Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää feminiinisen, huolettoman ja leikkisän naisen, joka uskaltaisi pudottaa suojamuurinsa miehensä kanssa?

Vierailija
23.09.2026 |

Näin miehenä mikään ei ole seksuaalisesti latistavampaa suhteessa kuin kireä, suorittava ja jatkuvassa selviytymismoodissa oleva nainen, joka selkeästi ei luota mieheensä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole tullut ajatelleeksi, että se kireys ja selviytymismoodi johtuukin sinusta?

Vierailija
2/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Turhaan upittelet tyhmää aloitustasi, johon sait jo vastauksen. Vastaus on peilissä.

Vierailija
4/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä sitten kolahtanut. Silloin laskeutuu muurit. Kannattaa myös miettiä omia muureja tai käytöstä naisten kanssa. Jos olet liian innokas alusta asti niin moni pelkää sun olevan narsisti joka alussa hukuttaa kehuihin ja ihanuuteen ja sitten alkaa henkinen väkivalta ja alistaminen. 

Vierailija
5/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse miehekäs, huoleton ja leikkisä ihminen joka ei suorita.
Toisin kuin näsäviisaat vauvapalstalaiset yleensä, en siis tarkoita ettetkö jo mahdollisesti olisi tällainen.

Muistutan vain siitä periaatteesta, että ihmiset yleensä vetävät puoleensa itsensä kaltaisia kumppaneita.

Paksu lompakko saattaa auttaa, koska tällöin et ole suoritus- ja selviytymismoodissa.

Vierailija
6/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin hienoja vastauksia. Olen jo mummuikäinen nainen ja olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen leski eli elän yksin, mutta kyllä vielä olisi mukava löytää kumppani. Ehdoton ei kireälle, suorittavalle tyypille, kiva, huumorintajuinen ja leikkisä kumppani sitä vastoin olisi ihana. Seksiäkin tekisi vielä mieli hyvinkin paljon, mutta siis minulle ehdottomia olisivat nuo mainitsemani asiat. 

Vierailija
7/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla itse miehekäs, huoleton ja leikkisä ihminen joka ei suorita.
Toisin kuin näsäviisaat vauvapalstalaiset yleensä, en siis tarkoita ettetkö jo mahdollisesti olisi tällainen.

Muistutan vain siitä periaatteesta, että ihmiset yleensä vetävät puoleensa itsensä kaltaisia kumppaneita.

Paksu lompakko saattaa auttaa, koska tällöin et ole suoritus- ja selviytymismoodissa.

Ei se lompakko luonnetta muuta. Itse olen todella köyhä ja silti pystyn olemaan huumorintajuinen ja leikkisä. Muutoin tuo kommenttisi oli kyllä oikeinkin hyvä paitsi tuo rahaosuus.

Vierailija
8/8 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri sulaa suussa edelleen, hampaat on kunnossa ja pilkettä silmässä. 
Missä muruseni on?
Terveisin Salme 75.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi