Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, koska en ole tarpeeksi "cool"? Wtf?

Vierailija
16.09.2026 |

Tapailtiin pari kuukautta, kunnes nainen totesi, etten ole tarpeeksi "cool" hänen makuunsa. Mitä tuokin sitten tarkoittaa? Valmistuin keväällä ja sain heti vakituisen työpaikan. Ja kyllä, teen varmasti monen mielestä tylsää työtä tilintarkastusyhteisössä. Tyylini on pukeutua siististi ja näin joudun myös työssäni tekemään. Minun olisi kuitenkin pitänyt hänen mielestään myös "rentoutua" pukeutumiseni suhteen. Enkä pitänyt kotioloissa kauluspaitoja tai bleiseriä. Tein kai sen virheen, kun hänen ystävällään oli 25v synttärit, niin laitoin sinne bleiserin päälle, koska kyse oli juhlista. Muilla miehillä oli neule tai jollain jopa huppari. Onko sitten " epä cool", jos ei pukeudu ulos lähtiessään harmaisiin collegehousuin, släbäreihin ja huppariin? Ehkä niin. En sitten ehkä ollut hänen tyylisensä mies, mutta perustelu tuntui oudolta.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Selvästi naisen kirjoittama juttu.

'bleiseri' :-)

Vierailija
62/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku parikymppinen zoomeri sanoisi "cool" ikinä missään tilanteessa. Olisit nyt vähän edes yrittänyt päivittää sanastoa trollaustasi varten. 

Minä olen parikymppinen, ja sanon edelleen cool.

Et ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinulla kävi onni että hän paljasti tuon itsestään jo noin alussa. Jättäminen ilman syytä ei koskaan tunnu hyvältä mutta usko tai älä niin parempi noin. Hyviä naisia on vaikka tuntuu että suomessa ne kaikki on varattuja ja loput on juuri näitä tapauksia tai pahempia.

Vierailija
64/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi näin, jos kerran ei vaan natsannut. Älä kuitenkaan lähde muuttamaan itseäsi sen takia, että hän kommentoi noin ja jätti. Ole oma itsesi, varmasti löydät kivan naisen itsellesi.

Vierailija
65/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tyyppi siis kyseessä? Tuota sanaa käyttävät 35-45 vuotiaat. :D

Pikemminkin yli 45-vuotiaat. 

Itse 36 v ja käytän tota Cool sanaa. Mitä pitäisi käyttää / mikä on synonyymi, en aidosti tiedä? Kuullut, että jotkut vanhukset käyttää hip ja pop, sehän se ei ainakaan ole. Mitä siis nykynuoriso sanoo?

Vierailija
66/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin hetken nuorta miestä, joka pukeutui aina tosi jäykästi kauluspaitaan, villaliiviin ja tylsiin farkkuihin. Tuo vaatetus kuvasti koko persoonaa ja sänkykäyttäytymistä. Turvallisuushakuisuus on jees, mutta tämä tapaus ei osannut irroitella yhtään.

Vierailija
67/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy milloinkin on, jos suhde ei toimi. Ehkä tyylisi ei vaan ollut hänen makuunsa, ei mahda mitään. Älä jää murehtimaan asiaan. You win some, you loose some.

Vierailija
68/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi kilttimies ja nainen halusi itselleen jännämiehen. Eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä