Kyllä tämä persujen mustamaalaaminen ja ajojahti on mennyt överiksi tällä palstalla.
Persut EI luvannut euron Pensaaa. Mitään lähdettä tälle ei ole. Ei se miksikään muutu vaikka miten alapeukutatte.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysin itse aiheutettua. Persut tekevät myös tehokasta vaalityötä täällä. Yksikään nainen ei tämän haukkumisen jälkeen äänestäisi persuja.
Moni nainen äänestää koska äärivasemmisto haluaa luoda pelon kulttuurin kaduillemme lisäämällä vieraista kulttuureista maahan tunkeutuvien määrää.
Vierailija kirjoitti:
Persuja äänestävänä tuo tuntuu koulukiusaajamaiselta. Retoriikka on hyvin samantyyppistä, kun persuhullu kytkee ihan mihin tahansa asiaan maailmassa äärimmäisen loukkaavan väitteen persuista ja jää sitä jankkaamaan.
Mulla on sulle hyvä neuvo: älä äänestä persuja. Silloin ei tarvi koko ajan olla somepöyristymässä jostain triviaalista.
Elämäsi on paljon helpompaa ja mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että typerimmät kommentit joissa haukutaan persuja tai vihervasemmistoa ovat lähtöisin samoilta trolleilta, jotka siis haluavat vain reaktioita ja huomiota. esiintyen provokatiivisesti ns vastapuolen edustajina. Suosittelen jättämään tuollaiset kommentit täysin huomiotta.
Naapurimme tekosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja äänestävänä tuo tuntuu koulukiusaajamaiselta. Retoriikka on hyvin samantyyppistä, kun persuhullu kytkee ihan mihin tahansa asiaan maailmassa äärimmäisen loukkaavan väitteen persuista ja jää sitä jankkaamaan.
Minä nimitän tätä rasismiksi, joka kohdistuu tiettyyn ryhmään: persuihin.
Kaikkein pahimpia rasisteja ovat persuja jatkuvasti solvaavat. Heidän kirjoittamansa pilkkansa ei eroa millään tavalla perinteisesti määritellystä rasismista maahanmuuttajia kohtaan. Kyllä hekin osaavat nähtävästi olla lukutaidottomia ja sydämettömiä toisten ihmisten halveksujia, kovasydämisiä koulukiusaajia.
Oikeastaan heidän halveksuntansa on vielä kamalampaa, koska se on ikään kuin sallittua ja poliittisesti korrektia. Jopa arvostetut mediat sallivat persuihin kohdistuvan rasismin, vaikka säännöissä kielletään eettisesti epäkohteliaat viestit. Silti niitä julkaistaan, jopa Hesarissja Ylen keskusteluiss..
Persut harjoittaa tällä palstalla sellaista koulukiusaamista esim. naisten haukkuminen, että empatiat heitä kohtaan on nollissa. Suorastaan negatiivisella puolella. Sitä niittää mitä kylvää jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysin itse aiheutettua. Persut tekevät myös tehokasta vaalityötä täällä. Yksikään nainen ei tämän haukkumisen jälkeen äänestäisi persuja.
Moni nainen äänestää koska äärivasemmisto haluaa luoda pelon kulttuurin kaduillemme lisäämällä vieraista kulttuureista maahan tunkeutuvien määrää.
No ei kuule äänestä. Itse en äänestäisi tätä puoluetta, vaikka olisin kuinka m m vastainen. Itse ovat sen omalla käytöksellään aiheuttaneet.
Vähät siitä euron pensasta. Muuten ovat aivan järkyttävä puolue.
Kun on nähnyt mitä ps tekee kokoomuksen kanssa niin siinä on jo syy ettei äänestä niitä. Lisäksi persuilla on poliitikoista huonoimmat tavat. On silmien venytystä, kännissä riehumista ja jopa ammuskelua. Kyllä poliitikoilta voi odottaa pikkusen parempaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule äänestä. Itse en äänestäisi tätä puoluetta, vaikka olisin kuinka m m vastainen. Itse ovat sen omalla käytöksellään aiheuttaneet.
Ei ole pakko tietenkään. Maassammehan on vain yksi perussuomalainen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahimpia rasisteja ovat persuja jatkuvasti solvaavat. Heidän kirjoittamansa pilkkansa ei eroa millään tavalla perinteisesti määritellystä rasismista maahanmuuttajia kohtaan. Kyllä hekin osaavat nähtävästi olla lukutaidottomia ja sydämettömiä toisten ihmisten halveksujia, kovasydämisiä koulukiusaajia.
Oikeastaan heidän halveksuntansa on vielä kamalampaa, koska se on ikään kuin sallittua ja poliittisesti korrektia. Jopa arvostetut mediat sallivat persuihin kohdistuvan rasismin, vaikka säännöissä kielletään eettisesti epäkohteliaat viestit. Silti niitä julkaistaan, jopa Hesarissja Ylen keskusteluiss..Persut harjoittaa tällä palstalla sellaista koulukiusaamista esim. naisten haukkuminen, että empatiat heitä kohtaan on nollissa. Suorastaan negatiivisella puolella. Sitä niittää mitä kylvää jne.
Taas yksi ketju jossa moskovansönköt saa jatkaa persujen haukkumista vapaasti.
Mainitseppa vaan ääneen että vasurit on eu:ssa venäjämielisessä ryhmässä tai että mariini tekee töitä oligarkkien käyttämässä lobbausfirmassa niin ketju katoaa sekunnissa.
Suomimedia ja varsinkin hesari on todella syvällä moskovan operaatioissa mukana jostain mystisestä syystä. Jo se, että palstalla tää venäjäspämmijäjoukko saa tehdä työtään vapaasti vuodesta toiseen kertoo ihan omaa tarinaansa. En usko etteikö hesari olisi tuota vuosien mittaan huomannut jos jo minäkin sen näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan heidän halveksuntansa on vielä kamalampaa, koska se on ikään kuin sallittua ja poliittisesti korrektia. Jopa arvostetut mediat sallivat persuihin kohdistuvan rasismin, vaikka säännöissä kielletään eettisesti epäkohteliaat viestit. Silti niitä julkaistaan, jopa Hesarissja Ylen keskusteluiss..Persut harjoittaa tällä palstalla sellaista koulukiusaamista esim. naisten haukkuminen, että empatiat heitä kohtaan on nollissa. Suorastaan negatiivisella puolella. Sitä niittää mitä kylvää jne.
Tai persuiksi tekeytyvät palkkatrollit, joille maksetaan epäsovun lietsomisesta.
Miten niin? Tuhoavat Suomea 247. Perussuomalaisten äänestäjälle ei ole mitään merkitystä mitä poliitikot oikeasti tekevät, vaan sillä, että sanovat ääneen rajuja asioita MITÄ EI ENÄÄ SAA SANOA!!!!! Suomella menee huonommin ku vuosikymmeniin, koska ammattitaidottomat, pelkällä pelkoon ja vihaan perustuvalla tunteella päätöksiä tekevät apinan kaltaiset "ihmiset". Mannerheim heittäis nää sirkusp*llet v**tuun Suomen politiikasta.
Onko palstan persinceleillä mennyt taas tutti väärään aukkoon 😂 Menkääs pyytämään äipältä mehkaa ja voikkaria, niin jaksatte taas illalla ryypätä veronmaksajien piikkiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi ketju jossa moskovansönköt saa jatkaa persujen haukkumista vapaasti.
Mainitseppa vaan ääneen että vasurit on eu:ssa venäjämielisessä ryhmässä tai että mariini tekee töitä oligarkkien käyttämässä lobbausfirmassa niin ketju katoaa sekunnissa.
Suomimedia ja varsinkin hesari on todella syvällä moskovan operaatioissa mukana jostain mystisestä syystä. Jo se, että palstalla tää venäjäspämmijäjoukko saa tehdä työtään vapaasti vuodesta toiseen kertoo ihan omaa tarinaansa. En usko etteikö hesari olisi tuota vuosien mittaan huomannut jos jo minäkin sen näen.
Persut ovat tutkitusti Suomen Venäjä-mielisin puolue, joten pikkaisen menee taas sulla fantasian puolelle 😂
Tyypillistä persua, haukutaan naisia ja vihervassareita kaikilla mahdollilla asiattomilla termeillä joka ikisessä ketjussa ja sitten uhriudutaan oikein olan takaa. Yhyy, kukaan ei tykkää meistä. Yhyy, olemme väärinymmärrettyjä.
Persuneitsyet uhriutuvat taas. Siellä luuhataan äidin nurkissa, henki persukaverin pöllönsilmältä tuoksuen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai persuiksi tekeytyvät palkkatrollit, joille maksetaan epäsovun lietsomisesta.
Nämä trollit harjoittavat mielipiteenmuokkausta isolla kädellä esim. siellä y:llä alkavalla sivustolla. Samoin jenkkisomen kautta. Ja läpi menee. Tähän johtopäätökseen olen tullut, kun olen vuosikausia tällä palstalla pyörinyt.
Aina kun persuista puhutaan, heidän kannatus nousee.
Vaikuttaa siltä, että skandaalit ja kohut ja haukkuminen jopa lisää kannatusta entisestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan Persuhullu on yhteiskunnasta syrjäytynyt ja katkeroitunut aikuiskiusaaja.
"Persuhulluksi" kelpaa vaikka toinen persu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan heidän halveksuntansa on vielä kamalampaa, koska se on ikään kuin sallittua ja poliittisesti korrektia. Jopa arvostetut mediat sallivat persuihin kohdistuvan rasismin, vaikka säännöissä kielletään eettisesti epäkohteliaat viestit. Silti niitä julkaistaan, jopa Hesarissja Ylen keskusteluiss..
Nyt persu sit luulee olevansa rasismin uhri...
Persu projisoi tapansa mukaan. Ei ole.