Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa

Vierailija
19.09.2026 |

Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?

https://yle.fi/a/74-20246134

(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)

Kommentit (830)

Vierailija
801/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ulkonäkö vaikuttaa vielä keski-iässäkin siihen miten kiinnostaa toista sukupuolta. Mihin se fakta aina unohtuu. 

Jännä juttu, kun tälläkin palstalla aina toivotaan luonnollista ja meikintöntä naista. Tässä on luonnollinen ja kaunis nainen.

Se nyt on ihan höpöä. Miehet haluavat hoikahkon, pitkähiuksinen naisen, joka välittää siitä miltä näyttää eli kevyt ehostus ja hyvännäköinen asu. 

Naiset haluaa miehen , joka huolehtii edes perushygirniasta, kuten vaatteiden pesemisestä, ja itsensä ja hampaiden. Aika monelle miehelle jopa tämä vaatimus on liikaa. 

Lisäksi miehen pitäisi olla uskollinen, luotettava, rehellinen, muut huomioon ottava, huumorintajuinen.

Vierailija
802/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikä miehillä ole mitään käsitystä siitä minkälaista miestä naiset toivoo. "

Asiaan saattaa vaikuttaa mm se, että nainen ei ole ikinä rehellinen asiasta. Omin silmin taas olen useita kertoja todistanut, kuinka nainen sietää todella pskamaista kohtelua miehiltä. Saa turpaansa mieheltään, palaa sairaalasta saman miehen luo ja vielä puolustelee tätä. Väittää että "ei se tarkottanut".

En halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei edes omasta elämästään välitä.

Siinä taas yksi harhainen typerys. 

Minäkin olen nähnyt tuollaisen naisen. Ja vieläpä muutaman kerran mennyt uudestaan yhteen hakkaajan kanssa.

-eri

Niin mitä sitten? Suurin osa naisista ei ole tuollaisia, mutta tyhmät ei tätä näköjään taas tajua. 

Enemmänkin näyttää siltä, että useimmista naisista saattaa hyvinkin tullo tuollaisia "oikeassa" ympäristössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ulkonäkö vaikuttaa vielä keski-iässäkin siihen miten kiinnostaa toista sukupuolta. Mihin se fakta aina unohtuu. 

Jännä juttu, kun tälläkin palstalla aina toivotaan luonnollista ja meikintöntä naista. Tässä on luonnollinen ja kaunis nainen.

Se nyt on ihan höpöä. Miehet haluavat hoikahkon, pitkähiuksinen naisen, joka välittää siitä miltä näyttää eli kevyt ehostus ja hyvännäköinen asu. 

Naiset haluaa miehen , joka huolehtii edes perushygirniasta, kuten vaatteiden pesemisestä, ja itsensä ja hampaiden. Aika monelle miehelle jopa tämä vaatimus on liikaa. 

Kertoo palstamammojen tasosta, kun niiden miehet ovat tuollaisia.

Vierailija
804/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan saattaa vaikuttaa mm se, että nainen ei ole ikinä rehellinen asiasta. Omin silmin taas olen useita kertoja todistanut, kuinka nainen sietää todella pskamaista kohtelua miehiltä. Saa turpaansa mieheltään, palaa sairaalasta saman miehen luo ja vielä puolustelee tätä. Väittää että "ei se tarkottanut".

En halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei edes omasta elämästään välitä.

Minäkin olen nähnyt tuollaisen naisen. Ja vieläpä muutaman kerran mennyt uudestaan yhteen hakkaajan kanssa.

-eri

Niin mitä sitten? Suurin osa naisista ei ole tuollaisia, mutta tyhmät ei tätä näköjään taas tajua. 

Miksi eivät toteuta "Yksikin lyönti on liikaa!" -slogania? Suosivat vielä samannäköisiä  korstoja. Tuovat naisille ilmeisesti turvallisuuden tunnetta tiettyyn pisteeseen asti...

Vierailija
805/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa pitkä paska kaikki, ketkä täällä olette puhuneet rumapainoisuudesta. Kutsua jotakin ihmistä "rumapainoiseksi hirvitykseksi", koska BMI sattuu olemaan X. Hirvitys on teillä peilissä.

Vierailija
806/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino näyttää olevan nyt 80-90kg, jos tulisi raskaaksi niin heittämällä yli 100kg. On siinä naista kerrakseen.

No ei todellakaan paina noin paljoa! Miehet eivät osaa yhtään arvioida naisten painoa.

Vierailija
807/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen törmännyt joillakin miehillä aivan älyttömään logiikkaan. Haluavat nuoren naisen siksi, ettei lapsia tarvitse tehdä heti, vaan saisi elellä vuosia ensin kahdestaan. Siksi Mikko 42 v:lle pitäisi olla Aada 26 v, eikä Jenni 38 v. Älytön logiikka. Ja naiselle hirveä riski, kun Mikko voisi vuosikausien seurustelun jälkeen ilmoittaa, ettei haluakaan lapsia.

Ei se nyt ihan noin yksinkertainen asia ole. Se on aivan loogista, että mies haluaa nuoren ja hedelmällisen naisen, koska naisilla riski saada downlapsi kasvaa erittäin jyrkästi iän myötä. Lisäksi 26v nainen jaksaa aivan eri malliin pikkulapsiarjen, kuin 10v vanhempi nainen, jolla voi olla jo ties mitä kremppaa kropassaan.

Sekin on ihan järkevää, että mies jättää lapset hankkimatta, jos/kun nainen osoittautuu sellaiseksi, että suhde voi myöhemmin johtaa eroon. Yhteiskunta jeesaa aina naista jos haluaa erota mutta miehelle jää usein pelkkä maksajan rooli.

Suurin osa down-lapsista syntyy nuorille. Miehet ovathedelmällisimmillään alle 30-vuotiaina. Yli 30-vuotiaiden miesten lapsilla on suurentunut riski autismiin ja skitsofreniaan. Tutkitusti nuorilla vanhemmilla on enemmän vaikeuksia jaksaa hoitaa lapsia.

Vierailija
808/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka ei ole kaunis, luonnollisuus on toki plussaa pullukkamiehille, mutta he tuskin kelpaavat pullukkanaiselle.

Nainen valitsee ja päättää. Sekä ulisee medioissa, kun ei löydykään ketään.

Seksin suhteen kyllä. Avioliiton suhteen mies on valitsijana (naisen tulee toki vastata myöntävästi).

Voimaantuneiden naisten on vaikea myöntää, että avioliiton suhteen mies on se, joka valitsee.

Vierailija
809/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miksi eivät toteuta "Yksikin lyönti on liikaa!" -slogania? Suosivat vielä samannäköisiä  korstoja. Tuovat naisille ilmeisesti turvallisuuden tunnetta tiettyyn pisteeseen asti...

Oletko oikeasti noin tyhmä, että et ymmärrä lukemaasi? Suurin osa naisista EI ole tuollaisia. Miksi tämä ei mene jakeluun?????!!!!

Vierailija
810/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse en ottaisi enää ketään miestä luettuani tätä palstaa, jos jäisin sinkuksi. Teette tosi paljon hallaa teille miehille noilla jutuillanne."

Tällainen kommentointi on suorastaan surkuhupaisaa. Kuinka moneen kertaan täällä(kin) on toivottu kaikkien miesten kuolemaa? Joka päivä?

Näyttää olevan sama tyyppi. Täytyisi perehtyä stilometriaan, jonka avulla hänet tunnistaisi varmuudella.

Minä en ole ikinä kirjoittanut mitään tuollaista. En kirjoita kenestäkään koskaan mitään tuon tyylistä tai tasoista, hyi. Olen siis se, joka sanoi, etten ottaisi uutta miestä enää, jos jäisin sinkuksi. 

Olen kuitenkin sitä mieltä, että miesten kannattaisi täällä kirjoittaa kauniimmin naisista. Ja ajatella.

Vierailija
811/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas harvahampaiset ja ylipainoiset maaseutujen tollot kilpaa hourivat, miten 38v nainen on liian vanha äidiksi. No varmasti jos vertaa teihin pohjanmaan lihaviin lyllertäjiin, joilla hiukset ja hampaat tippuu siinä 20v paikkeilla, kun ei ole hampaiden harjaus ja persvälin peseminen onnistunut. Mitä te teette työksenne? Nostatte kelan tukia ja piersekelette navetoissa? Tulkaa kuapunkiin katsomaan kuaniita ja komeita, lenkkeileviä akateemisia 40v naisia ja miehiä, joilla on pienet lapset, eivätkä ole mummoja ja pappoja vielä moneen vuoteen, toisin kuin te. Saattaa rasvaiset leuat pudota maahan hämmästyksestä ja siinä rytäkässä irrota loputkin mätähampaat.

No laitetaanko faktat pöytään....

38 joka etsii parisuhdetta todellakin on liian vanha äidiksi, ellei se kuvittele saavansa just seuraavalta ilman kumia ja tuurilla tärppää kuin 15v neidolla.

38 joka alkaa tutustumaan mieheen, selvittämään ovatko he asioista samalla linjalla, vakavissaan. Tiedätkö, sellaisia vastuullisia aikuisia...

15-vuotiaat eivät yleisesti ottaen ole erityisen hedelmällisiä. Suuri osa 38-vuotiaista tulee raskaaksi helposti. Se on totta, että aikaa tutustua kumppaniehdokkaaseen ei ole kymmentä vuotta.

Vierailija
812/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko oikeasti noin tyhmä, että et ymmärrä lukemaasi? Suurin osa naisista EI ole tuollaisia. Miksi tämä ei mene jakeluun?????!!!!

Onko kaikki miehet sitten samalaisia laiskoja paskaperseitä, kuten palstalla väitetään? En väittänytkään, että kyseessä on suurin osa naisista, mutta osa on! Sekin on siis liikaa.

Vierailija
813/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kokeile naista jos ei miesten kanssa onnistu? 

Miksi olet noin tyhmä? Miksi heteronaisten pitäisi koittaa naisia? 

Itsehän neuvotte miehiä toimimaan noin jos ei naista löydy. 

Joko on käynyt ihmettelemässä kaupassa pareja? 

Onhan sitten se naisten suositelma köysi ja painovoima. 

Tuo neuvo annetaan niille miehille, jotka vihaavat naisia.

Jutun aiheena oleva nainen ei ole ilmaissut vihaavansa miehiä.

Vierailija
814/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse en ottaisi enää ketään miestä luettuani tätä palstaa, jos jäisin sinkuksi. Teette tosi paljon hallaa teille miehille noilla jutuillanne."

Tällainen kommentointi on suorastaan surkuhupaisaa. Kuinka moneen kertaan täällä(kin) on toivottu kaikkien miesten kuolemaa? Joka päivä?

Näyttää olevan sama tyyppi. Täytyisi perehtyä stilometriaan, jonka avulla hänet tunnistaisi varmuudella.

Minä en ole ikinä kirjoittanut mitään tuollaista. En kirjoita kenestäkään koskaan mitään tuon tyylistä tai tasoista, hyi. Olen siis se, joka sanoi, etten ottaisi uutta miestä enää, jos jäisin sinkuksi. 

Olen kuitenkin sitä mieltä, että miesten kannattaisi täällä kirjoittaa kauniimmin naisista. Ja ajatella.

Moni mies provosoituu hillittömäksi. Itse en koskaan. Sic erat scriptum. 

Vierailija
815/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa pitkä paska kaikki, ketkä täällä olette puhuneet rumapainoisuudesta. Kutsua jotakin ihmistä "rumapainoiseksi hirvitykseksi", koska BMI sattuu olemaan X. Hirvitys on teillä peilissä.

Olen itsekin rumapainoinen. Se on fakta ja hyväksyn tuon käsitteen. Ei se puhumalla kaunistu.

Oho. Olet kuitenkin nainen? Mimosanherkkä, suojeltava totuudelta ja maailman pahuudelta?

Vierailija
816/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei ole mikään erikoisuus jos tekee lapset 40-vuotiaana. Lähipiirissä enemmän näitä vanhoja vanhempia kuin nuoria. Vasta eräs pariskunta sai 43-vuotiaana kolmannen lapsen. Kaikki lapset pienillä ikäeroilla. Toinen pariskunta 40v. ja vuosikas lapsi ja toinen suunnitelmissa. Ihan hyvin tuntuu hedelmällisyys pelaavan. Kaikki ovat pareja jotka tavanneet myöhemmällä iällä ja alle vuodessa alkaneet tekemään lapsia. Jokainen tyylillään.

Kyllä se on erikoista ja vähän luonnotontakin. Älä nyt vääristele asioita. Itse en tunne yhtäkään tuon ikäisenä vanhemmaksi tullutta naista. Pari miestä tiedän jotka ovat varakkaita ja toisella kierroksellaan.

Ei siinä mitään luonnotonta ole. Kautta aikojen ihmiset ovat tehneet sen ikäisinä lapsia.

Vierailija
817/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kokeile naista jos ei miesten kanssa onnistu? 

Miksi olet noin tyhmä? Miksi heteronaisten pitäisi koittaa naisia? 

Itsehän neuvotte miehiä toimimaan noin jos ei naista löydy. 

Joko on käynyt ihmettelemässä kaupassa pareja? 

Onhan sitten se naisten suositelma köysi ja painovoima. 

Tuo neuvo annetaan niille miehille, jotka vihaavat naisia.

Jutun aiheena oleva nainen ei ole ilmaissut vihaavansa miehiä.

Ei nämä miehet vihaa naisia sen enempää kuin naiset miehiä. Öyhötystä.

Vierailija
818/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin rumapainoinen. Se on fakta ja hyväksyn tuon käsitteen. Ei se puhumalla kaunistu.

Oho. Olet kuitenkin nainen? Mimosanherkkä, suojeltava totuudelta ja maailman pahuudelta?

Olen mies. Enkä pienistä piittaa. Läski, mikä läski!

Vierailija
819/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino näyttää olevan nyt 80-90kg, jos tulisi raskaaksi niin heittämällä yli 100kg. On siinä naista kerrakseen.

No ei todellakaan paina noin paljoa! Miehet eivät osaa yhtään arvioida naisten painoa.

Hyvinkin voi painaa vähintään sen 80, tämä naisen mielipide

Vierailija
820/829 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka ei ole kaunis, luonnollisuus on toki plussaa pullukkamiehille, mutta he tuskin kelpaavat pullukkanaiselle.

Nainen valitsee ja päättää. Sekä ulisee medioissa, kun ei löydykään ketään.

Seksin suhteen kyllä. Avioliiton suhteen mies on valitsijana (naisen tulee toki vastata myöntävästi).

Voimaantuneiden naisten on vaikea myöntää, että avioliiton suhteen mies on se, joka valitsee.

Niin, luulevat varmaan, että kyseinen mirkku menee kosimaan ja palaa tunturilta Aslak kainalossaan.

Pelkästään kumppanin löytäminen ja saaminen on hänelle ylivoimaista.