Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä sulle kenkäsuositus syys/talvimärkään&loskaan!

Vierailija
22.09.2026 |

https://www.zalando.fi/woden-aya-waterproof-platform-nilkkurit-black-wo…

Siis jos tykkäät tuollaisista rouheista kengänpohjista joita itse rakastan, nuo on tod hyvät jalassa (tutustu merkin pohjallis ym.tietoon) ja hyvännäköiset niin erilaisten housujen kuin hameiden ja mekkojen kanssa.

Eivätkä näytä kumpparikengiltä mistä plussaa.

Mulla on myös toisenlaiset Aya:t😍

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suosittelen näitä, käytän itse syksystä kevääseen, ei tarvitse mitään erillisä talvikenkiä. Todella hyvät jalassa kun ovat leveälestiset ja sopivat niin metsään kuin kadullekin. Pohja on pitävä myös liukkaalla.

https://www.sievishop.fi/products/sievi-routa-xl-musta?srsltid=AU7gw4Wl…

Noita olen katsellut pitkään. Pitäisköhän repäistä ja ostaa... Pohja ainakin pitää ja lesti on leveä.

Pohja on keino materiaalia. Tuollaiset oli pojallani armeijassa. Sanoi, että on tosi liukkaat talvella. 

Armeijakengät on M05, nämä on eri kengät ja eri pohjamateriaali.

Lukee, että pohja on keinomateriaalia. 

Vierailija
22/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenkäinfon+kokemusten antama tieto antaa osviittaa siitä, että kengät eivät olisi liukkaat mm syvien pohjaurien että tuon luonnonkumimateriaalin vuoksi, ts kuin monet muut vastaavanlaiset kengät.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap suosituksesta! Pistin suosikkeihin ja tutkailen kenkiä ja merkkiä vielä lisää. Hyvännäköiset kengät,  itsellä olisi kyllä tällaisille just tarve! 

Vierailija
24/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenkäinfon+kokemusten antama tieto antaa osviittaa siitä, että kengät eivät olisi liukkaat mm syvien pohjaurien että tuon luonnonkumimateriaalin vuoksi, ts kuin monet muut vastaavanlaiset kengät.

Ap

Ei nuo pohjat ole luonnonmateriaalia vaan synteettiset, etkö osaa lukea tuotetietoja? Eikä pohjalliset ole korkkia vaan korkilla päällystettyä polyuretaania.

Vierailija
25/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lukee selvästi, että pohja on synteettistä materiaalia. Samoin kuin noissa Sievin kengissä lukee, että pohja on PU. 

Vierailija
26/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woden on vuonna 2013 perustettu tanskalainen kenkäbrändi, joka on tunnettu erityisesti skandinaavisesta ja pelkistetystä muotoilustaan, ympäristöystävällisistä materiaaleistaan sekä erinomaisesta mukavuudestaan. 

Brändin jalkineissa käytetään tunnistettavia luonnonmateriaaleja ja kierrätysmateriaaleja, kuten korkkipohjallisia, kierrätettyä kumia sekä erikoisuutena vastuullisesti tuotettua kalannahkaa kenkien yksityiskohdissa. Kengissä hyödynnetään myös Natural Soft -teknologiaa, joka takaa erinomaisen vaimennuksen ja tuen urbaanissa arjessa. 

Ap kiittää ja kuittaa, annoin vain vinkin ja vahvan suosituksen, myös lestin mukavuudesta.

Juu, ei minua haittaa noissa muu, kuin pohjan paksuus. Muuten voisi harkitakin, makuasioita kun kerran itse pidät juuri niiden takia.

Vierailija
27/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suosittelen näitä, käytän itse syksystä kevääseen, ei tarvitse mitään erillisä talvikenkiä. Todella hyvät jalassa kun ovat leveälestiset ja sopivat niin metsään kuin kadullekin. Pohja on pitävä myös liukkaalla.

https://www.sievishop.fi/products/sievi-routa-xl-musta?srsltid=AU7gw4Wl…

Noita olen katsellut pitkään. Pitäisköhän repäistä ja ostaa... Pohja ainakin pitää ja lesti on leveä.

Pohja on keino materiaalia. Tuollaiset oli pojallani armeijassa. Sanoi, että on tosi liukkaat talvella. 

Armeijakengät on M05, nämä on eri kengät ja eri pohjamateriaali.

Lukee, että pohja on keinomateriaalia. 

Juu on, mutta eri kuin armeijakengissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi