Sinä pitkäaikaistyötön kelan yleistuella, mitä puoluetta äänestät kevään vaaleissa?
Kommentit (59)
En ainakaan Vihreitä, KOK, PS enkä KDtä.
Kokoomusta. Talouden yhteen laskettu nettovarallisuus. 1,2milj. €.
Mielestäni Kokoomus ei ole asuntovelkaisten puolue.
Vierailija kirjoitti:
Keskustaa me täällä maalla äänestetään kehdosta hautaan.
Minäkin äänestän vaikka olen aina asunut kaupungissa.
Kokoomusta luonnollisesti, koska olen henkisesti porvari.
Olen vain syntynyt laiskaksi ja köyhään perheeseen.
Nasseja. Hehän ovat köyhän kansan asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustaa me täällä maalla äänestetään kehdosta hautaan.
Kyllä, näin se on meille pienestä pitäen opetettu ja omia aivoja täällä ei ole kenelläkään!
Aivoton persutrolli muita haukkumassa.
Kun olen eri puolueiden meininkiä katsonut, alkaa vaihtoehdot käydä vähiin. Harkimolaiset ja kristillisdemokraatit taitavat olla ainoat. Keskusta teoriassa, mutta siellä on liikaa joo-miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen koti on PS mutta melko haasteellisen finansitilanteeni vuoksi jouduu turvautumaan SDP / vasuri linjalle
T:pitkäaikaistyötön
Missä ovat periaatteesi?
Vierailija kirjoitti:
Yhtenäiistä Venäjää
Se on Kokoomuksen veljespuolue. Olet siis Kokkare.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen koti on PS mutta melko haasteellisen finansitilanteeni vuoksi jouduu turvautumaan SDP / vasuri linjalle
Eli pissaan pakkasella housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ovat periaatteesi?
Täällä vasuri kyselee samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta luonnollisesti, koska olen henkisesti porvari.
Olen vain syntynyt laiskaksi ja köyhään perheeseen.
Kokoomus on vain niiden puolue joilla on valtaa, omaisuutta ja puoluekirja. Eli tavan äänestäjä ei täytä tätä.
MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Perussuomalaisia tietenkin koska niillehän ei köyhimmiltä leikkaaminen käy - eiku...
Olen ollut 30 vuotta töissä ja olen edelleen. Hallituksen päätösten vuoksi on nyt todellinen uhka, että joudun työttömäksi ja yli 5- kymppisenä vieläpä pitkäaikaistyöttömäksi. Äänestän vasemmistoa.
Ei koskaan demareita, se on selvä!
En tiedä pahimmasta, mutta kyseessä on sellainen ongelma, jota ei voi enää ratkoa sitten kun niiden määrä on kasvanut niin suureksi, että äänestävät omiaan eduskuntaan päättämään meidän asioista heidän kulttuurinsa mukaisesti.