Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, koska en ole tarpeeksi "cool"? Wtf?

Vierailija
16.09.2026 |

Tapailtiin pari kuukautta, kunnes nainen totesi, etten ole tarpeeksi "cool" hänen makuunsa. Mitä tuokin sitten tarkoittaa? Valmistuin keväällä ja sain heti vakituisen työpaikan. Ja kyllä, teen varmasti monen mielestä tylsää työtä tilintarkastusyhteisössä. Tyylini on pukeutua siististi ja näin joudun myös työssäni tekemään. Minun olisi kuitenkin pitänyt hänen mielestään myös "rentoutua" pukeutumiseni suhteen. Enkä pitänyt kotioloissa kauluspaitoja tai bleiseriä. Tein kai sen virheen, kun hänen ystävällään oli 25v synttärit, niin laitoin sinne bleiserin päälle, koska kyse oli juhlista. Muilla miehillä oli neule tai jollain jopa huppari. Onko sitten " epä cool", jos ei pukeudu ulos lähtiessään harmaisiin collegehousuin, släbäreihin ja huppariin? Ehkä niin. En sitten ehkä ollut hänen tyylisensä mies, mutta perustelu tuntui oudolta.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin teinimeininkiä olettaen että tämä ei ole trollaus. 

Trollihan tuo, miehinen mies ei itke vauvalla kuinka joku tindukka jätti. 

Kuulostaa siltä, että sinä ainakin olet niitä vilma-aliinoita, jotka haluaa jännän miehen joka vie ja nainen vikisee.

Vierailija
42/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paskan olla. Mitäs paskalla, kun ei ole peltoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku parikymppinen zoomeri sanoisi "cool" ikinä missään tilanteessa. Olisit nyt vähän edes yrittänyt päivittää sanastoa trollaustasi varten. 

Vierailija
44/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tyyppi siis kyseessä? Tuota sanaa käyttävät 35-45 vuotiaat. :D

Pikemminkin yli 45-vuotiaat. 

Olen käyttänyt sanaa cool joskus 30 vuotiaana myös. Tosin juttelin paljon ulkomaalaisten kanssa silloin. Suomessa en niinkään vitsillä ehkä muutaman kerran.

T.m38

Vierailija
45/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku parikymppinen zoomeri sanoisi "cool" ikinä missään tilanteessa. Olisit nyt vähän edes yrittänyt päivittää sanastoa trollaustasi varten. 

Minä olen parikymppinen, ja sanon edelleen cool.

Vierailija
46/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kenelläkään ei ole velvollisuutta pitää sinusta. Se syy voi sinusta tuntua väärältä mutta se ei muuta mitään.

Jonkun kanssa voi olla vain jos se toinen tuntuu riittävän oikealta ja sellaiselta että sen kanssa haluaa olla.

Tuo nainen ei rakastunut sinuun. Se on se ainoa fakta. Ihan sama onko syy joku hiton bleiseri (tuskin on) vai joku muu, näin nyt vain on ja sinun pitää hyväksyä se. Rakkautta ei voi pakottaa.

Vierailija
47/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen olisi tarvinnyt sanoa mitään syytä, jolloin olisit jankuttanut ja tivannut perusteluja.

Sä et vain ole hänen makuunsa, tajua se. Ei muuta syytä tarvita.

Vierailija
48/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää viilenneistä, ruumiista. Nekrofiili.

Vierailija
49/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsinyt sanoa että sun tyhmyys kuvottaa. Oli kohtelias. 

Vierailija
50/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parikymppinen, ja sanon edelleen cool.

Cool bro

T.m38

Vierailija
51/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut myös passitettiin aikanaan sinne poikaystävien vaihtoaitioon liiallisen kiltteyden ja rauhallisuuden vuoksi. Eikä johtunut vajavaisesta varustuksesta.

Tämän minulle aikanaan tehnyt nainen löysikin sitten omalta kylältä jännittävämmän kumppanin, josta hän on nyt kolmen lapsen äitinä eronnut miehensä pettämisen vuoksi. Siinä erossa menivät sitten pesuveden mukana omakotitalot ja muut jutut. Jäljelle jäi vain tuulen huuhtoma takapuoli ja vuokra-asunto.

Ja minä kun olisin pitänyt häntä kuin kukkaa kämmenellä.

Näin häntä ohimennen hiljattain. Katse kertoi aika paljon.

Mutta toivon hänelle silti onnea elämään tulevaisuudessa. 

Sellaista samaa, joka osui omalle kohdalleni sitten vähän myöhemmin.

Vierailija
52/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää viilenneistä, ruumiista. Nekrofiili.

No sehän olisi voinut apn laittaa vaikka kylmäksi? 🤔

Vierailija
53/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinunkaan ole pakko pukeutua työpaikalla noin, vaan voit olla oma itsesi ainakin niinä päivinä kun et ole asiakkaan luona.

Minä olen ison kansainvälisen yrityksen talouspäällikkö ja käytän töissä hupparia, farkkuja ja lenkkareita. Bleiseri löytyy kaapista sitä varten jos tulee esim kansanedustajaryhmä tai muita hienoja ihmisiä vierailulle. Mutta normiarjessa pukeudun juuri niinkuin haluan. Kesäisin kuljen työmatkat usein myös moottoripyörällä. En ole koskaan elänyt niin kuin "pitäisi" elää, vaan olen aina täysin oma itseni ja uskon, että se on yksi syys siihen miksi olen menestynyt ihan ok työelämässä.

-N 52v

Mieti nyt vähän. Sinä olet kokenut ja arvosi ansainnut. Sitten taas ap on ilmeisesti juuri työelämään tullut, joka yrittää sopia porukkaan ja antaa itsestään ammattimaisen kuvan. Jos kokeneet ketut ovat puvut päällä töissä, niin ei se uusi junnu vaan voi tulla hupparissa. Ja mitä jos hän on oma itsensä noissa vaatteissa?

Vierailija
54/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhän se on tuokin, mutta epäilen todelliseksi syyksi pientä varustusta. Epä-cooleus ei haittaa jos housuissa on iso jötikkä.

Menee jo ohi aiheesta, mutta kommentoin kuitenkin. Nämä on näitä miesten ajatuksia. Omasta ystäväpiiristäni reilun kolmen vuosikymmenen ajalta tiedän kaksi tapausta, joissa nainen on jättänyt miehen tämän varustuksen takia. Ja nämäkään eivät olleet varsinaisesti omassa tuttavapiirissäni, mutta tuttavilta kuulin. Toisella oli ns. mikropenis ja toisella oli niin iso, että jokainen kerta sattui. Eli 99,999% varmuudella tämä ei ole syy, miksi nainen jätti ap:n.

Vierailija
55/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että oli hyvin erityyppinen nainen, kuin sinä. Kohtasiko esim. koulutustaso ja sosiaalinen luokka? Jos ei, niin on voinut saada kuulla kuittailua kavereiltaan, että on löytänyt jonkun "pukupellen", tms., mikä on ollut liikaa hänelle. Eikä siis pukeutumisessasi ole mitään väärää ja löydät varmasti naisen, joka pitää siitä, että mies käyttää kauluspaitaa, pikkutakkia, jne.

Jos nainen on lähiömamma, niin on tuntenut alemmuutta seurassasi.

Vierailija
56/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap. Tekoälykö teki, mutta sai naiset hurmioon🤪Ja minä kun luulin, että täällä palloilevat vain mummot ja nuoret naiset ovat töissä😊

Vierailija
57/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut myös passitettiin aikanaan sinne poikaystävien vaihtoaitioon liiallisen kiltteyden ja rauhallisuuden vuoksi. Eikä johtunut vajavaisesta varustuksesta.

Tämän minulle aikanaan tehnyt nainen löysikin sitten omalta kylältä jännittävämmän kumppanin, josta hän on nyt kolmen lapsen äitinä eronnut miehensä pettämisen vuoksi. Siinä erossa menivät sitten pesuveden mukana omakotitalot ja muut jutut. Jäljelle jäi vain tuulen huuhtoma takapuoli ja vuokra-asunto.

Ja minä kun olisin pitänyt häntä kuin kukkaa kämmenellä.

Näin häntä ohimennen hiljattain. Katse kertoi aika paljon.

Mutta toivon hänelle silti onnea elämään tulevaisuudessa. 

Sellaista samaa, joka osui omalle kohdalleni sitten vähän myöhemmin.

Onnea toki näille voi toivoa, ja olla surullinen nykytilanteesta, mutta sääliä ei kannata tuntea. Ovat kumminkin omilla valinnoillaan petinsä mieleisekseen pedanneet.

Vierailija
58/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bleiseri??

Vierailija
59/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap-neidille tiedoksi: miehillä ei ole bleisereitä, vaan pikkutakkeja.

Höpö höpö. Bleiseri eli blazer on yksi "pikkutakkityyppi". Blazer on yleensä yksivärinen, paitsi joissain brittiläisissä soutu- ja krikettikerhoissa yms. raidallinen ja skottihenkisesto voi olla myös hillitty tartaanikuvioinen, yleensä laivastonsininen, paitsi amerikkalaisilla golfklubeilla jopa räikeän värinen, ja siinä on myös yleensä metallinapit, paitsi nykyään ne on pois muodista.

Vierailija
60/68 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinunkaan ole pakko pukeutua työpaikalla noin, vaan voit olla oma itsesi ainakin niinä päivinä kun et ole asiakkaan luona.

Minä olen ison kansainvälisen yrityksen talouspäällikkö ja käytän töissä hupparia, farkkuja ja lenkkareita. Bleiseri löytyy kaapista sitä varten jos tulee esim kansanedustajaryhmä tai muita hienoja ihmisiä vierailulle. Mutta normiarjessa pukeudun juuri niinkuin haluan. Kesäisin kuljen työmatkat usein myös moottoripyörällä. En ole koskaan elänyt niin kuin "pitäisi" elää, vaan olen aina täysin oma itseni ja uskon, että se on yksi syys siihen miksi olen menestynyt ihan ok työelämässä.

-N 52v

Hyvä, että narkki-univormun perusosaset ovat hallinnassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi