Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko jättää 32-vuotiaan mieheni viikoksi yksin kotiin?

Vierailija
29.05.2007 |

Pärjääkö? Saako pahoja traumoja? Olenko nyt huono vaimo? Voi ei, miehellä tulee varmasti hirveä ikävä, itkee ahdistuksissaan koko viikon. Pitää vielä harkita. Jos lykkäisi tätä vielä muutamalla vuodella. On sitten itsenäisempi, eikä ota eroa niin raskaasti......

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätä vaikka kuukaudeksi.

Vierailija
2/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono vaimo kun edes moista ajattelet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se surkeeta, jos ei mies saisi rintamaitoa silloin kun haluaa.

Vierailija
4/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa paskoa pitkin lattioita. Ja varmasti jää traumoja. olen jättänyt 40v ensimmäisen kerran yhdeksi yöksi yksin. Ja sen jälkeen itki viikon. ton ikäsenä jätin kauppareissun ajaksi mummille hoitoon.

Vierailija
5/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa ainakin ruoat valmiiksi jääkaappiin (valmisruoat huom). Kodinkoneiden käyttöohjeet ja kodinhoito-ohjeet kans!!!

Vierailija
6/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anoppi käy tekemässä ruuat miehellesi joka päivä ja huolehtii myös kohtuullisen hygieniatason ylläpitämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä aikaakaan - pimpinkipeä herra on jo ehtinyt ilmoittamaan tämän minulle ja sekstailua ja nautiskeluahan siitä seuraa - niin paljon kun vaan jaksaa

Vierailija
8/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Oli vielä pulauttanut olohuoneen matolle. Kavereita oli tullut leikkimään, vaikka mun mielestä ne on huonoa seuraa meidän Tero-Ristolle!

Taidan jutella niiden vaimojen kanssa, et pitää huolen ettei ukot hillu ulkona iltamyöhällä. Kohta on sosiaalitantat oven takana, ja huostaanotto jos sama meno jatkuu.

Voinko antaa sen joskus syödä eineksiä, vai pitääkö olla kotiruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaara, että alkaa talon nurkilla haista?

Vierailija
10/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että talon nurkat on syöpyny, ku käyvät kuseksimassa. En todellakaan suosittele. Tai ainaki hommaa sille hoitaja. Todella vastuuntunnotonta jättää se elukka kotiin YKSIN. Ei se pärjää vaikka mikä olisi. Ja kuka sen lenkittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys esimeiheen ja kerro tilanteesta, että osaavat tarkkailla tilannetta ja ilmoittaa sitten sulle jos on jotain hälyyttävää.



Tee lista kotiin että osaa sitten varoa vaarallisia paikkoja ja -aineita. Esim. Pesujauhetta ei saa syödä, vaan se laitetaan koneeseen pyykin kanssa. EI punaista ja valkoista samaan koneeseen.

Toinen vaaranpaikka on astianpesukone. Siellä voi olla jotain terävää.

Roskapussit viedään ulos. Tyhjiä pusseja ei vaihdettaessa vedetä päähän, muuten voi tukehtua.

Nämä voivat olla aloittelijalle pahoja paikkoja, ilman hyviä ohjeita.



Minkä ikäisen olette ottaneet jo mukaan kotitöihin?

Vierailija
12/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukut paskaisiin vaatteisiin ja tiskivuoreen, kun palaat kotiin. Harkitse vielä, oman etusi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin, että kerranhan se vaan on keski-ikäinen, että ehtii se tehdä hommia sitten myöhemminkin.

Vierailija
14/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaankaan ymmärrä pysyä kaukana kaikista mahdollisista taudin aiheuttajista. Tiedä vaikka saa vatsataudin maisteltuaan hiekkalaatikosta löytynyttä kummaa klönttiä. Vaivana voi myös olla karvoituksessa viihtyvät loiset sekä erilaiset eritteiden vaihdossa tarttuvat taudit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee selkeästi, että olit täysin valmis hankkimaan miehen ja pitämään hänestä huolta kun tämän ratkaisevan liikkeen teit. Kuulostaa todella tutuilta nämän pohdintasi, olen itse AIVAN samanlainen;)))))Aina joskus näkee vaimoja, jotka eivät ole pysähtyneet harkitsemaan vaihtoehtojaan ja sitten on käynyt huonosti.



Tsemppiä ja onnea valitsemallasi tiellä! *voimahali*

Vierailija
16/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma meni ihan hienosti kun suunnittelin jutun huolella.



ensiksi ostin jääkaappiin monta pakettia makkaraa ja useamman mäyräkoiran. kun jääkaapista löytyy mieluista ruokaa ja juomaa niin mieskin syö mielellään eikä makkarapaketin tai kaljapullon avaus ole liian työlästä kokkausta.



seuraavaksi sisustin olohuoneen uudelleen eli nostin nojatuolin suoraan telkkarin eteen ja asetin nojatuolin viereen pikkupöydän tv:n kaukosäädintä ja kaljapulloa varten. nojatuolin toiselle puolelle laitoin mustan jätesäkin isoon saaviin roskia ja tyhjiä kaljapulloja varten kun ote herpoaa kaukosäätimettömästä kädestä.



kolmanneksi tilasin meille digikanavapaketin josta löytyi sekä urheilukanava että pornoleffoja näyttävä kanava. ostin vielä tuubin liukuvoidetta ja laitoin sen pikkupöydälle kaukosäätimen viereen.



viimeiseksi mutta ei vähäisimmäksi käskin miehen riisuuntua kalsareilleen ennen lähtöäni ja jemmasin myös miehen kengät siivouskomeroon.



näin valmistautuneena kaikki sujui tosi hienosti! mies oli syönyt ja juonut reippaasti viikonlopun aikana eli nälkään ei ainakaan kuollut. sotkua ei pahemmin tullut, ei edes likaisia vaatekasoja löytynyt lattioilta, tosin parit oksennukset löytyi olohuoneen matolta kun oli mennyt huti saavista. tautejakaan ei tarvinnut pelätä kun miehellä oli ollut sen puolen virikettä ihan riittävästi itsekseenkin, liukkarituubi oli nimittäin aivan tyhjä.



eli huolellinen suunnittelu on kaiken a ja o niin kyllä sitä vaimokin uskaltaa vähän ottaa omaa aikaa :)

Vierailija
17/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi perään.

Vierailija
18/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vieraissakäynnin paljastamiseksi)

En kyllä suosittele, Miehellä voi olla vaikeaa konttailla koko viikko, kun ei saa solmua auki.

Vierailija
19/20 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä pari vuotta.

Vierailija
20/20 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin kotiin, kun menen käymään Suomessa. Hyvin sillä on mennyt, kun on muistanut valmistella kaikki ennen lähtöä (kuten joku jo mainitsikin). Ruoan täytyy olla yksinkertaista, mikrossa lämmitettävää. Voi tehdä pakkaseen valmiit annokset. Voit kirjoittaa rasioihin mille päivälle mikäkin ateria on niin, että mies ei joudu tekemään liian suuria päätöksiä yksin. Minun mies ainakin ahdistuu liiasta vastuusta.

Kerran ostin kanankoipia ym. ei valmista. Kotiin tultuani kaikki ruoka oli jääkaapissa koskemattomana. Mies oli koko viikon tilannut pizzaa.

Ihan yksin ei minunkaan miestäni voi jättää. Meillä on kaksi koiraa, jotka pitävät huolta, ettei mies nuku aamulla pommiin, ja ulkoiluttavat miestä minun poissaollessani.

Eli muista perusteellinen valmistelu ennen matkaasi (ruoka ja puhtaat vaatteet ainakin). Olisi myös tärkeää, että reissusi ajan pidät puhelimen AINA auki. Miehesi luultavasti soittelee sinulle usein kysyäkseen missä on sukat, sokeri, wc-paperi yms.