja makua. Pesulla käyminen auttaa hetken, mutta seksin tiimellyksessähän sitä punaista sitten esiin kaivautuu...

ap

Vierailija
8/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, täällä se akka tuulettaa. Voisit tuulettaa myös joskus sitä alapäätäsikin niin ei haisisi aina niin pahalle. Ja kyllä, rouva pyytää nuolemaan pesemätöntä menkka toosaa, siinä menee mun raja. Olen sanonut ja sanon edelleen: voit mennä sen fetissisi suorittaan ihan vapaasti toisen miehen kanssa, et ole vaan halukasta löytänyt tai et ole kehdannut kysyä keltään. Sama ongelma ollut viimeiset vuodet, myötä ja vastamäessä.. jne. Mutta tässä menee raja, ei se pappi mitään näistä jutuista puhunut.

Tämä on varmaan kymmenes palsta mille hän avautuu ongelmastaan kun minä en anna suuseksiä, mutta todellisuus on hieman toinen.

Joten taas jälleen kerran:

-älä jätä pesuja menkkojen aikana / jälkeen tekemättä.

-voit myös hoitaa fetissisi muualla.

-lopullinen ero

Vierailija
9/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on ollut jos jonkinlaista miestä, hidasta, nopeaa, kovaa, puolikovaa, laihaa, lihavaa, nuorta, vanhaa.. Vain yksi on ollut sellainen, joka

* rakastaa pillunesteitä

Eli toisin sanoen, mies joka antaa naisen olla lahna sängyssä?

Tässä on sellainen, MUTTA.......en pysty olemaan se aktiivinen osapuoli sellaisen naisen kanssa joka on kuitenkin ollut monta kertaa itsekin päällä ja antanut itsekin miehelle suuseksiä, vaan olen hyvin tarkka tässä asiassa ja haluan naisen joka on aina ollut sataprosenttisesti lahna eikä ole ikinä tehnyt miehelle mitään ja on siis sitä mieltä että penis on pelkästään naisen panemista varten, eikä ratsastamista tai imemistä varten. Et taida sellainen kuitenkaan olla.

-M28-

Vierailija
10/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähti äskeinen viesti "käsistä". Hanki rakastaja, niin minä vastaavassa tilanteessa tein. ;)

Mutta löytääkö AP nuo kriteerinsä täyttävän rakastajan noin vaan? Emme edes tiedä kuinka viehättävän näköinen hän on.

Ja vaikka olisikin viehättävä niin kuka kehtaa johonkin Tinderiin laittaa omalla kuvallaan kirjoituksen että lahnanainen etsii miestä joka haluaa tehdä itse kaiken työn sängyssä? Tuskin kovin moni kehtaa.

Vierailija
11/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sinä miehen olla vaan ja nauttia?

Vierailija
12/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa olen oppinut tietämään, mitä seksi voi pitää sisällään. Aktiivinen olen itsekin ollut aina ja otan suihin milloin vaan ja pidän siitä. Tämän miehen kanssa paneminen kestää kauan ja olen todellakin hiestä märkä lopuksi. Mies on vahvarakenteinen ja nostaa minua ties mihin asentoihin, haluaa kokeilla, kyselee ja etenkin kestää.  Ja ihan uutena elementtinä sekin, että mies on niin täysillä mukana ja ääntelee ja puhelee kaikkea mahdollista koko ajan. Eihän siinä voi itse kuin heittäytyä mukaan täysillä.

Vierailija
13/18 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaikkeen halukas ja teen mitä vain, että nainen nauttii. Kieletän, sormetan ja kävelen vaikka käsilläni, jos nainen iitä laukeaa ja saa tajuttoman orgasminsa.

Itselläni ainoa ongelma on välitön laukeaminen, laukean sii muutamissa sekunneissa kun työnnyn naiseen. Aivan sama, vaikka alla olisi jo pari orgasmia, mutta kun työnnyn naisen kuumaan pilluun, niin laukeaminen alkaa välittömästi. On kokeiltu SSRI lääkkeet, tosiaan nuo laukeamiset ennen yhdyntää jne.

Ainoa, milloin pystyn panemaan laukeamatta vaikka koko kesän, on humalatila, mutta silloin en kyllä edes nauti koko hommasta.

Ikäkään tuskin tuo tulevaisuudessa asiaan helpotusta, kun nyt sitä on jo 50 v. ja ennen aikainen laukeaminen on ollut seurana jo nuoruudesta saakka, eikä ikä siihen helpotusta tuo. Onneksi kanki on kyllä kovana tarvittaessa jatkuvasti.

Vierailija
14/18 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* rakastaa pillunesteitä

Mistä sellaisen miehen löytää? Ikää on jo 40v ja aina vaan kaipailen aktiivista, asiansa osaavaa miestä petipuuhiin. Omastakaan ei sellaista voi "kouluttaa" kun on sitä tyyppiä, jota yökkäilyttää veren näkeminenkin - saati haju. Selvästi ei myöskään rakasta suuseksiä eikä halua siinä kehittyä :(

Mitä te muut aktiiviset naiset teette? Tyydyttekö osaanne ja hoitelette itsenne kun kaipaatte kunnon orgasmia vai mitä..? Onko liikaa vaadittu, että saisi sellaista miestä, joka hoitaa hommansa ja naisensa niin, että nainen tietää saaneensa? Itse kyllä mielelläni hoitelen miehen ja paneudun hänen nautintoonsa, mutta hän ei tunnu käsittävän sitä, että joskus minäkin haluaisin samaa.. ja että naiselle toimii eri asiat kuin miehelle.

Mulle kunnon kyydit on nimenomaan kunnon panoa.

Vierailija
15/18 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, me sitten olemme tavanneet.

Vierailija
16/18 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia miehiä on, joita ei paljon haittaa, minäkin olen......ollut aina. Mutta nykyinen naiseni suhtautuu jo suuseksiin hyvin varautuneesti.

Vierailija
17/18 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna menkkojen aikana edes naida saatikka että mieheni nuolisi.

Vierailija
18/18 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* rakastaa pillunesteitä

Hieno lausahdus tuo että nainen tietää saaneensa, hyvä ap!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän