Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mulla ihana poika 24v

Vierailija
15.09.2026 |

Oli käynyt mummolla 90v siivoamassa. Pyyhkinyt pölyt, imuroinut ja kostealla pyyhkinyt lattiat, vienyt roskat ja muita pikkujuttuja tehnyt.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkillisen nuoren miehen olet kasvattanut.

Vierailija
2/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Miten olen onnistunutkin, en tiiä itekään. Hän on kyllä hyväluonteinen ollut aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se vie mummon rahatkin.

Vierailija
4/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vaikuttaa hyvältä ja nyt alkoi homosedällä seisomaan No kyllä mä sen jostain vielä löydän Ps olen ihan hulluna twinkkeihin <3 :)

Vierailija
5/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mummo antoi pari sataa?

Vierailija
6/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lääkkeet ja tekohampaat :D

Vierailija
7/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse mennyt?

Vierailija
8/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman homolta vaikuttaa

Vierailija
9/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän ole sama poika, joka jäi Tuure Boeliuksen peräaukkoon nalkkiin ja jouduttiin kutsumaan pelastuslaitos, että heidät saatiin erilleen.

Vierailija
10/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman homolta vaikuttaa

Mistä tiedä jos poika vei mummun kusiset pinkit röyhelökalsarit ja kissan repimät rintaliivit ?

Vierailija
11/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Mummon päässä ei ole mitään vikaa ja jos opiskelijalle haluaa antaa taskurahaa se on ok. Minäkin saan välillä taskurahaa, kun käyn äidilleni apteekissa ja kaupassa.  😂

Vierailija
12/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän ole sama poika, joka jäi Tuure Boeliuksen peräaukkoon nalkkiin ja jouduttiin kutsumaan pelastuslaitos, että heidät saatiin erilleen.

Jestas ! No tais jätkällä olla melkoinen kulli jos se Tuurea nussiessa jäi nalkkiin vaiko Tuure supisti kun tuntui niin hyvältä :)

Vierailija
13/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset sen sijaan on Erna Huskoja. Maailma pyörii oman perseen ympärillä ja kuvataan sitä kerrostalon tulipalon valossa koska taustalla parvekkelta tulessa alas hyppivät ihmiset saa perseen näyttämään kuumemmalta.

Vierailija
14/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse mennyt?

Monet kerrat olen siivonnut. Hoidan myös kaupassa käynnit ja apteekit. Meitä on kolme sisarusta ja kaikki autamme äitiä tarpeen tullen.

Vierailija
15/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas ! No tais jätkällä olla melkoinen kulli jos se Tuurea nussiessa jäi nalkkiin vaiko Tuure supisti kun tuntui niin hyvältä :)

Saatanan Tuure veit homosedän twinkin !

Vierailija
16/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs palstalla on pahoinvoivia ihmisiä.

Vierailija
17/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Miten olen onnistunutkin, en tiiä itekään. Hän on kyllä hyväluonteinen ollut aina. 

Kaikkea ei voi laittaa kasvatuksen piikkiin vaikka täydellisten lasten vanhemmat usein haluavat niin ajatellakin. Lapset eivät ole mitään muovailuvahaa, joista voi muotoilla haluamansa yksilön, vaan aina mukana on lapsen omat luonteenpiirteet ja ympäristön vaikutus.

Ja kyllä, minullakin on kivat lapset, mutta en todellakaan ajattele kaiken olevan meidän vanhempien ansiota. Hyvä, ettet sinäkään :)

Vierailija
18/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset sen sijaan on Erna Huskoja. Maailma pyörii oman perseen ympärillä ja kuvataan sitä kerrostalon tulipalon valossa koska taustalla parvekkelta tulessa alas hyppivät ihmiset saa perseen näyttämään kuumemmalta.

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ehkä ne naiset ovat, joita sinä kyyläät silmä ja muna kovana somessa, mutta normaalit nuoret naiset eivät ole tuollaisia.

Vierailija
19/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs palstalla on pahoinvoivia ihmisiä.

Vierailija
20/44 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi laittaa kasvatuksen piikkiin vaikka täydellisten lasten vanhemmat usein haluavat niin ajatellakin. Lapset eivät ole mitään muovailuvahaa, joista voi muotoilla haluamansa yksilön, vaan aina mukana on lapsen omat luonteenpiirteet ja ympäristön vaikutus.

Ja kyllä, minullakin on kivat lapset, mutta en todellakaan ajattele kaiken olevan meidän vanhempien ansiota. Hyvä, ettet sinäkään :)

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi