Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia jos ystäväpariskunnat saunovat alasti mökillä?

Vierailija
16.09.2026 |

Oltiin ekaa kertaa kolmen muun pariskunnan kanssa mökillä viime viikonloppuna. Mökkeilyyn kuuluu saunominen, varsinkin kun kyseessä ok suuri rantasauna.

Noh kävi kuitenkin niin että minä (mies) sekä kaikki muut saunoivat/uivat alasti kun taas mun naisystävä päätti olla bikineissä. Kukaan ei sanonut tai huomauttanu asiasta mitään mutta naisystäväni kertoi jälkeenpäin että hänen mielestään on hyvin kummallista, että ystäväpariskunnat saunovat sekaisin alasti. Itse luulin, että toi olis ihan normaalijuttu.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Multa 2 x Eellä merkattua. x

Vierailija
42/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia, hauskaa kun on hyviä ystäviä keiden kanssa saunoa yhdessä alasti.

Älä horise 👴🏻

Puppendahl ei Eeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta aikuiset ottavat itse riskin olla vaatteitta. Tai suojaa itseään.

Vierailija
44/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se normaalia, mutta ei siihen pakko ole suostua, jos ei halua.

Vierailija
45/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin että kukin saunoo tyylillään. Diskreetti pitää olla muiden tyylejä kohtaan. Minä voin saunoa seurassa, ja mieheni, mutta niiden mukaan mennään joilla mitä tahansa estoja on.

Vierailija
46/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia kaikille.

Vierailija
47/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva tsekata ystävättärien siippojen vehkeet.

Vierailija
48/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kiva tsekata ystävättärien siippojen vehkeet.

Josta tietää vain sen miltä  ne sillä hetkellä  saunassa näyttää🤷‍

Vierailija
49/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löylyhuone olis mulle ehkä vielä ok, muttei pukuhuone, terassi, rantaan kävely, laiturilla oleminen ym, johon se alasti oleminen myös tällöin liittyy. Eli jos on valmis keekoilemaan alasti myös ilman saunarakennusta, niin mikä siinä. Löylyhuone kun on vain osa tapahtumaa. Alastomuutta riittää myös löylyhuoneen ulkopuolella. 

Vierailija
50/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sauno alasti edes mieheni kanssa. Etoo pelkkä ajatuskin katseista tutkimassa alastonta vartaloani.

"Sitäkin" harrastatte vain vaatteet päällä🙄 

Vierailija
51/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna nakuna tuttavien kanssa on todella ällöttävä ajatus.

Vierailija
52/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tuttavapariskuntien kanssa alasti saunaan.  Erittäin vastenmielinen ajatus. En ole onneksi koskaan sellaiseen tilanteeseen joutunutkaan. 

Vierailija
53/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia saunoa alasti. Mikään muu ei ole.

Vierailija
54/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan ihmettelee jopa sitä, että perhe saunoo keskenään.

No onhan sekin hiukan kyseenalaista. Itse en mene kumppanin kanssa yhdessä saunaan. Mikään ei tapa tehokkaammin erotiikkaa kuin jokin hemmetin kropan yhteiskuuraaminen hikisenä saunassa. En halua katsella sitä kun toinen pesee itseään.

Totta. Siitä on erotiikka kaukana.

Tuosta edellisestä kirjoittajasta se erotiikka vasta kaukana onkin.

Vierailija
55/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alasti saunassa on normaalia mutta sallitaan ujoille uikkarit jos haluavat.

Vierailija
56/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saina on kuin tanssiminen parin kanssa; Molemmat perimmiten vaivihkaa muuttuu seksiksi…

Vierailija
57/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, että saunassa alasti? Ei ei nyt sentään, sinne mennään pukeutuneena. 

Vierailija
58/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saunominen yhdessä ei ole normaalia. Se on hemmetin kiusallista. 

Tämän kun toin kerran esille tuommoisissa mökkiolosuhteissa, niin isäntä haukkui mut estoiseksi frigidiksi. Aijaa, no mäpä sitten heitän vaatteet nurkkaan ja lähden kanssasi saunaan!

Miesystävä puolusti ja toinen paikalla ollut pariskunta. Se tuntui aivan älyttömän hyvältä. Isäntä sitten yksinään sauno munasillaan, kun muut kävi uikkarit päällä ja mä jäin kattamaan pöytää.

Olisin mieluusti lähtenyt heti pois, mutta oltiin jo nautittu alkoholia ja sen verran skutsissa paikka. Aamusta ajoissa sitten poistuttiin miehen kanssa.

Se isäntä oli sitten koko ajan siellä pyörinyt ilman rihman kiertämää ja säksättänyt musta seläntakana.. Oli sitten se toinenkin pariskunta poistunut päivän aikana.

Vierailija
59/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saunoisi muiden kuin mieheni kanssa alasti.En voisi kuvitellakkaan moista tilannetta.

Vierailija
60/85 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se löylyhuone olis mulle ehkä vielä ok, muttei pukuhuone, terassi, rantaan kävely, laiturilla oleminen ym, johon se alasti oleminen myös tällöin liittyy. Eli jos on valmis keekoilemaan alasti myös ilman saunarakennusta, niin mikä siinä. Löylyhuone kun on vain osa tapahtumaa. Alastomuutta riittää myös löylyhuoneen ulkopuolella. 

Jos pääsisi sinne löylyihin ja sieltä taas takaisin vaatteet päälle ilman välivaiheita (riisuutuminen, saunaan kävely, vilvoittelemaan /uimaan kävely ym) niin voisi olla ok. Mutta koska olisi pakko kehdata olla myös löylyjen ulkopuolella alasti, kuivata, pukea jne, niin olisihan se nyt helkutin intiimiä. En kehtaisi ikimaailmassa pyllistellä alasti jossain pukutilassa joidenkin Seppojen ja Teppojen kanssa.