Olen huono äiti ja harmittaa se...
Itelläki pinna palaa aamuisin herkästi, mutta oon aatellu että hyvä ko ite tiedostan mikä mättää.. ja osaa kummiskis aina sovitella jotenki lapsen kanssa ne komentelut.ettei pahalla päällä koullun lähde. Oma väsymys kai suurin syy monesti on nuihin kimpaantumisiin.
Kommentit (2)
Pienempi lapsi nukkui täysillä ja tämä esikoinen kun ei malta pitää suuta soukemmalla koskaan. Alkaa täysillä mellastaa heti herätessään vaikka kuinka hyssyttelee olemaan hiljaa, kun toinen nukkuu. Ihan tahallista on. Tänään heitin sitten pehmolelulla jalkaan, kun suostunut hiljenemään. Hyi minä!!! Lapsi meni piiloon itkemään, heltyi kuitenkin minulle kun otin syliin ja pyysin anteeksi, samalla sanoin kuitenkin että pitää muistaa ottaa muutkin huomioon. Ei ole kiva kun kesken unien aina herätetään, kun ei ole pakko herätä.
Taas tänä aamuna tuli riehuttua ja räyhättyä 6v tyttärelleni, joka taas joka aamuisesti jaksaa kiukutella kaikesta. Neiti temppuilee ja taasen tuli väkisin raahattua hänet pesuille ja pukemaan. Multa yksinkertaisesti on puhti loppua tohon kiukutteluun. Olen aika äkkipikainen ja kun joku kiukuttelee ja temppuilee, mulla napsahtaa ja sittenhän ei asioita tehdäkään enää lirkuttelemalla ja hellästi. Vaan neiti sitten viedään pesuille ym.. Hävettää naapureiden ansioista kun joka aamu, ilta meiltä kuuluu kiukuttelua.
Nyt on sitten kamala morkkis taas. No, onnex tuli neidin kanssa halittua ennen päiväkotiin lähtoä ja päiväkodissa.
Myönnän olevani siis huono äiti, olen aina sitä ollut.