Pentulive 2026 OFFICIAL
Kommentit (1348)
Rotat karkuteillä, jänis nippa nappa hengissä, mutta missä on supikoira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin aamulla katsoa Areenasta, mutt ei siellä ollut kuin se nidien naisten haastattelu.
Siis pitäisikö sen liven olla jo käynnissä`. Yöllä vilkaisin, niin silloin oli jotain kuvaa.
Tässä, ole hyvä
Joo, kiitos, en vain älynnyt selata tarpeeksi kauaksi, nyt varmaan nousee tarjolle sieltä helpommin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, rotat on karannu! Ensimmäiset pakenijat. Kuka arvasi oikein?
Rotat läks veks kun kuulivat että kamerat päällä yötä päivää, eivät oo tottuneet että suunnilleen miljuuna, tai tuhatkunta immeistä niitä kattoo koko ajan. No ehkä vain silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin aamulla katsoa Areenasta, mutt ei siellä ollut kuin se nidien naisten haastattelu.
Siis pitäisikö sen liven olla jo käynnissä`. Yöllä vilkaisin, niin silloin oli jotain kuvaa.
Tässä, ole hyvä
Joo, kiitos, en vain älynnyt selata tarpeeksi kauaksi, nyt varmaan nousee tarjolle sieltä helpommin jatkossa.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vielä taidetaan saada odottaa. Ei vaikuta Hilkka vielä kovin synnyttäväiseltä. Mutta joskushan ne voi vissiin olla hyvinkin nopeita käänteissään.
Kasvattaja mainitsikin ettei lämpö ole vielä laskenut. Sitten kun lämpö laskee oliko se nyt alle 37 asteeseen niin synnytyksen voi odottaa käynnistyvän vuorokauden sisällä. Eli ensi yö voidaan siis nukkua rauhassa jännittämättä herätäänkö aamulla uutiseen että pennut ovat syntyneet yöllä ja ollaan missattu synnytys😄
Pennut syntyy perjantaina aamupäivän ja iltaviiden välillä kun mulla on pakollinen meno, enkä voi kurkistella edes telefoonia. Huokaus. Raporttianne odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Rotat karkuteillä, jänis nippa nappa hengissä, mutta missä on supikoira?
Gulp, sehän on luikiteltu haitalliseksi vieraslajiksi eli, gulp, ettei vaan 😱
Mamma kävi murkinalla lootassa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt: Peppulive!
Molemmilla 10/10 👍
Onko jossain klippejä kuten viimeksi jos boxissa tapahtuu jotain? Nameilla yritetään tehdä boxi tutuksi ja mieluisaksi jos siellä on käyty? Aina missaa ne hetket.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain klippejä kuten viimeksi jos boxissa tapahtuu jotain? Nameilla yritetään tehdä boxi tutuksi ja mieluisaksi jos siellä on käyty? Aina missaa ne hetket.
No voit kelata taaksepäin tota liveä.
Miks näyttää, että tuossa turkissa olis aika paljon harmaata? vääristääkö kuva?
Mulla on tabletilla koko ajan pentulive päällä, paitsi yöajan. Mun tuurilla synnytys on nopea ja tapahtuu yöllä, sitten katsotaan jälikäteen klippejä siitä tapahtumasta. On tää ihan kreisiä miten pentuliven seuraamiseen voi hurahtaa.
Käsi ylös kenen työkoneella pyörii pentulive?
Minulla ei, olen tunnollinen työntekijä (mutta silmät kännykässä 😂)
Emon rotu ei tällä kertaa mieleeni. Kauhean ruma koira. En usko että jaksan siksi pentuettakaan seurata. Olisi ollut kiva nähdä esim. Jackrusselin pentue tai Bordercollieta.
Vierailija kirjoitti:
Emon rotu ei tällä kertaa mieleeni. Kauhean ruma koira. En usko että jaksan siksi pentuettakaan seurata. Olisi ollut kiva nähdä esim. Jackrusselin pentue tai Bordercollieta.
Bordercollie oli jo 2024. Pentuliven tavoitteena on näyttää mahdollisimman erilaisia rotuja, joten tuskin sama rotu tulee enää uudestaan. Mutta klippejä Bordercollie-kaudelta on Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta jatkat kuitenkin täällä (negasti) kommentointia vai lepatat tiehesi?
19:18 Hilkka haluis edelleen kattoo nopalla montako vauvaa tulossa. Ja Okon pitäis näytää kieriskelyä meille, ei menaa kieriä kun on niin ahdasta, jää aina vain selälleen mutta onnistuu sitten lopulta ympäri kierrähdys. Toinen kerta onnistui eka "käskyllä". Sirkustemput tehty ja taskut syöty tyhjäksi ja lähdettiin viissiin ulos.
Ei tietoo tullaanko tänne yläkertaan syömään, syövät vissiin alhaalla ulkoilun jälkeen