Keräsitkö 80-luvulla ala-asteella kiiltokuvia?
Itsellä oli jonkin verran ja sit niitä vaihdeltiin. Jotkut myy torissa vanhoja kiiltokuviaan ja olen sieltä niitä ostellut.
Kommentit (30)
En ollut vielä ala-asteella, mutta kiiltokuvia (ja tarroja) keräsin vihkoon. Osa niistä varmastikin on kasarin puolelta. 1990 menin ekaluokalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keräilin. Nelkut oli parhaita.
Tuo on muuten aika mielenkiintoista, että miksi suorakulmainen kuva oli hienompi kuin muotoon leikattu. Oliko niitä vähemmän tarjolla?
Keräsin 90-luvulla ja tallessa ovat vieläkin. Osan olen myöhemmin liimannut onnittelukortteihin. Keräsin ja vaihdettiin kavereiden kanssa myös niitä erilaisia pieniä papereita, kirjepapereita ja kuoria. Minulla on myös sellainen My little pony kansio josta joku aiemmin kirjoitti. Jonkun verran tuli keräiltyä myös postimerkkejä kun isoveli lahjoitti minulle oman kokoelmansa. Tallessa ovat nekin.
Niin ja tarroja tuli tietenkin myös keräiltyä. Tallessa nekin.
Vierailija kirjoitti:
En... Vaan 60-luvulla :D Tuolla nuo ovat, piirongin laatikossa <3
Samoin, 60-luvulla ja minun kansioni ovat häipyneet muutoissa jonnekin. Oli myös vaihtovihko, minkä sivut oli taitettu ja taitteessa kiiltokuvia, jotka eivät omasta mielestä olleet niin kauniita ja koulussa toiset laittoivat oman kiiltokuvansa sivujen väliin, saivat siellä taitteessa olevan ja minä sen sivujen väliin sujautetun. Vaihdettiin siis "sikaa säkissä" ;) Olipas vaikea selittää, ne jotka ovat noin tehneet, ymmärtänevät.
Keräsin 70- luvulla. Kiiltokuvat olivat ihania. Rakastin niitä, joissa oli " kidettä:. Voi kun olisin säästänyt ne. Tulee oikein haikea olo muistoista.
Jonkuverran joo. Sellaset isot kukkaistytöt oli haluttua tavaraa.
keräsin olivat todella laadukkaita nyt kerään niitä . markkinoille tullut laaduttomia arvottomia feikki kuvia.
En muista , paha sanoa puoleen tai toiseen. Olen jo niin vanha.