Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä kovasti mainostettua koko vartalon deodoranttia. Kuka haisee niin että pitää persvakoonki hinkata dödöä?

Vierailija
21.09.2026 |

Että semmoista.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persvakohan haisee aikakin monella, kun bideesuihku ja saippua ovat käsittämätöntä uutta teknologiaa. 

Näitä koko vartalon deodorantteja ei jostain kumman syystä myydä edes siellä miesten hygieniaosastolla. 

Vierailija
42/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantilla peitetään hajua, antiperspirantilla estetään hikoilua. En kyllä tiedä kumpaa nuo vartalojutut on, kun puhekielessä puhutaan vaan deodorantista tai dödöstä, ja se voi olla kumpaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tämmöisestä kuullutkaan, ettei voi niin kovasti mainostettu olla. ;)

Ihmiset hikoaa monella tapaa ja muutenkin hölvää itseensä kaiken maailman hajusteita.

On pesuaineet pyykkihuollossa, saippuat, shampoot, hajuvedet, ihorasvat, dödöt yms. Joten jos sitte pääsis yhdellä tuoksulla ja tuotteella.

Vierailija
44/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy, mulla ei ole yhtään rahaa ja kun avaa sen kylpyhuoneen kaapin siellä on kymmeniä erilaisia purnukoita. Joka hiton rakoon on oma tuotteensa. 

...vollottaa Veeti, joka ei koskaan tule muita naisia tuntemaan kuin pietarilaisen katuhuoraäitinsä.

Vierailija
45/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hikoilen jaloista ja rinnoista, joten käytän mainitsemaasi dödöä. Sori siitä. En vaan halua haista.

Puhdas iho ei haise.

Vierailija
46/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haju lähtee parhaiten suihkulla. 

Sekin on totta, mutta jos on kova poika tai tyttö hikoilemaan, voi deodorantti auttaa suihkujen välillä.

Hiki itsessään on luontaisesti lähes hajutonta ja useimmat ihmiset eivät haise ilman deodoranttia niin pahalta kuin itse kuvittelevat. 

Vierailija
47/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on totta, mutta jos on kova poika tai tyttö hikoilemaan, voi deodorantti auttaa suihkujen välillä.

Hiki itsessään on luontaisesti lähes hajutonta ja useimmat ihmiset eivät haise ilman deodoranttia niin pahalta kuin itse kuvittelevat. 

Tuotteille voi tulla immuuniksi ja jotkut haisevat vaikka luulevat etteivät haise kun ovat laittaneet tuotteita märkiin kainaloihin heti suihkun jälkeen tai laittaa tuotetta tuotteen perään. Se on lika, joka haisee. 

Vierailija
48/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hikoilen jaloista ja rinnoista, joten käytän mainitsemaasi dödöä. Sori siitä. En vaan halua haista.

Puhdas iho ei haise.

Mutta iho ei helteellä ole puhdas montakaan minuuttia. 

Vierailija
49/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy, mulla ei ole yhtään rahaa ja kun avaa sen kylpyhuoneen kaapin siellä on kymmeniä erilaisia purnukoita. Joka hiton rakoon on oma tuotteensa. 

...vollottaa Veeti, joka ei koskaan tule muita naisia tuntemaan kuin pietarilaisen katuhuoraäitinsä.

Heko heko heko heko, hei historia tule hakemaat vanhat "vitsisi" takaisin. 

Vierailija
50/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas iho ei haise.

Luuletko että ihminen hikoilee silkkaa pahuuttaan? Helteillä hiotaan ihan syystä, eikä sitä pitäisi estää. Hien haihtuminen iholta on kehon tärkein keino viilentyä helteellä. Kun estät hikoilua, estät kehon luonnollista jäähdytysmekanismia toimimasta ja siksi hikoilet enemmän ja enemmän. 

Vierailija
51/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas iho ei haise.

Jos estätä hikoilun keho ei viilenny odotetusti. Tämän seurauksena se alkaa tuottaa entistä enemmän uutta hikeä.

Vierailija
52/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselläni hikoilee esim. tissinaluset ja nivustaipeet niin, että ainakin lämpimillä säillä laitan mieluiten dödöä.

No joo, jos on riippurinnat, voi tarvita tätä hajuhaittojen ehkäisemiseksi. 

Tai jos ei käytä rintaliiveä. Mulla rinnan aluset eivät haise hielle helteelläkään.

Vierailija
53/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas iho ei haise.

Ei hiki ole varsinaisesti likaa. Puhdas iho ei hiotessaan haise.

Vierailija
54/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodorantilla peitetään hajua, antiperspirantilla estetään hikoilua. En kyllä tiedä kumpaa nuo vartalojutut on, kun puhekielessä puhutaan vaan deodorantista tai dödöstä, ja se voi olla kumpaa vaan.

Hajun peittäminen kuulostaa joltain valkosipuli ja hajuvesi-osastolta.

Vierailija
55/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tämmöisestä kuullutkaan, ettei voi niin kovasti mainostettu olla. ;)

Ihmiset hikoaa monella tapaa ja muutenkin hölvää itseensä kaiken maailman hajusteita.

On pesuaineet pyykkihuollossa, saippuat, shampoot, hajuvedet, ihorasvat, dödöt yms. Joten jos sitte pääsis yhdellä tuoksulla ja tuotteella.

Olen kyseisen mainoksen nähnyt, vaikka välttelen tv-mainosten katselua. Laita äänetkin pois mainoskatkon ajaksi.

Vierailija
56/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin sinne rintojen alle ei voisi laittaa samaa tuotetta kuin kainaloihin. :D 

Kannattanee käyttää siinä tapauksessa talkkia dödön sijaan.

Vierailija
57/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hyi, etupylly haisoo! Hyhhyh!😩

Hyi hyi etunysä ja takapylly haisoo hyhhyh pahalle! 🤢 

Vierailija
58/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen myös että tuote on luotu haisenks mä pahalle- neuroosia kiihdyttämään. Normaali ihminen menee suihkuun vaikka tauolla työpaikalla jos tunnistaa pistävän käryn. Itse muistan tuot joskus harvoin tapahtuneen.

Vierailija
59/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ei haise.

Haju syntyy siitä, kun hiki reagoi ihon pinnalla olevien bakteerien kanssa.

Vierailija
60/61 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persevalohan se ensimmäisenä alkaa hikoilla. Varsinkin istuessa eli salilla tai helteessä. Märkä pläsi housuissa ei näytä kivalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän