Onko normaalia jos ystäväpariskunnat saunovat alasti mökillä?
Oltiin ekaa kertaa kolmen muun pariskunnan kanssa mökillä viime viikonloppuna. Mökkeilyyn kuuluu saunominen, varsinkin kun kyseessä ok suuri rantasauna.
Noh kävi kuitenkin niin että minä (mies) sekä kaikki muut saunoivat/uivat alasti kun taas mun naisystävä päätti olla bikineissä. Kukaan ei sanonut tai huomauttanu asiasta mitään mutta naisystäväni kertoi jälkeenpäin että hänen mielestään on hyvin kummallista, että ystäväpariskunnat saunovat sekaisin alasti. Itse luulin, että toi olis ihan normaalijuttu.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oike saunomistapa on alasti. Kaikkihan sen tietää. Uimahalleissakin on ollut se sääntö iät ajat. Nyt tosin woketus yrittää murtaa sitä sääntöä.
Wokettajat nimenomaan harrastavat sekasaunomista koska he ovat estottomia eivätkä usko että sukupuolia on kaksi
Normaalia, hauskaa kun on hyviä ystäviä keiden kanssa saunoa yhdessä alasti.
Mielenkiintoinen aloitus. Omat kokemusket on, että kaikki saunat nakuna. Kavereiden kanssa, kavereiden kumpaneiden kanssa ja myös seuran sekä työpaikan illanistujaisissa. Alasti kaikki.
On se minustakin normaalia, mutta ulkomaalaisen mieheni mielestä ei. Ainoa henkilö jonka kanssa hän saunoo alasti on minä. Ei siis sauno edes lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthan ihmettelee jopa sitä, että perhe saunoo keskenään.
No onhan sekin hiukan kyseenalaista. Itse en mene kumppanin kanssa yhdessä saunaan. Mikään ei tapa tehokkaammin erotiikkaa kuin jokin hemmetin kropan yhteiskuuraaminen hikisenä saunassa. En halua katsella sitä kun toinen pesee itseään.
Iltaa. Ohitan. Olen
vastannut jo yhteen
vastaavaan, riittänee.
*Kukin taaplaa tyylillään.
E
K.rvät ja v.tut esiin.
Onhan se erikoista.
Kaikki jännä ihana sensuelli atmosfiöör pilataan.
Mulle saunassa tunki perhetuttu mies pystysuoran k.llin suuhun kun olin 5 - 6-vuotias.
Minkä hlvtn takia olin isän ja tämän miehen kanssa?
Lähikontakteja miehen kans harrastanut alkaen 5v.
Ihan normaalia.
Ja ihan normaalia on sekin että joku kainostelee niin että haluaa bikinit päälle.
Kun se pääasia ei ole alastomuus tai uikkarit vaan saunominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna-pervo se vaan jaksaa näitä ikuisia saunaseksifantasioitaan tänne rustata 🥱🥱🥱
Sauna ei liity mitenkään seksiin herran jumala.
Juu ei, eikä alastomuus.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, hauskaa kun on hyviä ystäviä keiden kanssa saunoa yhdessä alasti.
Älä horise 👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sekin hiukan kyseenalaista. Itse en mene kumppanin kanssa yhdessä saunaan. Mikään ei tapa tehokkaammin erotiikkaa kuin jokin hemmetin kropan yhteiskuuraaminen hikisenä saunassa. En halua katsella sitä kun toinen pesee itseään.
NIIN TOTTA. EROTIIKAN TAPPAJA.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ohitan. Olen
vastannut jo yhteen
vastaavaan, riittänee.
E
Moi E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oike saunomistapa on alasti. Kaikkihan sen tietää. Uimahalleissakin on ollut se sääntö iät ajat. Nyt tosin woketus yrittää murtaa sitä sääntöä.
Wokettajat nimenomaan harrastavat sekasaunomista koska he ovat estottomia eivätkä usko että sukupuolia on kaksi
Osallistuin sekasaunoihin joskus nuorempana, kunnes kuulin miten miehet puhuvat siitä selän takana ja kerran yksi mies kosketti minua (epäseksuaalisesti) saunassa, mutta hän kuitenkin kosketti alastonta vartaloani, joka tuntui poikkeuksellisen oksettavalta.
Sitten tajusin, että ei hemmetti mihin olen mennyt osallistumaan.
Ongelma on siis ap, joka on pervo polygamisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Siitä on erotiikka kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ohitan. Olen
vastannut jo yhteen
vastaavaan, riittänee.
E
Moi E
Moi. -🥸-
Vierailija kirjoitti:
K.rvät ja v.tut esiin.
Onhan se erikoista.
Kaikki jännä ihana sensuelli atmosfiöör pilataan.
Mulle saunassa tunki perhetuttu mies pystysuoran k.llin suuhun kun olin 5 - 6-vuotias.
Minkä hlvtn takia olin isän ja tämän miehen kanssa?
Lähikontakteja miehen kans harrastanut alkaen 5v.
Täsmennys
Olin tuolloin nätti kauniiksi mainittu pikkutyttö.
Nyt olen eläkeläinen.
No ei oo kyllä ikinä tullut omassa kaveripiirissä, työporukoissa tai missään vastaan, että oltais alasti sekasaunassa. Toki miehet ja naiset omilla vuoroillaan, eli naiset vaikka kylpee eka ja sit miehet. Olisi kyllä varsin kiusallista nähdä kavereiden miehet tai mieskollegat alasti, saatikka itse olla alasti heidän edessään. Yöks.
En sauno alasti edes mieheni kanssa. Etoo pelkkä ajatuskin katseista tutkimassa alastonta vartaloani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna-pervo se vaan jaksaa näitä ikuisia saunaseksifantasioitaan tänne rustata 🥱🥱🥱
Sauna ei liity mitenkään seksiin herran jumala.
Miksei liity.
Koska saunaan mennään peseytymään. Ei uimahallit tai lounasravintolatkaan ole soveliaita seksipaikkoja, vaikka niissä esiintyy paljasta pintaa/ ruumiintoimintoja. Sellainen ei yksinkertaisesti ole sopivaa
Miksei liity.