Onko normaalia jos ystäväpariskunnat saunovat alasti mökillä?
Oltiin ekaa kertaa kolmen muun pariskunnan kanssa mökillä viime viikonloppuna. Mökkeilyyn kuuluu saunominen, varsinkin kun kyseessä ok suuri rantasauna.
Noh kävi kuitenkin niin että minä (mies) sekä kaikki muut saunoivat/uivat alasti kun taas mun naisystävä päätti olla bikineissä. Kukaan ei sanonut tai huomauttanu asiasta mitään mutta naisystäväni kertoi jälkeenpäin että hänen mielestään on hyvin kummallista, että ystäväpariskunnat saunovat sekaisin alasti. Itse luulin, että toi olis ihan normaalijuttu.
Kommentit (85)
En ole tässä vielä 50 vuoden aikana tuollaiseen tilanteeseen joutunut. Mökillä ollessa on saunottu mies-ja naisporukassa, ei yhtä aikaa.
Hyi en! Kaikki miehet on pervoja.Enempi tai vähempi!
Vierailija kirjoitti:
On normaalia saunoa alasti ystäväpariskuntien kanssa. Saunomisessa ei ole mitään eroottista, paitsi pervojen mielestä!
Naiskollegojen kanssa saunoessani vain yksi nainen pukeutui uimapukuun, jenkki, joille alastomuus on muutenkin kauhistus, ainakin ns. "paremmissa", uskonnollisissa piireissä! Lapset eivät koskaan näe vanhempiaan alasti.
Nudistina kyläily on sitten varmaan myös normaalia ja ne jotka haluaa pitää vaatteet päällä on pervoja 🤣😄
Kuka idiootti ylipäätään enää saunoo? Sähkö on kallista ja siitä on pulaa ja puunpoltosta tulee pienhiukkasia ja häkää!
Siellä mökillä voi olla nakkena ilman saunaakin ja paistaa makkaraa ja juoda alkoholia ystäväpariskuntien kesken.
miksi ap on tuollaisen erityisherkän akan ottanut? siitä seuraa vain harmia.