Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko paljon katseita kävellessäsi kadulla/ajellessasi autolla tai pyörällä jne?

Vierailija
30.05.2007 |

Mä saan. Aina ja jokapaikassa. Ihan sama, olenko lasten kanssa vai ilman. Pyörällä kun liikun, ukot tuijottelee autoistaan, hymyilee mulle, vilkuttelee. Sama, jos ajan autolla. Valoissa aina viereinen kuski tuijottaa. Kävellessäni jopa kahden muksun kanssa ulkona, miehet katselee ja flirttailee.

Enkä siis todellakaan pukeudu provosoidusti, olen ihan nätti tavallinen suomalainen vaalea nainen.

Eli: onks tää tällänen miesten tuijottelu ja vilkuttelu ihan arkipäivää, tavallista, normaalia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saan. Tosin se johtuu rv 30:stä enemmän kuin suloudestani...

Vierailija
2/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko lihottanut itsesi eteenpäin vyöryväksi valaaksi, joka kyllä saattaa kääntää päät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä naurattaa..

En huomaa ja jos huomaan, hämmennyn. En pidä itseäni ns. kauniina, olen pieni nainen, hyvässä kunnossa (muiden sanoman mukaan) ja pitkät vaaleat hiukset, jos nyt niin..

Mutta en huomaa, viimeksi olin ystäväni kanssa pyöräilemässä ja hän huomautti että näitkös, lauma nuoria miehiä roikkui auton ikkunasta ja vilkutteli meille.. Ja minä tuohon.. " en huomannut mitään, keskityin alamäessä pyöräilyyn ja siihen vauhdin hurmaan.. :)"

Vierailija
4/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, vaikka mielestäni hiukseni olivat tyylikkäämmät silloin. Jos on yhtään avarampi kaula-aukko, tulee katseita, samoin jos on aurinkolasit päässä (luulevat etten näe, koska silmiäni ei näy). Kivaahan se on 36- v äitiyslomalaisesta kahden lapsen äidistä:)

Vierailija
5/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätit äitiysvaatteet päällä, niin kyllä katseita tuli. En sitten tiedä, onko maha varoitussignaali vai viehättävä, minusta se oli ainakin todella viehättävä, ja niin on muidenkin raskausmahat, varsinkin sellainen iso pömppö hoikassa vartalossa.

Vierailija
6/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että jokainen kattoo vastaantulijotia kun ei voi pahkikaan kävellä, niistä katseista ei kannata mitään sen kummempaa todellakaan päätellä..

Vierailija
7/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tälläytynyt ja nätit vaatteet päällä, niin kyllä joo. Jso taas laahustan ulkoilupuku niskassa lasten kanssa, niin ei pahemmin päät käänny

Vierailija
8/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2, ei näitä asioita tarvise pohtia, kyllä ne katseet huomaa, se on vaan siitä kiinni miten niihin suhtautuu. Itse et taida juuri katseita saada?

Vierailija
9/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet näin katkera ja vihainen toisille naisille?

Vierailija:

Vai oletko lihottanut itsesi eteenpäin vyöryväksi valaaksi, joka kyllä saattaa kääntää päät?

Vierailija
10/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja 2, ei näitä asioita tarvise pohtia, kyllä ne katseet huomaa, se on vaan siitä kiinni miten niihin suhtautuu. Itse et taida juuri katseita saada?

Vierailija
11/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ajattelen että vessapaperia roikkuu housuista tai hiuksiin on tarttunut joku elukka, tai pukeutuminen on mennyt överiksi. Mutta kuulemma ei.

Vierailija
12/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ympärilleni kävellessäni ja olen aika perusujo muutenkin. Ex-mieheni sanoi muiden tuijottelusta aikoinaan ja nykyinen avomieheni on kiinnittänyt myös asiaan huomiota. Vanhin lapseni - 12 v tyttö - sanoi kerran, että sä äiti oot niin nätti että käännät aina päät. Siitä olin kyllä aika imarreltu :)

Enpä tiedä mistä johtuu, olen pitkä ja ryhdikäs, hymyilen paljon ja mulla on aika kauniit vaaleat hiukset. Alasti en kyllä keräisi katseita ;-D

Vierailija
13/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitkähkö nainen ja pukeudun trendikkäästi. kyllä sitä itsekin katselee näyttäviä persoonoita. :)

Vierailija
14/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä päällä. Kesällä katseita tulee enmmän kuin talvella. Eilen Prismassa (lyhyt hame ja toppi päällä) bongasin monta miestä tuijottamassa, katsoin härskisti takaisin mikä ei ole ollenkaan minun tyylistäni muuten.

Vierailija
15/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo 35-vuotta, ja tokihan se rupeaa vaikuttamaan. Hoikka olen edelleen, mutta naama rupeaa jo vähän repsottamaan. Ihan ymmärrettävää, annan mieluusti tilaa nuoruudelle ja kauneudelle.

Vierailija
16/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..varsinkin jos liikun kummankin lapseni kanssa. Näytän kuulemma tosi nuorelta ( oon 21v ) paperit kysytään jokapaikassa siideriiki ostaessa lasten kaa ( siis en oo juoppo, joskus otan yhen tai kaksi ). Kerran yksi vanha nainen kysy että kenenkäs lapsia nämä on, meinasi palaa hermo :)

Vierailija
17/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka tuntee olevansa aina tuijotuksen kohteina, itse katselevat ihmisiä silmiin ja ovat hyvin tietoisia itsestään. Minusta teininä tuntui, että aina kaikki tuijottaa - oli huono itsetunto ja taisin itse kytätä että kattooko kaikki mua. Tai sitten olin vaan niin kaunis :)

Nykyään kuljen niin omissa ajatuksissani, etten huomaa edes tuttuja ellei ne nappaa olkapäästä kiinni. En siis todellakaan huomaa, katteleeko mua joku, luultavasti ei.

Raskausmahoja muuten saatan itse joskus tuijottaa, ne on niin kivoja :) Ja vauvoja, kun meinaa olla vauvakuumetta...

Vierailija
18/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en oikein ajattele mitään, katsokoon mun puolesta jos haluaa kunhan vaan jättää siihen tuijotteluun.

Vierailija
19/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kävelen kadulla tms. Toimii hyvin, jos kävelee sillain askel-askel-HYPPY, askel-askel-HYPPY....

Vierailija
20/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahameeseen ja korkkareihin, laitan pinkkiä huulipunaa.. niin avot! miehet katsoo niin ihaillen vaikka unohtuiskin parta ajelematta. saattavatpa pysähtyä suu auki katsomaan (ihaille ltottakai) kun tää poika menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän