Minkä pituinen nainen on mielestäsi lyhyt? ;)
Kommentit (22)
ei kukaan niin väittänyt... sä et oo lyhyt ja ehkä sitten keskimittanen.
Mutta enpä kuitenkaan ajattele 158-senttisistä, että onpa siinä lyhyt nainen. Alle 150-senttinen jo kiinnittää huomion.
ja 160-169 keskimittain
170-> pitkä
Lyhyt on ehkä joku alle 158cm..
T: 171cm pitkä
eikö ole enää mitään millä päteä kun täytyy pituuksia alkaa laittaa järjestykseen?
Vierailija:
eikö ole enää mitään millä päteä kun täytyy pituuksia alkaa laittaa järjestykseen?
Niitä on niin mukava pyöritellä tuossa kullin ympärillä!
T. mies 195cm, 120 kg
Pitkät naiset on hankalia " hirviä" .... niiden kintut hosuu ympäriinsä
Vierailija:
T. mies 195cm, 120 kgPitkät naiset on hankalia " hirviä" .... niiden kintut hosuu ympäriinsä
Vierailija:
T. mies 195cm, 120 kgPitkät naiset on hankalia " hirviä" .... niiden kintut hosuu ympäriinsä
Ja tuskin sä nyt niinkään mitään pyörittelet, ton pitunen ja painonen on kömpelö!
T: 169 cm
kuka tietää, millainen on maailman lyhyin nainen?
T: 179 cm pitkäjalkainen " hirvi" . En ole mistään muusta asiasta kuullut niin paljon kehuja kuin jaloistani. Jopa ventovieraat miehet ja jopa naiset tulevat sanomaan ja kommentoivat. Joku pitää meistä hirvistäkin.
Itse olen 156 ja aika lyhyt, mutta on niitä lyhyempiäkin... röyhistää ylpeänä rintaa...
Ai niin, minusta alle 160-senttistä voi jo sanoa lyhyehköksi. Alle 157 sentin menevät ovat lyhyitä. Yli 170-senttiset ovat pitkiä. Minä olen ¿normaali¿, 162 senttiä :)
Kyllä naisesta vartta täytyy löytyä, missitkin ja mallitkin ovat " pitkiä"
jännä muuten, että lähipiiristäni löytyy itseasiassa tosi monta täsmälleen tai lähes samanmittaista naisihmistä, nyt kun asiaa rupesi miettimään.
Mutta alle 150cm on minusta vasta varsinaisesti lyhyt.
Vierailija:
pitää varmaan itseään normina, johon vertaa muita, ellei satu poikkeamaan TODELLA huomattavasti ja tuntuvasti kanssaihmisistä.
en ole koskaan kokenut että olisin erikoisen lyhyt.. (156cm)