Tosi kesainen kysymys, mutta: onko kukaan nahnyt minkaan verkkokaupan pohjilla Ticketin viimetalvista tummanruskeaa haalaria?
Mieluiten pinkillä vuorella / turkoosikin käy. Ja koko saisi olla iso 116-122 cm.
Muistelen jossain vilahtaneen sellaisen, mutta kun aloin etsiä niin eipä tärppää ei.
Kommentit (8)
Ja kuulemma VIELÄ retrompaa luvassa kun ennen... jäyks!
Sama Reimalla.. onneksi on jo vähän hillitympi talvihaalari jemmassa :)
Ainakin violettia, luumua yms. tuntuu syksymallistoissa olevan. Ja turkoosi jatkaa. Ja ruskean sävyjä kuten vihertävänruskeaa, kellertävänruskeaa, nougattia. Nuo ovat minulle jääneet mieleen muutaman lehden perusteella.... niin ja se keltaisen ja ruskean yhdistelmä, jota olen tainnut aiemminkin täällä tuskailla. Ja retro jatkuu. Kauanko luulette retrokuosien pysyvän?
Ja jotkut mallistot yrittävät elvyttää 80-lukua eli mm. neonvärejä. Niitähän on näkynyt jo täksi kesäksi.
Tajusin, että meille tarvittaisiin jo kokoa 122 cm. Onko kukaan bongannut?
Että eipä tästä taas ihan mitään apua ollut :(, mutta pakko oli vastata kun niin läheltä liippasi.
Meinaan vaan että se 116 Ticket on ihan hirmuisen ISO. Ostin toissa talvena 116 kokoisen Ticketin (ruskea jossa vaaleansininen vuori). Silloin täältä palstalta luin, että Ticketin koot ovat reiluja, joten tilasin 116 kokoisen haalarin, kun poika silloin käyttä 116 Remua, joka oli sopiva/sopivan reilu. Ticketin haalariin hukuttiin vielä viime talvenakin, kun se 116 Remu alkoi käydä naftiksi. Siirryttiin 122 kokoiseen haalariin, mutta sitä 116 Ticketiä ei siis käytetty vieläkään. Ensi talvena poika eskarilainen, saa nähdä kelpaako tuo Ticketin haalari enää ollenkaan.
Paljonko pyydät haalarista ? Täällä saattaisi löytyä ostaja.Laitatko meiliä vaikka bati@mbnet.fi
Minäkin voisin olla kiinnostunut haalarista jos et vielä ole sitä myynyt. Mailaile jos haalari vielä tallella ja haluat myydä sen z_z04@hotmail.com
http://www.petite-pomme.dk/product.asp?product=3939&attrib=2&attrib1=27…
Onko kukaan kuullut huhuja tulevan talven väreistä? Yksi kauppias sanoi että tulossa olisi vaalea lila -kuullostaa minun korviini karmealta...
Poitou: