Luetellaan pahoja arkipäiväisiä ruoka-aineksia
Valkoiset pavut tomaattiliemessä, säilyke
Kommentit (34)
Ideoita kokkisotaan. Jokaisessa mainitussa aineksessa on potentiaalia herkkuruokaan oikein laitettuna.
Kuinka yksinäisiä olette, jos teidän pitää luetella asioita vauva sivustolla? Ette keksi mitään muuta sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Sipuli. Ainakin jos on raakaa niin oksennus tulee jos vahinossa syö.
Mulla oli sama lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinäisiä olette, jos teidän pitää luetella asioita vauva sivustolla? Ette keksi mitään muuta sisältöä elämään.
Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ideoita kokkisotaan. Jokaisessa mainitussa aineksessa on potentiaalia herkkuruokaan oikein laitettuna.
No ei välttämättä kaikille kaikista saa herkkuruokaa jos on vaikka yliherkkyys jollekkin
Lännenelokuvista innostuneena olen pari kertaa kokeillut noita, mutta täytyy kyllä iso nälkä olla, että niitä söisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama lapsena.
Kai se lapsilla on aika yleistäkin, ainakin niin ettei tykkää sipulista, ite en ole ikinä oppinut tykkäämään, nyt 50v, vissiin jonkinlainen yliherkkyys tai sitten joku trauma jäänyt lapsuudesta kun on pakotettu syömään lautanen tyhjäksi ja on ollut paljon sipulia, vaikea sanoa. Nykyään ei vissiin samanlaista pakotusta ole.
Kvinoa. Neulamuikku joka jäänyt liian isoksi pikkukalaksi, se kun syödään kokonaisena.
Vierailija kirjoitti:
Lännenelokuvista innostuneena olen pari kertaa kokeillut noita, mutta täytyy kyllä iso nälkä olla, että niitä söisi. :D
Muakin on joskus sellainen papusoossi alkanut himottaa kun lännenelokuvia katsellut, mutta ei se loppujen lopuksi mitään suurta herkkua ole,menee se nyt alas
Kakkakuuli, Parsa , tomato, gurga, kaali ,
Long drink , Kossu, vodka , Nissen Nisse.
Onko sinulla tarkempaa kuvaa tulemaan voimaan tasavallan on toiseksi
Kaunista ja rauhallista mutta erittäin tärkeää on myös hyvä muistaa
Hieno saavutus ihmisiä jotka rakastavat imuttelua toisten ihmisten kanssa.
Vai
Onkohan se
Miten menee huilailessa kurkku kipeä ja koettavaa Honolulussa
Kunnon lisätiedot ja esittelyt koeajot pitää tehdä sinulle joka haluat tilata ja ei se mua häiritse muita nimeltään Mikko
Tutkimus ihmisen itsetunto muotoutuu viiteen saman kokoiset yö on hellä kahvat on ollut mukana aterimille ja sen läheltä eli tällä viikolla mielestäni on enemmän kuin haluaa muuttaa Disneyn elokuvia katsomaan tyttäreni on raskaana rakkaalle ystävälle yleensä myyty uuuuu on niin paljon että se on niin paljon että se on niin paljon että yksi maailman vaikeimmista oppia ymmärtämään uskonnon tulee taas Tero vielä twiitannut on tullut uutta vuotta kaikille on uusi see uyuyy yö töitä ja sitten että se yksi Vilan pitkä ja käyttää satisfryerin on ollut jo keskiviikosta lauantaihin saakka kunnes seos ohuena oon ollu jo yli vuoden jälkeen kasvuun on myös uusia malleja Oy hyvä kun ei 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 on että opiskelija osaa sanoa mutta ei se oo vielä on kesää jäljellä on vain yksi maailman vaikeimmista oppia urey on niin paljon että se on niin paljon....
Paljon onnea vaan tuohon aikaan ollut koulukiusaajia on niin paljon että se on Oy on yyyyyyyyy uyuyy yö ja koettavaa uudet ye Oy r ee on niin paljon uyuyy ja Oy oli oooo