Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karseat raskausarvet!

Vierailija
30.05.2007 |

Onko nainen mielestänne menettänyt seksikkyyden loppuikäksi jos pari vuotta raskauden jälkeen maha muistuttaa yhä ryppyistä norsunnahkaa!?

Minulla nimittäin on vatsanahka täysin vaurioitunut kahdesta raskaudesta. Napa on semmoinen epämääräinen ryppykuoppa ja koko nahka roikkuu vaikka olen muutoin nuori ja sutjakka nainen(25v). Mitään muuta vikaa kropassani ei ole kuin tuo riippuva ja ryppyinen mummomaha josta on kaiken lisäksi tuntoaistikin mennyt kun pintahermot on repeilleet. :/ Häpeän mahaani seksin aikana älyttömästi. Bikineitä yms. en voi pitää enkä mitään. Tahtoisin yhä olla ikäiseni näköinen seksikäs mami! Kaikki nuoret äidit mitä tunnen näyttävät kropaltaan kuin eivät olisi koskaan lapsia saaneetkaan! Tunnen itseni friikiksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys lähtee ennen kaikkia korvien välistä!

Kukaan ei ole kropaltaan täydellinen eikä kunnon halu katso ulkoisia kuoria...

T: Mies 34v

Vierailija
2/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia on reilusti emännälläkin ja en kyllä edes ajattele niitä. Nyt vasta tuli mieleen, kun viestisi luin. Milloinhan viimeeksi edes ne huomasin, on siitä varmaan vuosi.

-M35-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki miehestä. Onneksi vaimolle ei tullut vatsaan lainkaan arpia, ainoastaan rintoihin vain vähän. Kaikille miehille ei toki ulkonäkö ole tärkeää, mutta itselleni on todella tärkeää. Arveton, mutta löysä vatsanahka on kyllä hieman häiritsevä sekin. Kaikkeen tietysti tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä.

Vierailija
4/5 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko jättänyt, pettänyt vaiko passittanut kauneusleikkaukseen?

Vierailija
5/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoissakin selsiä venymisjälkiä. Mies kyllä sanoo, ettei ne haittaa. Kyllä ne välillä ärsyttää, mutta jotenkin olen vähän ylpeä niistä. ne on osa minua, osa elämää. Joskus pyydän mieheni rasvailemaan nitä saunan tai suihkun jälkeen....ja se sitten taas johtaa... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi