Fantasioitko työkaverista?
Ajatteletko työkaveristasi pervoja? Mitä? Oletko mies vai nainen?
Kommentit (8)
Viimeksi just jäin kiinnikin siitä...
Semmonen pitkä ja komea mies, jota en ollut nähnyt taas pitkään aikaan. Mulla oli muutenkin kova panetus päällä sinä päivänä, ja varmaan siksi just ajatus putkahti päähän, että se mies on varmaan aika hyvä sängyssä. Niin eikö tää mies tule parin minuutin kuluttua juttelemaan kahvilan jonossa. Punastuin aivan järkyttävästi ja olin noloakin nolompi. Onneksi hän on herrasmies, ja oli aivan kuin mitään ei olis tapahtunut, vaikka taatusti näki reaktioni...!
aina sillon tällön eräs nuori herra saa lievää kihelmöintiä aikaan... jotain pientä meillä on pari kertaa ollut, mutta työpaikalla pysytään vaan " pilke silmäkulmassa" . fantasiat on sitte juttu erikseen...
N30+
Työkaverit on kaikki naisia, joten ei kiinnosta.
Aika viatonta kai se on. En koskaan ryhtyisi oikeasti suhteeseen. Mutta hei, entäpä jos joku ajattelee puolestaan minua! Vau.
Vierailija:
aina sillon tällön eräs nuori herra saa lievää kihelmöintiä aikaan... jotain pientä meillä on pari kertaa ollut, mutta työpaikalla pysytään vaan " pilke silmäkulmassa" . fantasiat on sitte juttu erikseen...N30+
onko sulla samanlaista vipinää duunissa vai oletko kenties toi mun fantasiani eli urospuolinen? ;)
N30+
Todella usein !
Mici-55