Sinä pitkäaikaistyötön kelan yleistuella, mitä puoluetta äänestät kevään vaaleissa?
Kommentit (59)
En mitään. En usko vaalilupauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta luonnollisesti, koska olen henkisesti porvari.
Olen vain syntynyt laiskaksi ja köyhään perheeseen.
Kokoomus on vain niiden puolue joilla on valtaa, omaisuutta ja puoluekirja. Eli tavan äänestäjä ei täytä tätä.
Kyllä. Ja velka ei ole omaisuutta, se on epäonnistumista.
Omat Helsingin yliopistossa opiskelleet vanhempani tutustuivat 70-luvun alussa opiskelijajärjestö Tuhatkunnan bileissä.
Jos vanhempasi eivät olleet akateemisia, sinä et ole keskiluokkaa, vaan luokkaretkellä.
Persuja tietenkin koska niitten maskotti on niin lämmin ja empaattinen🤪
PS. Ulkomaalaisten suuri määrä Suomessa aiheuttaa leikkauspainetta tukiin.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä eläkeputken poistajia niitä syöpäläisiä olisin nyt eläkeputkessa.
Aina voit valita uraputken. Mene siis töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta. Talouden yhteen laskettu nettovarallisuus. 1,2milj. €.
Mielestäni Kokoomus ei ole asuntovelkaisten puolue.
Meidän nettovarallisuus metsineen päivineen on enempi kuin teillä mutta emme silti äänestä kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä ryyppyputkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on vain niiden puolue joilla on valtaa, omaisuutta ja puoluekirja. Eli tavan äänestäjä ei täytä tätä.
Omat Helsingin yliopistossa opiskelleet vanhempani tutustuivat 70-luvun alussa opiskelijajärjestö Tuhatkunnan bileissä.
Jos vanhempasi eivät olleet akateemisia, sinä et ole keskiluokkaa, vaan luokkaretkellä.
Totta. Mutta suku on ollut lukeva suku. Kaikki lukevat.
Meitä akateemisia on jo kaksi sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
PS. Ulkomaalaisten suuri määrä Suomessa aiheuttaa leikkauspainetta tukiin.
Samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 30 vuotta töissä ja olen edelleen. Hallituksen päätösten vuoksi on nyt todellinen uhka, että joudun työttömäksi ja yli 5- kymppisenä vieläpä pitkäaikaistyöttömäksi. Äänestän vasemmistoa.
Sekö auttaa, joudut siltikin työttömäksi etkä pääse edes putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Kokoomusta ja persuja. Parempi äänestää molempia, kun ovat saaneet luotua 100000000 työpaikkaa ja silleen.
Vain noiden puolueiden äänestäjä voikin olla niin tyhmä että luulee voivansa äänestää kahta puoluetta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta. Talouden yhteen laskettu nettovarallisuus. 1,2milj. €.
Mielestäni Kokoomus ei ole asuntovelkaisten puolue.Meidän nettovarallisuus metsineen päivineen on enempi kuin teillä mutta emme silti äänestä kokoomusta.
Me ei olla vielä saatu perintöjä. Ollaan nelikymppisiä.
Keskusta on tietysti teidän tilanteessa sopivin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempasi eivät olleet akateemisia, sinä et ole keskiluokkaa, vaan luokkaretkellä.Totta. Mutta suku on ollut lukeva suku. Kaikki lukevat.
Meitä akateemisia on jo kaksi sukupolvea.
Meillä on kolme. Ja maisterin tutkinto on meidän suvussa = matala koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Kokoomusta ja persuja. Parempi äänestää molempia, kun ovat saaneet luotua 100000000 työpaikkaa ja silleen.
Vain noiden puolueiden äänestäjä voikin olla niin tyhmä että luulee voivansa äänestää kahta puoluetta kerralla.
Tämä on sarkasmia etkö tajua
Vierailija kirjoitti:
Persuja tietenkin koska niitten maskotti on niin lämmin ja empaattinen🤪
Tarkoitatko Ano Turtiaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty ! Ap on sadoilla aloituksilla polttoleimannut päähäni sanan Työtön! En siis pysty käsittelemään sanaa työssäkäyvä Sori.......
Lue kaksi ensimmäistä kommenttia, niin ymmärrät, etkä nyt ovat kalassa ja keiden ääniä kalastellaan.
Tietysti sitä puoluetta joka lupaa parhaat veronkorotukset koska elän tulonsiirroilla.
Kristillisdemokraatit ovat varsinaisia joo-naisia ja -miehiä. Kristillisyyden nimessään käyttävä puolue äänestää köyhien, sairaiden, lapsiperheiden, työttömien, asunnottomien etujen heikentämisestä perskokkarehallituksessa. Ei-kristillistä toimintaa kaikin tavoin.