Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö hyväksesi kauppojen punalaputetut tuotteet ja ruokahävikkipisteen tuotteet?

Vierailija
22.09.2026 |

Itse käytän. Usein tulee leipää monta pussia pakkaseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, käyn mielelläni illalla koska kaupassamme alkaa ilta ale 18.00 ja on hyviä tuotteita tarjolla. Osan laitan pakastimeen.

Vierailija
22/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo käytän. Mä oon joskus menny jo kauppaan kasilta keräämään tuotteita et ysiltä sitten saan ne siihen -50pinnaan. Mut siellä on yks rouva joka on vielläkin aikasemmin kaupassa. Nyt en oo kyl niin ajoissa menny ei vaan jaksa kaupan sisällä kökkiä niin pitkää aikaa. Ja joo se hävikki laari on kans kova juttu. Viimeks sain herkkusieni rasian 48sentillä ja oli banaaneita ja muita salaatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään oo. Eikä meillä oo pakastinta. 

Vierailija
24/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän, jos jotain kiinnostavaa löytyy kaupassa käydessäni. Erikseen en niitä mene vahtaamaan, kuten joillakin on tapana.

Tutulla on tapana käydä lähikaupassaan noin puolisen tuntia ennen kuin 30% alennukset muuttuvat 50% alennuksiksi. Voisin kuvitella, että hän syö monipuolisemmin ja 25% edullisemmin kuin minä, mutta aktiivisuuttahan se vaatii, enkä tiedä jaksaisinko itse. Täytynee käydä omassa lähikaupassa katsomassa seuraavan kerran kun ruokaa tarvitsee ostaa.

Vierailija
25/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska täälläkin valitetaan, että mummot niitä kyttää eikä jätä nuoremmille ja paremmille mitään. En uhastakaan osta ennen syön makaroonia.

Vierailija
26/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-alea en odottele koskaan. Parhaat valikoimat on aamupäivällä.

Vierailija
27/27 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, pelkään että ne on vanhentuneita. Eikä toisaalta ole taloudellisesti tarvettakaan. Sitä paitsi yksin asuvana kulutus on muutenkin aika pientä, jos teen vaikka litran kattilallisen kukkakaalikeittoa, syön sitä 3 pv tai pistän pakkaseen. Leipää  en syö juuri ollenkaan paitsi näkkileipää. Lähinnä syön salaatteja, perunaa, porkkanaa, kaalia ja ehkä kerran viikossa broileria jonka maustan itse. Kalaa ehkä kerran viikossa ja esim yhdestä kuhafileestä tulee kahden päivän ruoat. En syö myöskään mitään leivonnaisia, jäätelöitä enkä sipsiä, ruokajuomina vesi tai vissy. Maitotuotteina menee silloin tällöin maustamatonta jogurtti  ja juustoja. Ja kyllä , olen ylipainoinen kaikesta tästä huolimatta. Mutta en siis näe tarvetta hamstrata noita punalaputettuja eineksiä tai vanhaa leipää, ja toisaalta joku muu tarvitsee niitä varmaan kipeämmin kuin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi