Nainen jätti, koska en ole tarpeeksi "cool"? Wtf?
Tapailtiin pari kuukautta, kunnes nainen totesi, etten ole tarpeeksi "cool" hänen makuunsa. Mitä tuokin sitten tarkoittaa? Valmistuin keväällä ja sain heti vakituisen työpaikan. Ja kyllä, teen varmasti monen mielestä tylsää työtä tilintarkastusyhteisössä. Tyylini on pukeutua siististi ja näin joudun myös työssäni tekemään. Minun olisi kuitenkin pitänyt hänen mielestään myös "rentoutua" pukeutumiseni suhteen. Enkä pitänyt kotioloissa kauluspaitoja tai bleiseriä. Tein kai sen virheen, kun hänen ystävällään oli 25v synttärit, niin laitoin sinne bleiserin päälle, koska kyse oli juhlista. Muilla miehillä oli neule tai jollain jopa huppari. Onko sitten " epä cool", jos ei pukeudu ulos lähtiessään harmaisiin collegehousuin, släbäreihin ja huppariin? Ehkä niin. En sitten ehkä ollut hänen tyylisensä mies, mutta perustelu tuntui oudolta.
Kommentit (68)
sopikaa ennen keskenään mitä meinaatte laittaa päällenne.
Hyvä, että ilmeni parin kk kohdalla. Jos ei lähde niin ei lähde.
Tuo, ettet ollut "Tarpeeksi cool" oli varmaan vain semmoinen viiminen pieni syy, ettei homma kummemmin lentoon lähtenyt.
Onpa hyvä, ettet alkanut itseäsi miellyttämisen halussa tunkemaan muottiin, joka ei omalta tunnu.
Nyt on parasta miettiä näin; Olipas kokemus. Mitä hyviä palikoita tapailussa oli? Mitä opin itsestäni?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin teinimeininkiä olettaen että tämä ei ole trollaus.
Ei se ole, mut aikanaan jätti nainen, koska olin hänen makuunsa liian "kiltti ja rauhallinen". Ironista tosin, että nykyisin tämä samainen nainen on julistanut kaikki miehet paskoiksi, ja pitää kaljaa parhaana ystävänään😅😅
Tekosyy sille että ei vain rakasta ja haluaa lähteä. Ikävä kyllä näin se vain on. Nykyään keksiyään selityksiä ja tekosyitä että voi ns oikeuttaa oman lähtemisen parisuhteesta. Ei tarvitse kärsiä omantunnon ongelmia. Tai jos oli toinen hollilla jo valmiiksi sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole, mut aikanaan jätti nainen, koska olin hänen makuunsa liian "kiltti ja rauhallinen". Ironista tosin, että nykyisin tämä samainen nainen on julistanut kaikki miehet paskoiksi, ja pitää kaljaa parhaana ystävänään😅😅
En tiedä onko avaus leikkiä tai trollausta vai ei. Mutta olen kuullut ihan saman tekosyyn toiseltakin naiselta joka jätti poikaysyävänsä. "Liian kiltti"-sivusta
Menikö kauankin tämän sepustuksen keksimiseen vai käytitkö tekoälyä? Miehillä tosiaan ei ole bleisereitä ellei ole transvestiitti, hyvä yritys muuten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko avaus leikkiä tai trollausta vai ei. Mutta olen kuullut ihan saman tekosyyn toiseltakin naiselta joka jätti poikaysyävänsä. "Liian kiltti"-sivusta
Et kuullut.
Kuulostaa siltä, että oli hyvin erityyppinen nainen, kuin sinä. Kohtasiko esim. koulutustaso ja sosiaalinen luokka? Jos ei, niin on voinut saada kuulla kuittailua kavereiltaan, että on löytänyt jonkun "pukupellen", tms., mikä on ollut liikaa hänelle. Eikä siis pukeutumisessasi ole mitään väärää ja löydät varmasti naisen, joka pitää siitä, että mies käyttää kauluspaitaa, pikkutakkia, jne.
No siis se nainen ei vaan halunnut sua. Älä juuttu tuohon sanaan cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuullut.
Jos et kestä todellisuutta. Ole hiljaa ennemmin. Tässä maailmassa ihmiset antaa vaikka mitä tekosyitä jättämiseen. Ihan sama vaikka sinä et niin tekisikään.
Ehdotitko tuolle toiselle pukeutumisvinkkejäsi?
Vierailija kirjoitti:
Syyhän se on tuokin, mutta epäilen todelliseksi syyksi pientä varustusta. Epä-cooleus ei haittaa jos housuissa on iso jötikkä.
Eikö nykypäivänä ole tärkeämpää taidot ja toisen huomioiminen kuin letkun koko?
Cool tarkoittaa että sinulla on rikosrekisteri ja siihen tulee jatkossakin lisää merkintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyhän se on tuokin, mutta epäilen todelliseksi syyksi pientä varustusta. Epä-cooleus ei haittaa jos housuissa on iso jötikkä.
Eikö nykypäivänä ole tärkeämpää taidot ja toisen huomioiminen kuin letkun koko?
Eivät nuo ole toisiaan poissulkevia.
Ei voi olla kiinni tosta ja bleiseristä. Halusi toisenlaista ja ei ehkä tuntenut kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tuo, miehinen mies ei itke vauvalla kuinka joku tindukka jätti.
Tilintarkastysyhteisön bleiseritrolli uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tyyppi siis kyseessä? Tuota sanaa käyttävät 35-45 vuotiaat. :D
Pikemminkin yli 45-vuotiaat.
Kyllä niitä sanotaan bleisereiksi miehilläkin.
https://dressmann.com/fi/vaatteet/bleiseri/