Keräsitkö 80-luvulla ala-asteella kiiltokuvia?
Itsellä oli jonkin verran ja sit niitä vaihdeltiin. Jotkut myy torissa vanhoja kiiltokuviaan ja olen sieltä niitä ostellut.
Kommentit (30)
Keräsin ja vaihtelen kavereiden kanssa. Viikkorahoillani ostin lauantaisin lisää. Harmi että en ole yhtään säästänyt.
Keräsin 80-luvulla muovisotilaita ja neppiksiä.
Keräsin, ne oli aivan ihania ja paljon kehittävämpää kuin tää mitä nyky ajan lapsille on tarjolla vaan näitä tabletteja sun muita. Harmittaa kun noin ihanat tavat on jääneet.
Kyllä keräilin. Nelkut oli parhaita.
Joo. Mulla oli myös mun äidin 50-luvun kiiltokuvat joita ei saanut vaihtaa. Niistä oltiin kateellisia kun oli erilaisia kuin kellään muulla😄
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Tyttöjen juttuja.
Oli minullakin poikana joitakin kiiltokuvia, mutta ne olivat tosiaan jotain enkeleitä ja muuta epäkiinnostavaa, vaihdoin postimerkkien keräilyyn. Ehkä jotain futisjuttuja olisi keräillytkin.
Mä keräilin purkkapakettien pahvisia kortteja.
Keräsin kiiltokuvia 80-luvulla ja ne ovat edelleen tallella. Kiiltokuvat olivat albumissa, jonka sivuissa oli "kestoliima", josta kiiltokuvan pystyi helposti irrottaa. Sivun päällä oli läpinäkyvä muovikalvo.
Vaihtelin kiiltokuvia. Keräännyimme tyttöjen kanssa jonkun kotiin ja kaikilla oli albuminsa mukana. Sitten vaihdeltiin! Se oli tarkkaa arviointi- ja puntarointityötä. Joskus tuli vaihdettua jo luovutettu kiiltokuva takaisin, kun alkoi kaduttaa.
En todellakaan. En tiennyt mitään tylsempää.
Minusta kiiltokuvat olivat ihania.
En varsinaisesti keräillyt, mutta totta kai säilytin, kun niitä mummeilta ja kummeilta joskus sain. Aktiivisemmin keräsin My Little Pony -tarroja sellaiseen Panini-albumiin.
Liimasin niitä kiiltokuvavihkoon. En vaihdellut, kun ei muut kaverit harrastaneet sitä. Muutenkin se oli enemmän ehkä mun äidin juttu. Se osti mulle niitä kiiltokuvia ja sit liimasin ne sinne vihkoon.
Keräsin. Näin toissa yönä unta jossa oli mukana kiiltokuvia.
Keräsin ysärin puolella, tosin äitihän niitä kaupasta osti. Lapsuudenkodissa ne on vielä jossain tallella.
Mulla oli kaksi ihanaa sairaala-aiheista kiiltokuva-arkkia. Niistä maltoin vaihtaa ainoastaan yhden pienen kiiltokuvan pois, muuten arkit olivat ns. täydelliset. Molemmat arkit ovat edelleen tallella.
En... Vaan 60-luvulla :D Tuolla nuo ovat, piirongin laatikossa <3
Joo, jonkin verran.