Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarit kiertelevät nyt ahkeraan hoivakodeissa

Vierailija
23.09.2026 |

Lakimiehen koulutuksen saanut demari ja kaksi avustajaa kiertelevät hoivakoteja Kuopion seudulla. Laittavat oven kiinni kun menevät asukkaan huoneeseen ja viipyvät noin puoli tuntia. Kyselevät yleensä onko asiakkaalla sukulaisia ja vierailevatko sukulaiset usein.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaatte tähän Kainon tapaukseen, niin Kaino itse halusi nimeään kantavan säätiön perustamista. Se perustettiin ja Kaino oli sopinut pankin kanssa päivän, jolloin rahansiirto tehdään.

Hän sai luunmurtuman ja joutui sairaalaan. Pyysi säätiön edustajaa hakemaan hänet sairaalasta pankkiin ja siirto tehtiin. Kaino vietiin takaisin sairaalaan ja pääsi parin päivän päästä kotiin. Kuoli sitten kuukauden päästä sairaskohtaukseen.

Tästäkään demari ei itse tietenkään maksanut edes lahjaveroa, vaikka on koko ajan raiskaamassa muiden varoja. Omalle lapselleenkaan ei voi rahaa lahjoitta ilman, että demari olisi siellä tiirikan kanssa välissä tonkimassa

Kannattaa siis perustaa säätiö, säätiön ei tarvitse maksaa veroja 

Vierailija
22/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaatte tähän Kainon tapaukseen, niin Kaino itse halusi nimeään kantavan säätiön perustamista. Se perustettiin ja Kaino oli sopinut pankin kanssa päivän, jolloin rahansiirto tehdään.

Hän sai luunmurtuman ja joutui sairaalaan. Pyysi säätiön edustajaa hakemaan hänet sairaalasta pankkiin ja siirto tehtiin. Kaino vietiin takaisin sairaalaan ja pääsi parin päivän päästä kotiin. Kuoli sitten kuukauden päästä sairaskohtaukseen.

Saiko murtuman ennen vai jälkeen demaroinnin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012290381.html

Hups

Ei sitä nyt säätiöpomo ominpäin määrittele onko joku riittävän järjissään tekemään päätöksiä omasta puolestaan. Kuvaavaa nykysuomelle on, ettei demarit edes harkitse että tulikos tässä tehtyä virhe vaan lähdetään siitä että rahat on heidän ja valittajat olkoot hiljaa. Eli politiikka ja broilerit vaan ylimielistyy kansaan suhtautumisessaan. Media kanssa. 

Vierailija
24/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on aina luotettava demariversio tarinasta. Omaisten täysin päinvastainen versio ei näemmä kiinnosta mediaa tai demareita. 

Vierailija
25/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on nykyään maahan muuttajien ja eläkeläisten puolue

Kun maahan muuttajilta ei saa kahmittua miljoonia niin ne täytyy ottaa vanhuksilta.

Vierailija
26/26 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivakodeistahan se eräs Ilmarikin keräsi sen verran ääniä, että pääsi eduskuntaan ja nyt on kaupunginjohtajana jossain Tampereen suunnalla. Jollei anneta hyvällä, otetaan sitten kieroudella.

Perustelepa valeesi!

En minä valhetta perustele, koska en ole valehdellut, mutta luepa tästä totuuksia:

Ilmari Nurminen, 24, nousi vanhusten äänillä eduskuntaan

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000002818720.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi